To 17.9.2015 Jokerit - Dynamo Moskova

  • 7 636
  • 64

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olipas munaton takaa-ajo ja helppo voitto Jokereille!
Ja takaisin sarjakärkeen.
 

Jeffrey

Jäsen
Mä mietin tässä vaan, että miltähän se häviäminen oikein tuntui?

Mä mietin tässä vaan sitäkin, että miltähän se mahtoi tuntua, silloin kun oman joukkueen peli oli ihan hirveetä ripulipaskaa...
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Mä mietin tässä vaan, että miltähän se häviäminen oikein tuntui?

Mä mietin tässä vaan sitäkin, että miltähän se mahtoi tuntua, silloin kun oman joukkueen peli oli ihan hirveetä ripulipaskaa...
Eipäs aleta jinxailemaan siellä. Ok peli riitti tänään voittoo. Neljällä kentällä kun puolustaa hyvin niin ei kaverilla ollut paljon tilanteita.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matsissa oli hyvää ja huonoa, mutta se huono osuus johtui luultavasti olosuhteista ja väsymyksestä. D ei ollut minusta tänään mikään erikoinen. Pakit oli hyviä D:llä, kovasti junnasivat ja yrittivät, mutta siinäpä se. Kapanen oli hyvä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko Kapasessa näkynyt mitään puolikuntoisuutta? Itse en ole ainakaan huomannut mitään.

Todella iso parannus sentteriosastoon. Puolikuntoisuus näkyi kiekkojen karkailemisilla ja Nikon mies tälläsi Dynamon osuman. Toisaalta ruokki Sallista ja varsinkin JMA:ta paremmin kuin kukaan tällä kaudella. Paremmalla viimeistelyllä Kapasella olisi 0+2 tai 0+3 plakkarissa.
 

ela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Boldailut mun. Tänään tuomarit ei ollut ihan terästä, mutta yleensä on ollu hyvät dumarit KHL:ssä. Eikä katastrofituomiota ollut kuin tuo yksi kolmannessa.

Juu, se oli vähän kieli poskessa kirjoitettu kun noita tuomareita tupataan aina haukkumaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niin, vielä toi flintin lainaus, siellä linja pysyy ja fokus olennaisessa ;)

Mä katso keskityn kokonaisvaltaisesti koko viihdekokemuksen analysointiin, täällä kun on jo niin monta pelitapa analyytikkoa että ei kannata mennä liikaa sohimaan sinne saralle, vaan kannattaa keskittyä omille vahvuusalueilleen. Ja mähän sanoin että 2.erä on pyhitetty tanssitytöille, vaikkakaan se jatkomääre ei toteutunut punakeltaisesta asusta. ;)

Noin mitä tulee peliin ja 3.erään niin Jokerit pelasi varsin vahvasti ja sai pidettyä Dynamon poissa maalipaikoilta, vaikka se kavennetuksi saikin varsin komeasti rakennetulla maalilla. Jokereiden alivoima oli pelissä vahvaa, mikä oli olennaista sen verran helposti tuntui koppi heilahtavan Jokereille verrattuna vastustajaan. Reginillä oli tästä muutamaan kertaan myös jotain juttua tuomariston kanssa. Hieno voitto, vaikka pelillisesti tämä ei ollut mitään parasta mitä on Arenalla nähty, tosin vastustajalle pitää antaa propsit siitä että se pystyi aika hyvin rikkomaan peliä ja pysymään pelin alla.

Kapasen paluu oli hyvä, odotuksiin nähden jopa erinomainen. Varsinkin pelin edetessä Kapanen pääsi paremmin ja paremmin mukaan, alussa oli vähän hakemista. Toivottavasti pysyy nyt ehjänä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Yksi huono, yksi hyvä ja yksi keskinkertainen erä riittivät voittoon. Ilmeisesti makeaa on nyt saatu niin mahantäydeltä, että tuntui vähän rutiinipisteiltä. Kait se tappioputkikin jossain vaiheessa tulee, vaikka vaikeaa sitä on nyt kuvitella. Annetaan peukku Dinamon faneille, jotka pitivät suht hyvin ääntä. Suurin ongelma sarjassa on juuri vastapuolen fanien lähes täydellinen puuttuminen hallista.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Annetaan peukku Dinamon faneille, jotka pitivät suht hyvin ääntä. Suurin ongelma sarjassa on juuri vastapuolen fanien lähes täydellinen puuttuminen hallista.

Jep, oli virkistävää nähdä ja kuulla edes jonkinlaista kannatusta myös vieraille. Kaiken vastakkainasettelun puuttuminen ei tee hyvää pelien intensiteetille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös