Jokerit fanitoiminta ja -matkat kaudella 2014–2015

  • 90 349
  • 319

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löytyihän viimein oikea ketju kiitoksille: perjantain tifon suunnittelijoille iso peukku ja kiitos. Oli hieno ja upeaa visuaalista hienoutta parempi oli tietysti vain itse mesitsi - omien arvostus ja kunnioitus. Ja Mäki on heti nousemassa ottelusarjan tärkeäksi palaseksi Jokereille, loistava vastaus huutoon.
 
Eilen poikkeuksellisesti katsoin pelin yläkatsomossa Eteläpäädyn sijaan ja pakko sanoa, että hyvältä kuulosti ja näytti. Varsinkin Minä-Me-Jokerit ja vain yksi jengi stadista huudot kuulostivat erinomaiselta.

Tavoitteena on saada mahdollisimman hyvä tunnelma halliin, jolloin -Ville-:n huudatukset silloin tällöin saavat isoa peukkua täältäpäin!

Yläkatsomosta sen verran, että todella aktiivisesti lähdetään sielläkin kannatukseen mukaan, mikä on erinomainen asia.
Isoin syy 2011 ja 2013 vuosien pudotuspelien tunnelmaan HIFK:ta vastaan oli Villen capoilu. Jumalauta porukka kuuntelee ja kunnioittaa. Sama oli viikonlopun peleissä - kukaan ei uskaltanut olla huutamatta, kun Ville aloitti "Vain yksi jengi Stadista...". En valita nykysistä capoista, helvetin hieno homma, että jaksavat vetää siellä illasta toiseen ja vielä ilman megafonia, joka olisi todella helpottava apu. Parannusta voisi vielä tehdä ottamalla sivukatsomot paremmin mukaan. Pate oli muun muassa erittäin hyvä tässä viimeisinä kausinaan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Oon duunin puolesta kattomassa HIFK-Lukko. Tän jälkeen en valita enää ikinä Areenan tunnelmasta. Jumalauta, et on hiljasta
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Idea jonkun Jokerifanin facebook-päivityksestä: huominen on Jokeri-päivä. Eka päivä, kun laitetaan moskovalaisia halki, poikki ja pinoon. Annetaan sen näkyä kaduilla, turuilla ja toreilla! Päälle siis logoa ja puna-keltaista väriä, jotta jokainen näkee ja tietää mikä on tässä maassa ja tällä hetkellä tärkeää!
 

# Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #65, #86 #51, #8, #12 #18
Aina pelipäivänä duunissa EP:n väreissä.
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Joukkue tarvitsee tukea. JOKERIT tarvitsee kuudennen kenttäpelaajan itselleen vastustajan seitsemää vastaaan.

Toivon, että capot ottavat maanantaina koko hallin alusta alkaen mukaan kannatukseen. Heti alussa joukkueelle on jo viestittävä, että tänään voitetaan.

Eli heti kärkeen minä-me-jokerit, vain yksi jengi stadista ja Jokerit (tap-tap-tap) huutoja kehiin.
 

jeani

Jäsen
Erehdynkö vai tuliko Minä, Me, Jokerit -chantti tänään todella Arenan ämyreistä ottelun virallisen kuuluttajan johtamana? Luultavasti ja toivottavasti erehdyin...
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Erehdynkö vai tuliko Minä, Me, Jokerit -chantti tänään todella Arenan ämyreistä ottelun virallisen kuuluttajan johtamana? Luultavasti ja toivottavasti erehdyin...
Jos kyseessä ei ole miina niin mikäköhän tässä oli niin hirveätä?
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä. Toimi hyvin ja vaikutti spontaanilta.
Näin juuri. Ensiksi sai vähän ihmetellä, mutta kyllä tuo lopulta toimi. Toisaalta en tiedä, miten jengi lähti messiin EP:n ulkopuolelta. Ihan siisti veto, kunhan ei tule liian virallista ja rutinoitunutta.
 

No Look Pass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Tänään odotan eilistäkin kovempaa kipinää katsomossa.

Ville, capot, aivan sama kuka, mutta joku. Heti alkuun on saatava kunnon Minä-Me-Jokerit revitys. Kiitos.

Ollaan se 6. kenttäpelaaja!
 

Masentaja

Jäsen
Eiköhän nyt olis aika kaivaa naftaliinista ne kajarit ja ottaa haukut sitten jos niitä tulee :) Sais edes hetken riemun niistä.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo nyt vaan kauden kovin meteli. Eilen se auttoi selvästi joukkuetta ja sekoitti ZSKA:n ykköstähden pelin. Kiuas lämpeää jo eripuolilla Stadia baareissa ja illalla se hohkaa katsomossa.

ZSKA ei ole ikinä areenalla voittanut eikä voita, jos se meistä on kiinni, ja sehän on!
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Loistavaa!

Toivottavasti Eteläpäädyn sivuosa ( 104 ja 102 erityisesti) aktivoituvat huutamaan mukana! Itse ainakin lupaan huutaa ääneni pois.

104 rivi 15 hereillä ja pystyssä.
 

Henzik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa, HJK, Real Madrid, Arsenal, Detroit
Terve veljet!

Eilen oltiin taas Areenassa katsomassa rakkaan joukkueen eli Jokereiden peliä, menimme kaveriporukalla pitkästä aikaa paikattomaan fanikatsomoon Eteläpäätyyn. Ei voi kuin ihmetellä jengin käytöstä, ei tietenkään kaikkien mutta joidenkin. Siellä huudellaan omille koko ajan kaikkea paskaa ja sitten jatkuvasti kehotetaan vahingoittamaan vastustajaa jne. Meitä ainakin toisinaan suorastaan hävetti jengin huutelu. "verta kentälle" ja "polvella päähän" huutoja taisi myös jossain vaiheessa kuulua, suorastaan naurettavaa touhua. Muuten matsissa oli eilen taas hyvä tunnelma vaikka Jokerit eivät ihan parasta esittäneet, kolmannessa erässä koko halli syttyi peliin, mutta maalit jäi vaan tällä kertaa puuttumaan. TAISTELU JATKUU!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös