Käyttäjien keskinäinen veikkaus- ja vedonlyöntiketju kaudelle 2015–2016

  • 158 642
  • 819

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Luulen että Balazs Sebok tekee enemmän pisteitä runkosarjassa kuin Roope Hintz. Panos 20e. Max. 3 haastajaa. Tasapisteissä mitätöityy.
Otan kiinni. Eli Hinz tekee enemmän pisteitä sanon minä. Ei vissiin peli rajoituksia?
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Väitän, että Tappara nappaa pudotuspeleihin kotiedun eli sijoittuu runkosarjassa neljän parhaan joukkoon. Panos 50e. Haluaisiko joku eri mieltä oleva ottaa tämän vedon kiinni?
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Väitän, että Tappara nappaa pudotuspeleihin kotiedun eli sijoittuu runkosarjassa neljän parhaan joukkoon. Panos 50e. Haluaisiko joku eri mieltä oleva ottaa tämän vedon kiinni?
Oon näimmä veikannut Tapparan olevan viides runkosarjassa, joten kai siitä voi vedonkin lyödä.
Ja siis noilla sun ehdoilla, en pelkän vitos-sijan varaan rahaa lyö :D

Eli siis Tappara ei tule olemaan runkosarjassa neljän joukossa, deal.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Oon näimmä veikannut Tapparan olevan viides runkosarjassa, joten kai siitä voi vedonkin lyödä.
Ja siis noilla sun ehdoilla, en pelkän vitos-sijan varaan rahaa lyö :D

Eli siis Tappara ei tule olemaan runkosarjassa neljän joukossa, deal.

Yksityisviestien kanssa jotain ongelmaa, joten kuitataan sitten tässä nähdyksi. Diili tuli.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Jos mie sanon että Juuso Rajala tekee 20 pistettä niin väittääkö joku vastaan 20 euron hintaan?
Eli sinä väität, että Rajala tekee 20 pistettä ja vedon vastaanottaja väittää, että rajala tekee 19 tai alle tai 21 tai yli?
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Aleksi Saarela tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsema 1997 tai myöhemmin syntynyt pelaaja ensi kauden runkosarjassa Liigassa. Panos vaikka 40e ja olkoon viidelle nopeimmalle tämä veto auki.
Pelejä pitää pelata vaikka puolet, eli jos Saarela tai joku vedossa mukana oleva pelaa vähemmän kuin 30peliä, niin se veto mitätöityy.
Voisin ottaa tämän kiinni Patrik Laineella.
 

~POSEIDON~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, HIFK, Panthers,
Aleksi Saarela tekee enemmän pisteitä kuin sinun valitsema 1997 tai myöhemmin syntynyt pelaaja ensi kauden runkosarjassa Liigassa. Panos vaikka 40e ja olkoon viidelle nopeimmalle tämä veto auki.
Pelejä pitää pelata vaikka puolet, eli jos Saarela tai joku vedossa mukana oleva pelaa vähemmän kuin 30peliä, niin se veto mitätöityy.
Veto kiinni Jesse Puljujärvellä.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
JYP on KalPaa ylempänä runkosarjassa. Saa ehdottaa panosta.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tarttuuko joku vetoon, jossa minä väitän, että Charles Bertrand tekee alkavan kauden runkosarjassa vähintään 27 pistettä? Jos Bertrand pelaa alle 40 peliä, veto mitätöityy. Panos 20€.

Eli jos Bertrand tekee 38 ottelussa 27 pistettä ja loukkaantuu 39. ottelussa niin veto mitätöityy. Ja ei, en lähde vetoon.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Miksi sitten edes lainasit viestiäni?

Sinua tässä vaan autan koska vetoehdotus on kannaltasi hölmö. Bertrand kun takoo 30 ensimmäiseen peliin jo 27 pisteen rajan rikki niin et silti voita jos hän ei pelaa 40 ottelua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös