Liigan siirtohuhut kaudelle 2015–2016

  • 1 800 276
  • 3 997

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Mollan on poiminut tuon huhun kiekkopohjalaisen uutisen kommenttinentästä, jossa on mm. Huhuttu Sportiin Tim Wallacea, Viedenskyä, Davisia ja Abbottia viimeisen viikon aikana. Ei kannata uskoa!
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mollan on poiminut tuon huhun kiekkopohjalaisen uutisen kommenttinentästä, jossa on mm. Huhuttu Sportiin Tim Wallacea, Viedenskyä, Davisia ja Abbottia viimeisen viikon aikana. Ei kannata uskoa!
Tuskin! Tuskin edes lukee koko verkkolehteä, koska suomen kieli ei parasta miehen osaamisaluetta. Kuten sanottua, erittäin hyvin Sportin tekemisistä perillä, eikä louskuta suutaan, ilman jotain kättä pidempää.
 

Ribals

Jäsen
Mollan on poiminut tuon huhun kiekkopohjalaisen uutisen kommenttinentästä, jossa on mm. Huhuttu Sportiin Tim Wallacea, Viedenskyä, Davisia ja Abbottia viimeisen viikon aikana. Ei kannata uskoa!
Eli nuo huhut ovat totuuspohjaltaan ihan nollatasoa, todennäköisesti satakunnankansan kommenttiosion tasoista settiä.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Tuskin! Tuskin edes lukee koko verkkolehteä, koska suomen kieli ei parasta miehen osaamisaluetta. Kuten sanottua, erittäin hyvin Sportin tekemisistä perillä, eikä louskuta suutaan, ilman jotain kättä pidempää.
Luepa Sportin Foorumin ruotsinkielisestä osasta, niin siellä Mollan itse mainitsee huhun olevan kiekkopohjalaisesta. Tarkistin asian ja niinhän siellä kiekkopohjalaisessa joku kirjoittelee.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Luepa Sportin Foorumin ruotsinkielisestä osasta, niin siellä Mollan itse mainitsee huhun olevan kiekkopohjalaisesta. Tarkistin asian ja niinhän siellä kiekkopohjalaisessa joku kirjoittelee.
Jahans! Menin siis miinaan. En itse lue koko verkkolehteä sen kaikessa oksettavuudessa.

Green kyllä sopisi kuvioon todella hienosti. Kuten kirjoitin, Komu-Green-Bertrand voisi olla kyllä todella maukas. Toki joku Davis toimisi myös, jos Komun siirtäisi keskelle.
 

veikkov

Jäsen
. Sportin pinkasta mulla ei ole mitään hajua, tiiän vaan että taisi tehdä plussaa ja osakeanti meni kuten pitikin. Ehkäpä sieltä löytyykin fyrkkaa laittaa kiinni kärkijätkään.

Ei ole hajua Sportista, mutta silti olet sitä mieltä, että Abbot olisi hyvä Fleuryn korvaaja? Mites monta vahvistusta sinne on hankittu SHL;stä ja kavereita jotka ovat takoneet siellä tasaisesti vajaa 30 pinnan kausia ja montako hankintaa sinne on raahattu Allsvenkanista, Italiasta jne.? Meinaat ettei HIFK:lla ole resursseja Hossaan, mutta Sportilla on kilpailemaan SHL tai esim.DEL-seuroja vastaan?
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Ei ole hajua Sportista, mutta silti olet sitä mieltä, että Abbot olisi hyvä Fleuryn korvaaja? Mites monta vahvistusta sinne on hankittu SHL;stä ja kavereita jotka ovat takoneet siellä tasaisesti vajaa 30 pinnan kausia ja montako hankintaa sinne on raahattu Allsvenkanista, Italiasta jne.? Meinaat ettei HIFK:lla ole resursseja Hossaan, mutta Sportilla on kilpailemaan SHL tai esim.DEL-seuroja vastaan?
Abbotin voisi saada sattuneista syistä halvalla. Taitaa kuitenkin lopettaa. Hossa hieman eri luokkaa...
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Ei ole hajua Sportista, mutta silti olet sitä mieltä, että Abbot olisi hyvä Fleuryn korvaaja? Mites monta vahvistusta sinne on hankittu SHL;stä ja kavereita jotka ovat takoneet siellä tasaisesti vajaa 30 pinnan kausia ja montako hankintaa sinne on raahattu Allsvenkanista, Italiasta jne.? Meinaat ettei HIFK:lla ole resursseja Hossaan, mutta Sportilla on kilpailemaan SHL tai esim.DEL-seuroja vastaan?

Mitä sä nyt sekoilet. En mä ole sanonut, että Sport voisi hankkia Abbottin. Totesin vaan, että olisi hyvä korvaaja. Varmaan tuttua sulle tällänen spekulointi punaiselts hiekkalaatikolta.

Mä meinaan ihan tosissaan, et täl hetkellä julleilla ei ole resurssia Hossaan budjetin rajoissa.
 

veikkov

Jäsen
Mitä sä nyt sekoilet.


En minä mitään sekoile, sinä sekoilet. Minä sanoin, että täysin epärealistisia kuvitelmia, että Sport voisi hankkia Abbotin ja kilpailla esim. SHL seurojen kanssa hänestä. Ehkä olisi mennyt sinulle paremmin jakeluun jos olisi kirjoittanut venäjäksi, mene ja tiedä, mutta luetun ymmärtäminen ei oikein taida sujua, jos et noin selvästi muotoiltua asiaa ymmärtänyt.

Sinun mielestäsi siis jos kirjoittaa, että x olisi hyvä korvaaja y:lle, se ei tarkoita, että spekuloisi, että seura voisi hankkia x:n?

Ok, tiedätkö kuka olisi vielä parempi korvaaja Fleurylle? Sidney Crosby.
 
Viimeksi muokattu:

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
En minä mitään sekoile, sinä sekoilet. Minä sanoin, että täysin epärealistisia kuvitelmia, että Sport voisi hankkia Abbotin ja kilpailla esim. SHL seurojen kanssa hänestä. Ehkä olisi mennyt sinulle paremmin jakeluun jos olisi kirjoittanut venäjäksi, mene ja tiedä, mutta luetun ymmärtäminen ei oikein taida sujua, jos et noin selvästi muotoiltua asiaa ymmärtänyt.

Sinun mielestäsi siis jos kirjoittaa, että x olisi hyvä korvaaja y:lle, se ei tarkoita, että spekuloisi, että seura voisi hankkia x:n?

Ok, tiedätkö kuka olisi vielä parempi korvaaja Fleurylle? Sidney Crosby.
Lopeta jo tuo sekoilu! Abbott saattaa olla lopettamassa loukkaantumistensa takia, joten tuskin on niin haluttu markkinoilla, että Sport ei pystyisi hänestä kilpailemaan, varsinkin kun tarjolla on ykköskentän rooli. Ei Abbott nyt mikään super kallis muutenkaan ole.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
En minä mitään sekoile, sinä sekoilet. Minä sanoin, että täysin epärealistisia kuvitelmia, että Sport voisi hankkia Abbotin ja kilpailla esim. SHL seurojen kanssa hänestä. Ehkä olisi mennyt sinulle paremmin jakeluun jos olisi kirjoittanut venäjäksi, mene ja tiedä, mutta luetun ymmärtäminen ei oikein taida sujua, jos et noin selvästi muotoiltua asiaa ymmärtänyt.

Sinun mielestäsi siis jos kirjoittaa, että x olisi hyvä korvaaja y:lle, se ei tarkoita, että spekuloisi, että seura voisi hankkia x:n?

Ok, tiedätkö kuka olisi vielä parempi korvaaja Fleurylle? Sidney Crosby.

Crosby on kyl sentteri, mut joo voisi olla kyllä kova haku. Kokeile hei laittaa venäjäksi sama, niin katsotaan miten uppoaa.

Ootko varma et Cam-boysta tarvisi edes kilpailla?
 

veikkov

Jäsen
Kokeile hei laittaa venäjäksi sama, niin katsotaan miten uppoaa.

Когда venäjäjä лучшие складные столы. Я сказал, что совершенно нереально фантазии, что спорт может приобрести аббат и конкурировать с, например. С SHL клубов из него.
 

veikkov

Jäsen
i. Ei Abbott nyt mikään super kallis muutenkaan ole.

No laitas tänne Abbotin viime kauden palkka, kun tietoa tuntuu olevan. Aivan mieletöntä houretta, että Sport kykenisi SHL-seurojen kanssa kilpailemaan SHL;ssä 30 p kauden pelaavista pelaajista. Ihan muuten vainko Sportin hankinnat tulevat Italiasta ja maksimissaan Allsvenskanista?
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
No laitas tänne Abbotin viime kauden palkka, kun tietoa tuntuu olevan. Aivan mieletöntä houretta, että Sport kykenisi SHL-seurojen kanssa kilpailemaan SHL;ssä 30 p kauden pelaavista pelaajista. Ihan muuten vainko Sportin hankinnat tulevat Italiasta ja maksimissaan Allsvenskanista?

Cam Abbott on pelaajana entinen. Sai viime kaudella siinä määrin pahan aivotärähdyksen, että uran jatkuminen on enemmän kuin epätodennäköistä. Ei Sport joudu miehestä kilpailemaan. Idiootteja ovat Vaasassa, jos ovat sopimusta menneet tarjoamaan. Toki riskiinsä nähden mielettömän kallis pelaaja, muuten ei varmasti niinkään.
 

Ralph

Jäsen
Cam Abbott on koko uransa pelannut veljensä Chrisin kanssa. Chris siirtyi ensi kaudeksi Jönköpingiin, mutta Cam ei ole tehnyt vielä sopimusta. Jos Camin ura vielä jatkuu, niin eiköhän se ole HV71 missä hän pelaa.
 

veikkov

Jäsen
Cam Abbott on pelaajana entinen. Sai viime kaudella siinä määrin pahan aivotärähdyksen, että uran jatkuminen on enemmän kuin epätodennäköistä. Ei Sport joudu miehestä kilpailemaan. Idiootteja ovat Vaasassa, jos ovat sopimusta menneet tarjoamaan. Toki riskiinsä nähden mielettömän kallis pelaaja, muuten ei varmasti niinkään.

Ok, pointti oli kylläkin tuollaiset 30 p kausia SHL;ssä pelaavat, ei niinkään itse Abbot. Tuollaiset kaverit ovat vielä enemmän Sportin ulottumattomissa, kuin "Hossat " HIFK;n.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Cam Abbott on koko uransa pelannut veljensä Chrisin kanssa. Chris siirtyi ensi kaudeksi Jönköpingiin, mutta Cam ei ole tehnyt vielä sopimusta. Jos Camin ura vielä jatkuu, niin eiköhän se ole HV71 missä hän pelaa.
ei ole saamassa sopimusta sieltä.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Когда venäjäjä лучшие складные столы. Я сказал, что совершенно нереально фантазии, что спорт может приобрести аббат и конкурировать с, например. С SHL клубов из него.

No nythän mä hokasin mitä yritit sönköttää. Googlen kääntäjääkö käytit?

Katotaan mihin Cam päätyy, ehkä Nordikselle. Siellähän on ennenkin hankittu näitä pääkainalossa heppuja. Resurssiahan löytyy!
 

veikkov

Jäsen
No nythän mä hokasin mitä yritit sönköttää. Googlen kääntäjääkö käytit?

Katotaan mihin Cam päätyy, ehkä Nordikselle. Siellähän on ennenkin hankittu näitä pääkainalossa heppuja. Resurssiahan löytyy!

Tai Jokereihin, jos Putin ostaa kaikki pelaajat sinne SHL;stä?

Itse asiassa mitä sinua liikuttaa mitä Liigan siirtohuhuissa jutellaan, eikö kannattaisi mennä sinne omalle hiekkalaatikolle laskemaan ruplia?

Sellaista on kuulunut, että Savinaisen siirto HIFK;n julkaistaisiin kesäkuun alussa, muilla samankaltaisia tietoja?
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Tai Jokereihin, jos Putin ostaa kaikki pelaajat sinne SHL;stä?

Ehkäpä. Pinkaa löytyy sen verta että voi ostella melkein keitä mieli tekee SHL:stä.

Mut nyt rupeen kattoo Bondia. Iloista jatkoa sulle!
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Suomikiekkokin uutisoi Sportin olevan Cam Abbottin perässä. Lisäksi joku Ruotsalainen toimittaja oli asiasta kirjoittanut.
 

Tuima

Jäsen
Västerbottens Kurirenin mukaan (maksullisen uutinen) Daniel Widing menossa Bluesiin.

Tässä vielä linkki Kurirenin sivuille ja uutishakuun, mistä tuon tekstinpätkän voi löytää
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Västerbottens Kurirenin mukaan (maksullisen uutinen) Daniel Widing menossa Bluesiin.

Tässä vielä linkki Kurirenin sivuille ja uutishakuun, mistä tuon tekstinpätkän voi löytää

Eiköhän tuo ole kaksi vuotta vanha juttu. Tai eihän itse uutista tuolta edes löydy. Pienessä tekstin pätkässä Widingiä sanotaan 31-vuotiaaksi ja Widing on nykyisellään 33.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös