NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 292
  • 9 697

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Onko muilla ollut ongelmia PS4:lla Game Centerin suorien lähetysten kanssa? Mä ryhdyin eilen tuota käyttämään, eikä livet suostu näkemään millään. Jälkilähetykset, hailut yms ovat toimineet hienosti.

Kaverilla AppleTV ei ole toiminut koko kaudella eli et ole ainoa mutta PS4 jälkilähetykset on olleet ok.
Kaveriporukassa kolme AppleTV:tä, kellään ei ongelmia.

@Rocket Richard Kannattaa varmaan kysyä Gamecenterin supportista apuja / selailla jenkkifoorumeita, varmaan joku yksinkertainen asetusvika vaan tms. Supportissa on live-chattikin tiettyihin aikoihin ja sähköpostiin vastaavat nopeasti, selvittelin joskus omia luottokorttimaksutuksia tuolta. Unblock us:sää ei ole tarvinnut pelien katsomiseen koko kaudella, eli kokeile nyt vielä ilman sitäkin. Tosin ainakaan Appletv:llä ei ole merkitystä, onko se päällä vai poissa.

EDIT: vois lukea viestit loppuun, hyvä että lähti futaamaan :P
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
Tuleekohan jostan trade deadline -lähetystä? Viime vuonna ainakin jostain katselin useamman tunnin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Minulla on gamecenterin kanssa sellainen ongelma, että varsinkin PS3-sovelluksessa tuo bufferointi tappaa varmaan yli puolet peleistä. Varsinkin live-lähetyksissä ongelma on sietämätön, mutta ongelmia on myös kokonaisia jälkilähetyksiä katsoessa. Highlightsit ja condensedit toimivat aina moitteitta. Onko vika gamecenterissä vai onko Soneran netti vain jotenkin epäyhteensopiva tuon kanssa? 100M luulisi riittävän.
 
Viimeksi muokattu:

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Onkos joku testaillut tota LazyMan2 -versiota VLC:llä?
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minulla on gamecenterin kanssa sellainen ongelma, että varsinkin PS3-sovelluksessa tuo bufferointi tappaa varmaan yli puolet peleistä. Varsinkin live-lähetyksissä ongelma on sietämätön, mutta ongelmia on myös kokonaisia jälkilähetyksiä katsoessa. Highlightsit ja condensedit toimivat aina moitteitta. Onko vika gamecenterissä vai onko Soneran netti vain jotenkin epäyhteensopiva tuon kanssa? 100M luulisi riittävän.
Mulla se pleikkariappi ei toiminut koskaan kunnolla, ei tällä kaudella eikä aiemmilla kausilla. Monet taas sanovat sen toimivan kuin junan vessa. Jos haluaa sitä priimakuvaa, kannattaa kokeilla PC/Macilla XBMC/Kodi-softaa, johon saa Gamecenter-pluginin. Mulla se toimii aika hyvin, paitsi kaatuilee joskus ottelua vaihtaessa.
 

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Lyhyesti ja ytimekkäästi. Mulla on nhl.comin kautta hankittu Gamecenter live. Onko Viasatin kautta GCL sen kummosempi/parempi/huonompi toimivuudeltaan ja laadultaan?
 

Kabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Jokerit
Jos haluaa sitä priimakuvaa, kannattaa kokeilla PC/Macilla XBMC/Kodi-softaa, johon saa Gamecenter-pluginin.

Kiitokset tästä vinkistä! Asentelin Kodin foorumeilta löytyneen Timewasted Editionin NHL Gamecenter add-on:ista ja täytyy sanoa, että kyllä on hyvä kuva. Alkoi jo todella mennä hermot siihen NHL GCL:n käyttämään Flash skeidaan, jossa kuva tökkii jatkuvasti, mutta Kodin kautta kuva rullaa todella nätisti.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mihinkäs Gamecenterin peleistä on mainokset hävinneet? Todella rasittavaa katsottavaa tuoreet pelit kun aina välistä on pari minuuttia hiljaista.
 

Gretzky99

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL:n suomalaiset
Menee vähän ohi aiheen, mutta kysytäänpä silti. Millainen läppäri vaaditaan, että Viaplayn NHL-pelit toimivat sujuvasti? Tällä hetkellä löytyy 100 megan laajakaistayhteys, mutta konetta edelleen etsitään. Edellinen läppärini Acer Aspire 7250 ei ollut kovin hyvä vaihtoehto.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Mites muilla pelaa toi VLC? Normaalisti tuolla missä näkyis pelit nii lukee vaa teksti No games today. Onko kellään apuja tähän?

E: Voi laittaa yksityisviestillä kans vinkkejä
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mites muilla pelaa toi VLC? Normaalisti tuolla missä näkyis pelit nii lukee vaa teksti No games today. Onko kellään apuja tähän?

E: Voi laittaa yksityisviestillä kans vinkkejä
Sama juttu täällä, neuvot kelpais! :)
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Joo noi vlc linkit tulee yleensä vasta juuri ennen peliä näkyviin.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
YV:llä voi laittaa toimivan .luacin, mulla näköjään vanha kun ei oo pelejä tarjolla

Kiitos
Ei oo ittellä mitään luacia käytössä. Täältä katon linkit http://dnalloheoj.com/nhl/log.txt
Laitat sen java tiedoston päälle otat tuolta linkin ja muutat sen 4500 -> 5000. Sitte VLC suoratoisto verkosta, laitat sen muutetun linkin siihen painat näytä lisäasetukset ja sitten siihen optiot kohtaan laitat http-user-agent=PS4 libhttp/1.76 niin pitäs toimia. Pelin id:n saat nhl.com sivustolta kun menet pelin sivulle ja katot sieltä urlista sen 2014 alkusen numerosarjan.

ps. YV:tä ei voinu laittaa, mutta näistä sekavista ohjeista jokanen voi itte opetella.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
FuckNeulionista tullut v2.3. Itse en ehtinyt testaamaan mutta muiden mukaan toimii. Halukkaat voivat ottaa yhteyttä YV:llä niin laitan töistä päästyäni linkin mistä voi ladata uuden. @Kaliber
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
FuckNeulionista tullut v2.3. Itse en ehtinyt testaamaan mutta muiden mukaan toimii. Halukkaat voivat ottaa yhteyttä YV:llä niin laitan töistä päästyäni linkin mistä voi ladata uuden. @Kaliber
Kyllä se v2.2 toimii vieläkin ihan hyvin täällä päässä.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Jep, listathan ovat hockey.luacissa. Ongelma siis oli vain väliaikainen kun listat ei näkyneet.
Ei sitä luacia tarvii, että voisi katsoa niitä pelejä FNeulonin avulla ja siihen olen yrittänyt neuvoa kun tuntuu, että ihmiset menevät aina paniikkiin, jos uusin luac tiedosto lopettaa toimimisen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei sitä luacia tarvii, että voisi katsoa niitä pelejä FNeulonin avulla ja siihen olen yrittänyt neuvoa kun tuntuu, että ihmiset menevät aina paniikkiin, jos uusin luac tiedosto lopettaa toimimisen.
Ei ei, mutta se helpottaa kummasti. Ei toikaan aina ole ylhäällä muistaakseni ollut tuo log.txt sivu.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosittelen asentamaan Lazyman2 niin ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin valita peli valikosta :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös