Peliitat 2014–2015 – uusin kujein uuteen kauteen

  • 95 293
  • 201

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
En minä missään väittänyt ettei KeuPa ansaitse jotakin. Eihän se että joku jotain ansaitsee mielestäni voi tarkoittaa sitä että joku toinen ei jotakin ansaitse.

Se että Peliittojen kilpakumppani sattuu olemaan KeuPa ei ole minun vallassani.

Ansaitkoon vaikka molemmat sen pudotuspelipaikan minun puolestani.
 

Accompagnato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, sympatiat Pelsuille ja HPK:lle
Ansaitsi sen nyt kumpi joukkue tahansa, sen lunasti KeuPa. Onnittelut siitä Keuruun suuntaan. Tänäänhän sitä vielä vastakkain ollaankin. Harmittaa kyllä penteleesti!

Ei mennyt Peliittojen kausi ihan kuin Strömsö:ssä. Nuorelle joukkueelle tapahtui ehkä liian paljon omia virheitä ja jotenkin tuntuu, että pelisuoritukset olivat kauden aikana liian paljon epätasaisia.

Positiivisina asioina on nähtävä tietenkin oma peli silloin kun se toimi, sekä Miika Heikkilän liiganousu. Myös fasiliteetit kehittyivät kauden aikana ja niin vain Heinolastakin kuultiin selostus MestisTV:ssä. Tärkeimpänä kulissien takaisena asiana pidän uuden hallituksen muodostamista ja sen suorastaan rohkeaa ulostuloa kun sanoivat, että Peliitat on muutaman vuoden päästä parhaimmin hoidettu Mestisorganisaatio.

Uutta Putkeen vaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös