Semir Ben-Amor Jokereissa

  • 365 043
  • 956

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Semirille iso kiitos Jokerivuosista. Joskus 90-luvun alussa pelasit Myyrmäen tekojäällä HIFK:n D-junnuissa TJV:ta vastaan vesisateessa. Olit silloin Hirson kanssa IFK:n tähtiä. En olisi voinut kuvitellakaan, että kaksikymmentä vuotta siitä olet pelannut itsesi yhdeksi jokeriyleisön suosikeista. Sitä olet ollut myös minulle, ja vaikka olisin mielelläni nähnyt sinut Jokeripaidassa myös tulevalla kaudella, toivotan onnistumisia tulevalla uralla, missä sitten pelaatkin. KIITOS!
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitos Semir! Tasasen varma suorittaja ollut aina mistä olen pitänyt.Hyvät jatkot ässiin.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Semirin sopimuksella oma näkökantani Poria kohtaan muuttui kertaheitolla. Nyt siitä kylästä löytyy jo yksi hyvä asia, kun aikaisemmin niitä hyviä puolia sieltä on löytynyt jotakuinkin nolla kappaletta.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ässien mainososastolla on nopeaa ajattelua, kun SBA on leivottu "KHL-soturi". Ihan osuvasti sanottu, vaikka ainakin minua hymyilyttää moinen oivallus.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Toivottavasti saa lentävän lähdön, tsemppiä Ässiin. Hyvin kuvasti Semiriä Ässien haastattelussa totesi seuraavasti:

"- Näytän joukkueelle työnteon esimerkkiä. Tulen lyömään kaiken likoon joukkueen hyväksi ja pidän huolen, että muutkin lyövät kaiken likoon. Silloin saamme porilaisen näköisen joukkueen, Ben-Amor kommentoi."

Varmasti saivat rahalle vastinetta. Peukut pystyyn!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei perkele että harmittaa ettei Semir pelaa enää meillä. Jostain puun takaa iski tämä kaipuu niin, että hienon Jokerin thread on aivan pakko nostaa. Onneksi pelaa Ässissä johon on sympatioita palstan nimeltä mainitsemattomista kirjoittajista huolimatta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Onhan meitä tietääkseni muitakin Jokerien kannattajia kuin minä, jotka eivät koskaan hyväksyneet entisen Jokerien kapteenin, Ville Peltosen, pahoinpitelyä. Edelleen yksi surkeimmista tapauksissa viime vuosikymmenten jääkiekkohistoriassa. Vielä surkeampaa on se, että tämä Semir niminen typerys haluaa nostaa asian uudelleen esille valehtemalla siitä, mitä, miksi ja miten tapahtui.

Oksettava tapaus. En enää ihmettele, jos Jokerien junioritoiminta kulkee alaspäin kun on tällaisia henkilöitä kuten Ben-Amor valmentamassa.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Mihinkään viestiin erityisesti vetoamatta ja puhtaasti ohi aiheen.
Notta, melko huonovatsaista porukkaa näillä foorumeilla, kun termi "oksettava" tulee esiin päivittäin.

Ei tässä muuta, jatkakaa...
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Luulen, että sen mitä Semir ehkä joskus kertoo Villestä ei ole sellaista mitä tämä kiekkokansa haluaisi kuulla. Pisti oikein sääliksi noiden ressukoiden kommentit tuolla palstalla. Nämä ressukat kun eivät vieläkään ole päässyt yli tapahtuneesta, niin täytyy olla korvien välissä jotain vialla.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Vielä surkeampaa on se, että tämä Semir niminen typerys haluaa nostaa asian uudelleen esille valehtemalla siitä, mitä, miksi ja miten tapahtui.

Oksettava tapaus. En enää ihmettele, jos Jokerien junioritoiminta kulkee alaspäin kun on tällaisia henkilöitä kuten Ben-Amor valmentamassa.
Semirhän teki vain niinkuin talli määräsi, joten hieman kohtuutonta kaataa kaikki skeida pelaajan niskaan. Tapahtunutta en puolustele, mutta olisiko aika jo antaa menneiden olla. Rapatessa roiskuu. Varsinkin jullien osiossa tälläkin foorumilla on vielä kovasti katkeruutta semiriä ja jokereita kohtaan.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan meitä tietääkseni muitakin Jokerien kannattajia kuin minä, jotka eivät koskaan hyväksyneet entisen Jokerien kapteenin, Ville Peltosen, pahoinpitelyä. Edelleen yksi surkeimmista tapauksissa viime vuosikymmenten jääkiekkohistoriassa. Vielä surkeampaa on se, että tämä Semir niminen typerys haluaa nostaa asian uudelleen esille valehtemalla siitä, mitä, miksi ja miten tapahtui.

Oksettava tapaus. En enää ihmettele, jos Jokerien junioritoiminta kulkee alaspäin kun on tällaisia henkilöitä kuten Ben-Amor valmentamassa.

Olen hiukan yllättynyt sun reaktiosta. Varmasti tätä ketjua ja jotain vanhoja lukemalla voisi hakea taustoitusta ja näkökulmaa paljon lisää, mutta ehkä eniten kiinnostaa tuo tuomitsevuus.

Julkisuudelta ei varmaan voi välttyä ja Semir noudattaa sitä sopimusta jonka asianosaiset Jokereiden puolelta ovat tehneet siitä miten asiaa käsitellään julkisuudessa. Itse teko on väärä ja tuomittava, toisaalta kaikki näkevät mitä on tapahtunut ja mitään uutta ei tuo taustainformaatio sinänsä enää itse tekoon tuo. Semir on jo kärsinyt aika paljon siitä kun suuri yleisö on itse teon tuominnut, miksi siis mielestäsi Semirin pitäisi kärsiä siitä että ottaisi lokaa niskaan ja sitten hänet tuomitsisi se omakin porukka joka asiassa varmaan jotain tukea hänelle on antanut? Saisiko Semir tukea mistään jonkun "kaapista ulos"-tarinan jälkeen?

On surkeaa että tapahtui mitä tapahtui mutta yhden tahon poimiminen ja ristiinnaulitseminen niin teosta kuin sen jälkeisestä elämästä on aika tökeröä, jos todella uskotaan kontekstiin jossa tämä ei ollut vain Semirin oma päähänpisto.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Semirhän teki vain niinkuin talli määräsi, joten hieman kohtuutonta kaataa kaikki skeida pelaajan niskaan. Tapahtunutta en puolustele, mutta olisiko aika jo antaa menneiden olla.

Nimenomaan olisi syytä antaa olla, jos ei ole aika rehellisyydelle. Mutta kukas sen nostikaan esille? Oksettavuus on juuri sitä, että vielä kauan tapahtuneen jälkeenkin tullaan julkisuuteen ja valehdellaan. Kaikesta.

Sama vastaus @TommyT
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oksettavuus on juuri sitä, että vielä kauan tapahtuneen jälkeenkin tullaan julkisuuteen ja valehdellaan. Kaikesta.

Mikä on se absoluuttinen totuus koko tuossa asiassa ja miten luotettavien lähteiden kautta se totuus on tullut esiin? Ville Peltonen ei ainakaan ole mikään luotettava lähde. Myöskään mikään kaverinkaveri ja hallilla kuultu juttu ei ole sitä. Tämä on vain yksi niistä asioista mistä tuntuu olevan yhtä monta "totuutta" kuin on kertojaakin ja kaikki julistaa omaa tarinaansa täysin oikeana. Mä en ole itse vieläkään kuullut tai lukenut yhtään "totuutta" tosta tapauksesta, missä lähteet alkavat olla sitä luokkaa, että se totuus olisi edes lähelle 99%.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jullipalsta taas täpötäynnä mielensäpahoittajia. Mahtavuutta.
Kyllä en itse jaksa sen enempää riemastua tai närkästyä tän casen käsittelystä. Etenkään kun tuossa nyt ei mitään uutta varsinaisesti "tarinoitu."
Varmaan joku kirja työn alla, sen verran turha haastis.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Mä tiedän mun roolin joukkueessa.
Mä oon poliisi.
IFK on vittuillu ihan liikaa viime-aikoina.
On kaiken maailman tökkimistä ja paskaa.
Mä tiedän mun paikan joukkueessa.
Mä oon poliisi.

Nyt se toteutuu " Muse jää" , mä meen, mä tiedän mun homman.
Mä niittaan seuraavan IFK:n jätkän, ai Ville, nyt lätisee...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mikä on se absoluuttinen totuus koko tuossa asiassa ja miten luotettavien lähteiden kautta se totuus on tullut esiin?.

Absoluuttisen totuuden tietävät Valtonen ja Kekäläinen. Kumpikaan ei ole puhunut, joten mistäpä se totuus esiin tulisi. Ehkä aikanaan toinen tai molemmat kertovat.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Absoluuttisen totuuden tietävät Valtonen ja Kekäläinen. Kumpikaan ei ole puhunut, joten mistäpä se totuus esiin tulisi. Ehkä aikanaan toinen tai molemmat kertovat.
Elikkä syyllinen on automaattisesti (=absoluuttisesti) Semir Ben-Amor.
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Tuollaisista puheista vain tulee mieleen turhat ja tarpeettoman puheet, että Stalin olis jotain "tarpeettomia" puhdistuksia harrastanu. No, hehheh, kukapa puhdistuksia "harrastaa", aatteleppa omalle kohalles...
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Elikkä syyllinen on automaattisesti (=absoluuttisesti) Semir Ben-Amor.

Ennen kun jatkat kylvämistä, katso tämä video tapahtumista ja lue myös sen alla oleva, tapahtumista kertova kirjoitus

Tässä on uusi video Ben-Amorin Peltos-hyökkäyksestä: "Tapa se kusipää!" - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Entä jos Ben-Amor ei olisi teurastanut Peltosta? – ”Olisi ollut Jokereiden silmissä alhaisinta roskaa” | Jääkiekko | Urheilulehti

Osaltani ei muuta. Avauduin jo aikanaan ja se riittää tästä arvottomasta casesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös