Tomi Mäki – kameleontti

  • 75 945
  • 263

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Mahtavaa nähdä minkä tasonnoston Mäki on tehnyt! Jalka ja ajatus kulkee punakeltaisen sydämen sykkiessä.

Valitettavasti samaa ei voi sanoa Jani Ridasta.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään nauroin jotta Mäksä se vaan painaa liigasta riippumatta samallalailla duuniaan! Oli yksi pirteimmistä esityksistä tänään. Ottelutapahtuma itsessään oli jo paljon parempi kuin odotin ja Mäen esitys toi omaan fiilikseen todella hienon lisän jota en tajunnut kaivatakaan.
 

Gemondo

Jäsen
Ja kuka kehtasi väittää että Tomi Mäen taso ei riitä KHL:ään? Saattaa olla että minä olin yksi heistä, oi kuinka väärässä olinkaan. Siellä väänsi Mäki muunmuuassa viimeisellä minuutilla kentällä.
KHL siihen vaadittiin mutta nyt minäkin oon valmis sen sanomaan.

I love this guy!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mulla on koko ajan hymy korvissa kun tsiigaan Mäksän duunia. Antaa koko ajan kaikkensa ja tekee hyödyllisiä asioita. Ihanteellinen jokerisydän sykkii kovaa.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on koko ajan hymy korvissa kun tsiigaan Mäksän duunia. Antaa koko ajan kaikkensa ja tekee hyödyllisiä asioita. Ihanteellinen jokerisydän sykkii kovaa.

On kyllä pystynyt nostaan tasoaan siten et menee hyvänä KHL-rouhijana. Vaikka tänään vähän huolimattomasti pelasikin alivoimassa, mutta muuten loisto peli.
 

faro

Jäsen
Pakko tulla kehumaan Mäksää.

En olisi ikipäivänä uskonut hänestä olevan näin suurta pelillistä hyötyä KHL:ssä. Mäki on meidän paras raataja tällä hetkellä, ja ehdottomasti yksi parhaista av-pelaajista. Jalka tuntuu liikkuvan erinomaisesti ja kun asenne on tuota luokkaa, ei miehestä voi olla pitämättä.

Näiden näyttöjen perusteella paikka pelaavassa kokoonpanossa pitäisi olla varma.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko nostaa tämä Mäen ketju eilisen SKA-matsin jälkeen. Huikeeta duunia koko ajan, blokkauksia alivoimalla ja taitavia kiekonriistoja.

Täytyy myös myöntää olleeni keväällä ja alkukesästä väärässä, kun ajattelin että Mäksän vahvuudet eivät riitä KHL:ssä pelaamiseen. Kyllä tämä on vaan huikeasti pelannut, ja jos ei jo ole jatkopahvia, niin sitä voisi alkaa väsäilemään. Mäki on nimittäin yksi niistä pelaajista, joita en halua nähdä skulailevan muissa joukkueissa.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Pakko nostaa tämä Mäen ketju eilisen SKA-matsin jälkeen. Huikeeta duunia koko ajan, blokkauksia alivoimalla ja taitavia kiekonriistoja.

Täytyy myös myöntää olleeni keväällä ja alkukesästä väärässä, kun ajattelin että Mäksän vahvuudet eivät riitä KHL:ssä pelaamiseen. Kyllä tämä on vaan huikeasti pelannut, ja jos ei jo ole jatkopahvia, niin sitä voisi alkaa väsäilemään. Mäki on nimittäin yksi niistä pelaajista, joita en halua nähdä skulailevan muissa joukkueissa.
Täysin samaa mieltä. Mies tekee arvokasta työtä jengille, ei valita vaikka joutuu välillä huilaamaan ja antaa aina kaikkensa logolle. Ehdottomasti jatkoon!
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Mäksä on aivan huike jamppa, eikä säästele kroppaansa kun ottaa kiekoniskuja itseensä alivoimilla.
Tekee pyyteetöntä työtä illasta toiseen.
Oma lempipelaajani ollut pitkään.
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
500 runkosarjapeliä armotonta rouhimista, taistelua ja Jokerisydäntä. Niiiiiiin iso respect Mäksälle. Iskepäs maali tänään juhlapelin kunniaksi!
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden WhatsApp-palvelun kautta tuli juuri ilmoitus, että Mäksä ja Jokerit olisivat tehneet vuoden mittaisen jatkosopimuksen. Nettisivuille pitäisi tulla lisätietoa myöhemmin tänään.
 

faro

Jäsen
Jokereiden WhatsApp-palvelun kautta tuli juuri ilmoitus, että Mäksä ja Jokerit olisivat tehneet vuoden mittaisen jatkosopimuksen. Nettisivuille pitäisi tulla lisätietoa myöhemmin tänään.
Nääh. Miksiköhän mulle ei tule näitä viestejä, vaikka olen kahteen kertaan erikseen tilannut?

Mutta, HELVETIN HIENO UUTINEN!
 

salama#8

Jäsen
Jokereiden WhatsApp-palvelun kautta tuli juuri ilmoitus, että Mäksä ja Jokerit olisivat tehneet vuoden mittaisen jatkosopimuksen. Nettisivuille pitäisi tulla lisätietoa myöhemmin tänään.

Jep, näin tuli. Hyvä jatkosopimus ja lämmittää mieltä. Pidin kuitenkin selviönä Mäen jatkoa Jokereissa, kun eiköhän seuralla ja Mäellä ollut molemmin puolin intressit jatkaa sopimusta. Mäki hoitaa oman tonttinsa aina 110%:n varmuudella ja asenteella. Lisäksi hieno oli nähdä miten Mäki sopeutui saman tien KHL-vauhtiin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Minuakin ilahdutti Tomi Mäen jatkosopimus. Näytti, että osaa ja kykenee pelaamaan KHL-liigassa omassa roolissa. Joukkueen yksi tärkeimmistä henkisistä johtajista ja esimerkeistä jäällä ja sen ulkopuolella.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Hienoa että kaiken tämän materiallisuuden ja rahan mahdin keskellä edes hivenen arvostetaan myös nöyryyttä ja kovaa työntekoa. Ansaittu jatkosopimus!
 

Gemondo

Jäsen
Toivottavasti Mäki on myös Jokereiden kapteeni ensi kaudella.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Nyt on hyvä mieli taas. Jokerilogo on tärkeä ja kuka sitä kantaisi niin tyylikkäästi kuin Mäki? Hieno juttu!

Nykäistään tupla yläpeukut kehiin!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Paras uutinen Jokereita koskien tässä lähiaikoina, Mäksä jos kuka on Jokeri ja tällaiset pelaajat on tärkeitä joukkueen identiteetille. Ja asenteessahan ei koskaan ole ollut ongelmaa, tuollaisia sotureita, kuin Mäki, tarvitaan jokaisessa joukkueessa. Hienoa jatkosoppari!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
iltalehdessä Mäki kertoo asioita. Yksi sivulause pisti miettimään: "-- Mäntsälässä nykyään asuva Mäki naureskeli --".

Tuus ny Mäksä ite selittää! Missä helvetissä on joku Mäntsälä? Kesätoimittajalla menneet paikat sekaisin ja Mäntsälässä on kesämökki?
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Mä myönnän, olen otettu - Mäksän voittomaali lämmitti vanhaa sydäntä :D
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
iltalehdessä Mäki kertoo asioita. Yksi sivulause pisti miettimään: "-- Mäntsälässä nykyään asuva Mäki naureskeli --".

Tuus ny Mäksä ite selittää! Missä helvetissä on joku Mäntsälä? Kesätoimittajalla menneet paikat sekaisin ja Mäntsälässä on kesämökki?

Miten arvon V-G- ei tiedä missä on Mäntsälä?

Mäntsälä sijaitsee Lahdentien varrella noin 50km Helsingistä. Ajoaika Helsinkiin noin 30min. Se on nykypäivänä vaan niin, että virta käy Helsingistä poispäin näiden nykyisten asuntojen hintojen takia. Mäntsälästä voi hyvin saada ison 250 m2 omakotitalon samalla hinnalla kuin stadista jostain Töölöstä 50 m2 kaksion.

Jottei ihan menisi offtopikiksi, sanottakoon että lämmitti kyllä Mäksän maalintekijän maali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös