Positiivisuusketju

  • 2 777 016
  • 11 161

Jöhnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hienoa että Dinamo, Slovan ja Medvescak jatkavat kaikki KHL:ssä ja joukkueita on ensikin vuonna 28. Vierasreissuja odotellessa...

Jengi näyttää taas hyvältä ja kilpailukykyiseltä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Veikkaan, että paljon faneja lähtee mukaan noihin matseihin.

Kaverien kesken ollaan puolivakavissaan pyöriteltyä ajatusta siitä, että Vladivostok tulisi joskus tarkastettua. Toki käytännössähän tuo ei millään onnistu ellei lomia onnistuisi optimoimaan hämmentävän hyvin yhteen sun muuta tuollaista pientä. Vladivostok ja/tai Habarovsk olisi kyllä sellainen reissu, että voisi vielä kiikkustuolissakin muistella kuinka itä käytiin valtaamassa ja Pohjois-Korea ja Kiina ovat Euroopan rajaa lähempänä.

Jos joku sankari on tuonne lähdössä, niin ainakin itse toivoisin matkapäiväkirjaa aiheesta. Sen verran kauas tuossa mennään, että huh huh.
 

Gemondo

Jäsen
Muutama (positiivinen) huomio ensi kauden otteluohjelmasta.

1) Kiinan ottelut heti alkukaudesta.
2 ) Vähemmän maanantaikotipelejä kuin viime kaudella, 7-->2.
3) Vähemmän sunnuntaikotipelejä kuin viime kaudella, 5-->3.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eikös jossain juuri mainittu että painopistettä maanantaille painotetaan. Ei koske Jokereita. Ihan hyvä näin vaikka parhaimmat arkipelien keskiarvot maanantaille viime kaudella osuivatkin.
 

Masentaja

Jäsen
Juu, ehdottomasti positiivista on maanantai ja keskiviikko-pelien pieni määrä. Saa harrastaa rauhassa :)
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Myöhässä, mutta Teräväisen esitys Stanley Cup- finaaleissa on positiivisinta Jokereihin liittyvää sitten siihen aikaan kun ulkopoliittinen realismi/ryssän kaapista ulostulo sotki Jokerifanitusta.

Eipä ole toistaiseksi juuri muita suomalaisia kenttäpelaajia, kuin teinistä Jokereita edustaneita, jotka ovat Cup-finaaleissa loistaneet.

Jokerien suhteellisen suuri pohjoismaalaispelaajien määrä miellyttää myös, vaikka Omarkin menettäminen vituttaakin vähän enemmän.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Tässä kun Uudellamaalla ja Helsingissä pyörii niin kakaroilla näkyy melkein pelkästään Jokereiden fanikamaa päällä. Mielestäni selkeä ero parin vuoden takaiseen.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Tässä kun Uudellamaalla ja Helsingissä pyörii niin kakaroilla näkyy melkein pelkästään Jokereiden fanikamaa päällä. Mielestäni selkeä ero parin vuoden takaiseen.

Tämän olen huomannut myös. Toinen asia on sitten nuo #8-lippikset/snäpit/mitälieovatkaan, joita näkyy päivittäin katukuvassa varsinkin kesäisin. Tuo on ihan pirun simppeli tuote, joka yhdistyy hyvin vahvasti tietenkin Teemuun, mutta myös toki Jokereihin siitä huolimatta, että noita myydään myös muualla kuin #91-storessa. Tai ainakin itse linkitän sen hyvin vahvasti myös Jokereihin, jonka ansiosta olen päässyt pari kertaa kuittailemaan muutamalle IFK-fanille, jotka ovat pitäneet tuota lippistä päässä. ; )
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt kun koulut ovat taas alkaneet, kyllä vetää hymyn huulille kuinka paljon näkee jokeriaiheista kamaa päällä. Myös erään ykkösluokkalaisen kommentti, "Menen 2.9 katsomaan mun joukkueen peliä, tiesitkö että Moses ei enää pelaa mun joukkueessa, Jokerit on mun joukkue" sai hymyn huulille! Kyllä oli tohkeissaan, kun isä oli ostanut alennuksella perheelleen lippuja! Hienoa!
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Tänään tuli haettua flabat avauspeliin ja fiilis on infernaalisen hyvä! Toivottavasti ihmiset löytävät tiensä hallille myöhäiskesästä huolimatta.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun koulut ovat taas alkaneet, kyllä vetää hymyn huulille kuinka paljon näkee jokeriaiheista kamaa päällä. Myös erään ykkösluokkalaisen kommentti, "Menen 2.9 katsomaan mun joukkueen peliä, tiesitkö että Moses ei enää pelaa mun joukkueessa, Jokerit on mun joukkue" sai hymyn huulille! Kyllä oli tohkeissaan, kun isä oli ostanut alennuksella perheelleen lippuja! Hienoa!

Toivottavasti olet opettaja tms....
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Noin yhdeksän tuntia kiekon tippumiseen jäähän. Ulkona paistaa aurinko. Viimeinen lomaviikko menossa. Olutta on jääkaapissa. Vaikka kausi alkaa aikaisin niin onhan kauden alkua taas kesä odotettu kuin kuuta nousevaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä en tätä nykyä enää odota kuun nousemista samalla tavalla kuin skidinä vesselinä mutta onhan toi nyt ihan kliffaa mennä Jaffalaan shortsit jalassa lätkämatsiin.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulemma +9000 lippua myyty illan peliin. Tämähän on tosiaan kuin Kaliforniassa kun voi mennä kiekkoa katsomaan sortsit ja t-paita päällä.

Mutta ei tämä ole mitään niille Oulun miehille. Ne taitaa olla syyskuusta maaliskuuhun joka pelissä ilman paitaa ja huulipunallakin on oman joukkueen nimi kirjoitettu rintaan ;=D

Luulen, että tänään alkaa kausi voitolla!
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Jaaha. Ottelupäivä. Kauden ensimmäinen kotipeli. Halliin tulossa mukavasti porukkaa. Tästä alkaa KHL part ll 2015-2016! Fiilarit on hieman jännittyneet, niin kuin aina ennen peliä, mutta samalla helvetin positiiviset ja hienot on noi fiilikset. Ei voi mitään, mutta meitsi tykkää ilman omantunnontuskia kun hallissa on tunnelmaa ja laatua kentällä. 30 peliä edessä plus pleijarit päälle, ihan vitun jees! NYT SAATANA KAIKKI MIELENSÄPAHOITTAJAT MYÖS MUKAAN! ( oho innostuin, edellinen oli positiivisessa ja kannustavassa mielessä KHL-kriittisille, joilla on siis täysi oikeus omaan mielipiteeseen)
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Tulihan se fiilis sieltä viimein. Jokerihaarniska on nyt kiillotettu ja päälle puettu. Punakeltainen Kilpi toiseen käteen ja conanbarbaarimainen miekka toiseen.

Syndi on valmis kauteen, jospa nyt sinne kohti valoa ja ikuista kunniaa. Tämä on meidän kausi.

Taistele Jokerit!!!
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Itellä on melkeimpä nollatuntemus näitä random-siperia-oligarkkitiimejä kohtaan, mutta kyllähän tuolla Severstalilla pari ihan tekijänimeä on. Veikkaampa silti, että Jokereiden toinen KHL kausi alkaa voitolla, ihan mallikkaalla sellaisella.

Hyvää ja äänekästä kauden avausta kaikille, jotka paikalle pääsevät! Ite sihautan pian oluen auki ja alan venailemaan viasatin ennakkostudiota.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Positiivista: Tomi Mäen rannari yläriman kautta ja Henrik Karlsson. Joukkueen pelaaminen hakee vielä muotoaan, joten se ei ollut vielä posin puolella.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
+9678 katsojaa avauspeliin kesällä
+Voitto
+Karlsson
+Berliinissä eräs baarimikko huomasi paitani (Jokerien logolla varustettu t-paita) ja huusi JOKERIT kun tulin sisälle baariin
+Lauantain liput ja lapsenvahti takataskussa
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Berliinissä, tuossa hipsterien ja natsien luvatussa kaupungissa, on jokerilogo T-paidan rinnuksessa herättänyt jo vuosikaudet hämmentävää kiinnostusta. Ja miksei herättäisi, onhan narrinaama valittu joskus maailman tyylikkäimmäksi lätkäjoukkuelogoksi. Nykyään kun noilla nurkilla käy, tuntuu yhä useampi tietävävän että kysymyksessä on suomalainen jääkiekkojoukkue eikä esim. joku piskuinen ja supercool vaatemerkki. Tiedä sitten, miten tähän suhtautua.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jos vain terveenä pysyy, niin Larsen voi olla jopa koko liigan paras hyökkäävä puolustaja. Tossa on nimenomaan ne eväät mennä sinne kuuhun asti!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Karlssonin peli, jota epäilin harkkamatsien perusteella. Juoppopariskunnan puuttuminen katsomosta vierestä. Tai oikestaan hieman jopa kaipasin heitä. Outoa, mutta ehkä jo huomenna ovat taas tonteilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös