La 31.10.2015 Jokerit - Dinamo Riika

  • 18 642
  • 174

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Yllätys.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Olen 5-6 nähnyt ennenkin tuossa hallissa, kun on tultu takaa ohi.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Helenius. Hänenkö vika tämä nyt muka oli?
Haloo herrat!
Kyllä tuo menee täysin "valmennuksen" piikkiin.

Hyi saatana!
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Tolla jengillä ei ole selkärankaa edes vähää alusta. On siinä saatana ammattilaisia. Hävettää.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kahden erän jälkeen mä näin jo valon pilkahduksen tuon joukkueen suhteen. Tämän jälkeen kaikki vaikuttaa entistä synkemmältä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jos jengiä ei kiinnosta, ei kiinnosta muakaan. Tuleepa muuta tekemistä kun ei tarvi hallille mennä. Vittu samaa paskaa pelistä toiseen, viime pelikin oli sanalla sanoen paskaa.
 

faro

Jäsen
Helenius. Hänenkö vika tämä nyt muka oli?
Haloo herrat!
Kyllä tuo menee täysin "valmennuksen" piikkiin.
Lopulta tämä on pelaajien peli, joten tuo "täysin valmennuksen piikkiin" on täyttä paskaa. Toki valmennus kantaa oman vastuunsa, mutta ei pelaajat voi heittää tuolla lailla läskiksi vaikka mikä olisi. He saavat tuosta palkkaa.

Erkka ohittaa koko sulamisen olankohautuksella. On kyllä munaton valmentaja.
 

jamoooh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Florida Panthers
Oivoivoi, ennen 3. erää katoin tilanteen, 5-0 no homma hanskassa ja sitten kun Kärppien 2. erä päätty ja vaihoin Viaplayn puolelle piti muutaman kerran päivittää sivu ennenku uskoin että tosiaan Jokerit kusi tämänki, hmm..
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Ei sillä ole väliä vaikka ei olisi valmentajia lainkaan.
Hauska näkemys...

No, paremmin nuo perseet olisivat pelanneet ilman noita housuunpaskojia penkin takana. Olet siinä oikeassa.

Mutta turha tätä paskaa on veskarin syliin kaataa. Tai no, jos etsii helppoa selitystä, kuten suomalaiset aina.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Allekirjoitukseni elää ja voi hyvin.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kukaan nähnyt minkään muun maan kuin Suomen jengien sulamista 5-0 tai 5-1 johdoista? Vain Suomi osaa tämän, pääkoppa ei kestä jos joku tulee takaa.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Tää oli sellanen peli että 40 pelatun minuutin jälkeen totesin hiljaa itsekseni "vittu, onneks tulin kalasta hikihatussa himaan kattoo peliä. Tää on tätä, just tätä mitä pitääkin". Kellon käytyä noin 30 minuuttia eteenpäin "vittu mitä paskaa. Sainhan mä 41cm ahvenen reissun alkuun, olis pitäny jäädä kyttää sen kaksosta".

Lopputulos nyt ei vaan kiinnostanut. Mun puolesta Riika olisi saanut ottaa täyden pistepotin, olisin tyytyväisempi oikeastaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös