Ottelut ja ”show”

  • 663 534
  • 2 620

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Dance Team paransi otteitaan HUOMATTAVASTI kauden edetessä. Kun alkukaudesta tunsi vielä tyttöjen puolesta myötähäpeää, niin tämän vuoden puolella meno on jo ollut ihan mukavaa. Ja Otto on edelleen maskottien sarjassa kova luu ja toivottavasta ensi kaudella myös Otto pääsee tähdistö-otteluun mukaan muiden maskottien tapaan. Sen frisbeen heittelyn vois jättää pois ja ottaa tilalle vanha kunnon Suzuki-kisa, missä vedettiin kiekkoja puolesta kentästä maaliin, se oli huisin jänskää.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ei noissa palkinnoissa ja kilpailuissa mitään vikaa ole, kunhan niitä ei ole liikaa.

Arpajaiskamaa (fanituotteet, Gigantin kysymykset, ruletti, jne.) voisivat mun puolesta osua laajemmalla säteellä ympäri hallin. Toki ymmärrän nuo yhtenä bonuksena kalleimmilla paikoilla istuville, mutta toisaalta jännitys noista varisee pois heti kun todennäköisyydet alkavat hahmottua. Eivät ne palkinnot vain osu omalle kohdalle, kaverille tai vastaavalle ellei tiketit ole alakatsomoihin ja mielellään vielä tietyille osille ja riveille&paikoille.

Noin muutenkin noita eri yleisöjuttuja voisi hieman miettiä uudestaan läpi. Jos menossa on kuuma ja tiukka matsi, niin mikä helvetin pointti kisscamin hempeilyssä on? Miksi ei vain kuvata EP:tä ja pistetä viestiksi tyyliin "seuratkaa perässä!"? Jos noita ei joka matsissa väkisin vedettäisi, niin oikeassa kohdassa käytettynä noilla voisi saada aikaan jotain fiiliksiä. Joka matsiin kuuluvana elementtinä nuo puolestaan vain haukotuttavat ja pahimmassa tapauksessa katkaisevat kannustuksen. Eri matseissa yleisö on eri tavalla mukana, joten miksi yleisötempauksien pitää olla aina samoja?
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hauskaahan tuolla on ollut taas tälläkin kaudella. Itseäni eivät noi oheishömpötykset silleen nappaa mutta kai ne ihan ookoo on uusille faneille. Eteläpääty on vetänyt koko kauden keskimäärin hyvin, eilen olin vaihteeksi jossain ihan muualla hakkaamassa kämmenet verille ja kyllä pitää hattua nostaa: Sinnikästä möykkää tappiotilanteesta huolimatta, todella jees. Iso peukku.

Musavalinnat olivat eilen melko ookoo, maanantain pelin alkulämmittelyissä tuli jotain niin hirveetä saastaa etten koskaan ole Areenalla kuullut. Älkää kysykö mitä se oli. En tiedä, en halua tietää.

DT on ihan kiva ja loppukaudesta asusteetkin ovat alkaneet miellyttää miessilmää. Ne ihme höyhenhepenet ovat jääneet. Mutta, silloin tällöin kun lähempää sattuu ohi kävelemään niin eivät nuo kyllä mitään kovin kauniita naisia ole, sori vaan. Ice girlsit vähän hehkeämpiä mutta en jaksa niistä purkkiblondeista myöskään innostua.

Hän on täällä tänään -miestä on ollut ikävä. Missä lie. Kisscamkin alkaa olla niin kulunutta niin kulunutts mutta kuten sanottu, ei innosta, ei häiritse.
 

Kärkiminttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dance Team paransi otteitaan HUOMATTAVASTI kauden edetessä. Kun alkukaudesta tunsi vielä tyttöjen puolesta myötähäpeää, niin tämän vuoden puolella meno on jo ollut ihan mukavaa.

Tähän vahva sama. Erityismaininta tyttöjen tanssitaidoista ja siitä että tytöt oikeasti tanssii! Eikä heiluttele pompomeja kukin omaan tahtiin niin kuin esimerkiksi Minskissä.

Ice Girlsien asut ja ulkonäkö myös piristää synkkienkin pelien lomassa. ;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tähän vahva sama. Erityismaininta tyttöjen tanssitaidoista ja siitä että tytöt oikeasti tanssii! Eikä heiluttele pompomeja kukin omaan tahtiin niin kuin esimerkiksi Minskissä.

Ice Girlsien asut ja ulkonäkö myös piristää synkkienkin pelien lomassa. ;)

Tämän voi allekirjoittaa, nämä tanssitytöt tanssii ja alkukauden haparoinnin jälkeen nykyisin meno on hyvän näköistä ja tytöt liikkuu hyvin ryhmänä ja tahdissa. Mitä tulee tyttöjen ulkonäköön niin omaan makuuni siellä saisi olla enemmän blondeja. Karla ja Milla on aika jees. ;)

Ice Girlseissä onkin prosentuaalisesti varsin mukavasti blondeja (vähintään purkki sellaisia) ja tytöt miellyttää silmää noin muutenkin. Silti onneksi niitä synkkiä pelejä on ollut aika vähän.

Tyttöjen asuista sen verran että pleijareissa nähdyt asut on varsin hyvät, tosin Dance Teamin Jokeri-hame voisi olla enemmän paraatiasumainen, eli olalla voisi olla röyhelöt ja asu voisi olla vaikka kaksiosainen, jossa olisi paraatitakki ja minihame, värimaailma on asussa hyvä. Ja pidän tuosta shortsiasusta, samoin niistä lepardipöksyistä.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Hartwallin läpsyttimet käy hermoille niin kääntäkää Viasatille ja HV71-LHC peliin. Läpsyttimiä enemmän kuin SKA:n kotona ilmapamppuja vai mitälie pötköjä onkaan. Ei tosin mua häiritse mut onhan toi viuhkojen synkronoitu heilutus vähän hassun näköistä. Sen sijaan hauska nähdä taas Hardtia ja Littleäkin jäällä, Karalahti nyt ei juurikaan kiinnosta.
 

Gemondo

Jäsen
Mulla on vain yksi toivomus tämän illan "showlle", mä haluan kuulla tämän biisin ennen kuin matsi alkaa. Oliko muuten jossain puhetta että ennen peliä jumbolta tulee joku 6 minuutin pituinen video vai oonko mä nähny unta?
Linkki vie Youtubeen.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Mulla on vain yksi toivomus tämän illan "showlle", mä haluan kuulla tämän biisin ennen kuin matsi alkaa. Oliko muuten jossain puhetta että ennen peliä jumbolta tulee joku 6 minuutin pituinen video vai oonko mä nähny unta?
Linkki vie Youtubeen.
Narriradion tuoreimmassa jaksossa oli tuosta puhetta, Keurulainen ei ottanut pituuteen kantaa, mutta kertoi, että uusi hieno pläjäys sieltä on tulossa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mitäs porukka tykkäsi siitä "kohutusta" uudesta pelaajaesittely videosta? Omaan silmään aivan saatanan tyylikäs, varsinkin ne historiikkipätkät nosti karvat pystyyn. Toivottavasti on jokaisessa kotimatsissa eikä vain tässä ekassa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kylmät väreet tuli täälläkin tuosta videosta, toivottavasti nähdään sama myös jatkossa.

Muutenkin tuo show näytti omaan silmään varsin hyvältä.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs porukka tykkäsi siitä "kohutusta" uudesta pelaajaesittely videosta?
Mun mielestä tää alkushow oli ihan hirveä, ihan kuin jossain muistotilaisuudessa olisi ollut, varsinkin se alkuosa. Historiapätkät oli ihan jees kyllä mutta se musiikki... Toivottavasti ei toiste näytetä
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kyllä mä tästä showsta enemmän tykkäsin kun siitä viime kauden räpellyksestä. Nyt oli sentään yritystä. Isoin ero suureen maailmaan tulee yleisössä, kun siinä kohtaa kun kotijoukkue kuulutetaan jäälle, tulisi yleisön yltyä jäätävään huutomyrskyyn. Tämä ei tosin ikinä toimisi Suomessa, kun me ei vaan olla sellasia.

Noin muuten siis posin puolelle jäätiin showssa.
 

No Look Pass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
En ainakaan itse löytänyt vielä videota eilisestä introsta youtubesta. Onko joku muu löytänyt?

Upeita olivat nuo legendojen fiilistelyt. Lisäksi oikeastaan aivan viimeistä sisääntulobiisiä lukuunottamatta intro oli kokonaisuudessaan erinomainen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oliko tuo alkuvideo se jota oli kuvattu puoli vuotta? Tuskin, sillä siinä ei tuntunut olevan mitään sen kummempaa erikoista. Perus alkuvideo jossa pelaajaesittelyt. Viime kaudella mukana oli mestaruusvuodet ja kattoon nostetut nimet, nyt en huomannut niitä. Siitä miinusta. Samoin musiikeista, jotka olivat vähän taustamusamaisia.

Itse pelaajaesittelyt olivat ihan hienoja mutta osasta pelaajista oli klippejä viime kaudelta ja osasta ei. Miksi, kun mahdollisuus olisi? Mikään ei nostattaisi hyviä fiiliksiä samalla tavalla kuin se Mäksän tasoitus Severstalia vastaan viime kaudella. Sitten siellä oli joku Olimb vetämässä leukoja?

Jääprojektori tarttis saada.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan ok show toi oli eilen alkuvideo mukaanlukien. Musiikit nyt on sitä samaa taattua 80% sontaa, mutta kaikkia ei voi miellyttää ja mä oon todennäköisesti yksi niistä ja olkoon asia niin. Mutta mitä ihmettä ne cheerleadereitten toisen erän puvut oikein oli? Keksitty vähän punakeltaisia Jokerit-värejä ja tehty niistä niin umpivenäläinen kuosi kuin vain on mahdollista. Oliko suunnittelijana käytetty kenties jotain Svetlanaa Siperian tundralta? Ihmettelen, ettei @flintstone ollut vielä tullut huomauttamaan asiasta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuollainen Arenalta kyllä löytyy, mutta sitä ei voida käyttää nykyisillä piuhoilla. Uusi piuhoitus maksaisi n. 2 miljoonaa
Tiedän. Areenan sähköremppa on niin vanhaa että iso remppa on joka tapauksessa edessä lähiaikoina. Oletin että se olisi tehty nyt kesällä. Sääli ettei ollut.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuollainen Arenalta kyllä löytyy, mutta sitä ei voida käyttää nykyisillä piuhoilla. Uusi piuhoitus maksaisi n. 2 miljoonaa

Mitäs jos käytettäisiin sellaista projektoria, jota käytettiin edellisissä MM-kisoissa Arenalla?
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Historiaklipit oli hienoja mutta muuten jäi jotenkin sekava fiilis. Musiikki oli aivan hirveää skeidaa ennen Nighwish/Kiss komboa. Psycho CIrcus yllätti ja toimi loistavasti. Pelin aikana soitetut biisit aiheuttivat apeutta kuten myös "habakamera". Tuli mieleen että milloin ollaan viimeksi aloitettu kausi ilman pommeja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös