NHL-lähetykset netissä

  • 3 724 357
  • 9 711

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kyllähän NHL:n omilta sivuilta löytyy joka pelin highlights-koosteen lisäksi pelin taklaukset ja laukaukset. Ei toki kaikkia, mutta joitakin.

Esimerkiksi eilisestä Vancouver - Arizona pelistä: http://video.nhl.com/videocenter/console?hlg=20152016,2,153&navid=sb:highlights

Katos perkele. tuota just tarkoitin. Olen varmaan vuoden päivät ihmetellyt kun kiireessä nhl.com etusivulta klikkaan game recap että miksi siellä ei ole torjuntoja ja taklauksia. Mielestäni ne tuli ennen sieltä, nyt ei tule, tulee vain scoring summary missä maalit.
Mutta joo, kiitos, näitä just halusin tsekkailla ja toimii parhaiten jos aikaa se noin 10min aamulla tsekata suomalaisten aikaan saannokset.

_
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Katos perkele. tuota just tarkoitin. Olen varmaan vuoden päivät ihmetellyt kun kiireessä nhl.com etusivulta klikkaan game recap että miksi siellä ei ole torjuntoja ja taklauksia. Mielestäni ne tuli ennen sieltä, nyt ei tule, tulee vain scoring summary missä maalit.
Mutta joo, kiitos, näitä just halusin tsekkailla ja toimii parhaiten jos aikaa se noin 10min aamulla tsekata suomalaisten aikaan saannokset.

_

Joo tosiaan sivun ylälaidassa on pelit,joiden ylälaidasta saa game recap ja alalaidasta highlights. Highlightseista näkee juuri nuo.
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisikohan jollain heittää apuja VLC-kikkailuun vaikkapa YV:llä? Ei lähtenyt eilen pelaamaan vaikka kuinka kokeilin
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näkyykö Viaplayn kautta myös isänpäivätarjous? Töissä ja vain netti käytössä. Avasin viaplayn kuukauden ilmaisen tarjouksen, mutta kun klikkaa NHL-matsia niin pyytää maksua.
 

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä olis paras paikka kattoa yksittäinen peli? Ilmaisten streamien etsiminen on rasittavaa ja toisaalta viasatillekaan en mitään pidempää sopparia nyt halua tehdä. Ens yönä jos kattois Sashan paluun, ni mistä sais hyvällä laadulla sopivalla hinnalla. Mac-ympäristössä.

Ps. Jos jollain on hyvää ilmasta linkkiä heittää, mikä Macilla toimii, semmonenki yv:nä kelpaa. Mutta jotain oon valmis maksaanki.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oliskos Minnesotan peliin streamia?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Voisiko joku osaaja laittaa minulle myös YV:llä nuo VLC ohjeet? En ole koko alkukautena päässyt katsomaan yhtään peliä ja nyt haluaisin nauttia hyvällä kuvalla St.Louis-Florida ottelua.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
En tiedä kuuluuko tänne, mutta toimiiko muilla nhl.com sivusto huonosti Chrome selaimella? Mulla selaimilla toimii kohtuullisesti, mutta Chromella ei saa edes tilastoja näkyviin.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Helmikuun eka nähdään mihin suuntaan MLBAM vie kun GCL -> NHL.tv

Coming Soon | NHL GAMECENTER LIVE

Mielenkiinnolla näkee myös kuinka käy NHL Appin. Saisiko sen vihdoin myös pohjoismaihin? Nythän se ei oo saatavilla, koska se rikkoo jotain Broadcasting Rightseja jotka Viasat omistaa. En kyllä tosin ymmärrä mitä se rikkoo kun kaikki sama mitä Appissa on löytyy myös NHl.comin sivuilta. App on vaan helpompi käyttää.
 

Wire

Jäsen
Tiistaina pyörähtää uudet ominaisuudet käyttöön NHL.tv:ssä

New Features:
• NHL® Official App – current subscribers simply log in with your existing credentials and enjoy improved video performance, LIVE look-ins, highlights, stats and more

• Introducing revolutionary 60fps (frames per second) live streaming video, available for supported connected devices as well as phones and tablets via the NHL Official App

• High definition NHL.TV™ Media Player - a completely re-engineered and powered web experience, delivering up to 5 Mbps HD streaming quality through a responsive, in-page layout and redesigned features

• NHL.TV™ Media Center - easy to use navigation connects you directly to the game you want

• Updated Connected Device Functionality – new milestone markers on supported connected devices let you watch the game in a whole new way

• Enhanced Technical Support - if you are having any issues accessing your game, simply log in to the new Technical Forum and technical support personnel will be there to help. Social media support will now be available as well for the remainder of the season. To reach technical support on Twitter, please follow @NHLTVSupport
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Näkeekö tämän yön all-stars skill competitionia mistään? Ei ainakaan nhl gamecenter app listaa kyseistä tapahtumaa mitenkään.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tiistaina pyörähtää uudet ominaisuudet käyttöön NHL.tv:ssä
Se sähköposti NHL:ltä ei läpäissyt mun omaa eikä mun sähköpostiohjelman phishing-suodatinta. Heitin sen roskiin. Meili oli kyllä päällisin puolin asiallinen ja uskottava, mutta linkit meilissä osoittivat niin epämääräisiin paikkoihin etten olisi uskaltanut klikata. Eikä tuossa vaiheessa NHL.comin sivuilla ollut asiasta mitään juttua. Nyt jopa NHL.com uutisoi asiasta, joten kai se pitää uskoa.

Toivoittavasti ne uudet apsit ym. parantavat katselukokemusta kuten luvataan, eikä ole mitään aivopieruja, kuten kaiken aikaa näkyvä aikapalkki selainkäytössä..
 
Onko nyt oikeasti niin fiksusti, että vaikka minulla on viaplay, niin en näe tuota skill competitionia heidän kauttaan kun en valvonut yöllä katsomassa sitä livenä?
Toisinsanoen, mistä tuon näkee jälkilähetyksenä (ja hd laadulla).
 

Wire

Jäsen
Uudet softat jaossa kaikille alustoille. 60fps:n lisäksi, final minutes kooste (jos peli on 1 maalin erolla) Kustomoitava koti-ikkuna. Ilmaisia pelejä. Pelien haku yms

Nopealla vilkaisulla ATV:n koosteet on paremmalla laadulla mutta kokonaiset pelit leikkaamattomia. Itse ATV:n puolelle ei ole tullut mitään uutta tilanne videoiden lisäksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös