Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 012 544
  • 13 252

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huhut vievät Smothermania takaisin Allsvenskaniin, kaveria kuulemma tarjottu eri seuroille. Ilmeisesti Rögle, Södertälje ja Västerås mukana kilvassa.

Lähde: https://www.facebook.com/SillySeasonHockeyallsvenskan?ref=hl (Linkki vie Facebookiin)

Omituista. Eihän Smotherman mikään uskomaton tykki ole ollut, mutta ei huonokaan. Ruotsin toiselta tasolta tulleeksi varsin kelvollinen hankinta, eikä pitäisi olla eeds kallis. Miksi häntä tarjotaan pois? Toki palkkasäästö se on pienikin säästö, kun playoffit jäävät mitä suurimmalla todennäköisyydellä pelaamatta.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Veikkaisin Pelicansin luopuvan kaikesta mahdollisesta, mistä rahaa tai säästöä tulee, ennen siirtoajan umpeutumista. Montaa kaupaksi menevää peluria ei löydy. Säälit ovat mahdolliset, mutta erittäin epätodennäköiset ja kaudesta tulee turskaa ja pahasti eli käi tätä voidaan kutsua tappioiden minimoimiseksi.

Jordan on oletettuun palkaansa nähden hoitanut tontin ihan hyvin, mutta yhteisö menee yksilön edelle tässä kohtaa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täysin naurettavaa. Jos me nyt täysillä edes yritetään sääleihin. Smothermanin palkasta ei säästöä tule niin paljoa, että tuommosta liikettä kannattaisi tehdä.
 

Drea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vaikka kuinka itseäkin vituttaa, että luovutetaan kesken kauden jo ja aletaan myymään pelaajia, niin on hyvä muistaa kuitenkin, että kyse on silti yrityksestä ja yritystoiminnasta. Ei vaan voi kaiken uhalla tavoitella jotain säälipaikkaa, (josta pahimmassa tapauksessa tulee kokonaiset yksi kotipeli lisää) ja vetää sen johdosta firmaa konkkaan. Joo kärjistettynä, mutta jokainen ymmärtää pointin.

Toki mielummin olisi nämäkin säästöt pitänyt tehdä näistä täysin ylihintaisista sopimuksista a la Lämsä&Laurila.
 
Veikkaisin Pelicansin luopuvan kaikesta mahdollisesta, mistä rahaa tai säästöä tulee, ennen siirtoajan umpeutumista.

Mika Saarinen kertoi Pelicans-TV:ssä että Pelicans kartoittaa Myllyniemen tuuraajan lisäksi puolustajaa, mutta sopivaa ei ole löytynyt.

Yhdestä ovesta ulos ja toisesta sisään, ei kai siitä kummoista säästöä tule?
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Yhdestä ovesta ulos ja toisesta sisään, ei kai siitä kummoista säästöä tule?

Lyhyellä matikalla ei toki tule, mutta mites jos lasketaan pakko ja ensi kauden tarpeet hankintaan? Tosin jos pidetään ja hankitaan, niin ei siitäkään saada kuin menoja aikaiseksi.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
PRKL, kun ei voi edes Lämärissä jupista omiaan ilman, että joku laulaa sen ;-)

Ei vaan, toivoisin toki Mustoselle sopparia mutta millähän se mukamas saataisiin. Vituttaa, että näyttää niin kovin Kärppiin sopivalta hankinnalta kaikin puolin.

Siirretään toisesta ketjusta.

Onko tämä joku ihan oikea huhukin. TÄMÄ jos joku ottaa mua päähän enemmän kuin mikään muu koko kaudella. Kaveri on vihdoin terve ja pelaa loistavaa lätkää ja sitten lähtee jonnekin OULUUN! Mustonen on sellainen kaveri joka pitäisi pitää lähes hinnalla millä hyvänsä. Yksi joukkueen harvoista kavereista jolla on vielä niin paljon katsomatta potentiaalia ja sekin sitten perseiltäisiin pois? Mä toivon ettei tämä ole totta. Jos terveys kestää on Mustonen ensi kauden kovimpia pelaajia ja mieluiten näkisin tämän kaverin Pelicansissa, tai siis missään muussa liigaseurassa en kaveria halua nähdä jossei Pelicansissa pelaa - menkööt vaikka takaisin Ruotsiin yhtään peliä Pelsua vastaan en halua nähdä.

Mustosella on aitoa pelaamisen iloa ja sitä on aina mahtava katsoa vilpittömällä ilolla Joel pelaa, menetetyt maalipaikat kyrpii ja kun maali tulee on tuuletus dramaattistakin dramaattisempi ja tämähän hymyilyttää yleensä pelikavereitakin, etenkin Reden ja Tyrväisen naamalla näkyy aina vilpitön ilo kun Mustonen paukuttaa maalin ja tämä vaikuttaa koko joukkueeseenkin. Hienoa nähdä miten pelaa tunteella ja uskaltaa myös näyttää oman hyvän tunteensa onnistumisen sattuessa. Ei tällasta kaveria voi muualle päästää.. eihän..
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Mustosesta ehdottomasti samaa mieltä.
Nyt pitää tarvittaessa kaivaa kuvetta isommallakin panostuksella. Joukkueen top3 hyökkääjiä ensi kaudella jos pysyy terveenä.
 

Väbä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse kuulin sellaista että Joelin isä Pasi odotti Aravirran jälkeen että pääsisi itse päävalmentajaksi ja kun ei päässyt niin olisi hieman sitä vastaan että poika ei jatkaisi Pelicanseissa. En siis tiedä onko mitään totuuspohjaa mutta tälläistä kuullut. Ja tosiaankin omasta mielesta Joel pitäisi todellakin pitää Lahdessa.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Itse kuulin sellaista että Joelin isä Pasi odotti Aravirran jälkeen että pääsisi itse päävalmentajaksi ja kun ei päässyt niin olisi hieman sitä vastaan että poika ei jatkaisi Pelicanseissa.

No sehän on mukava kuulla, että Pasi Mustosen haluaa poikansa jatkavan Pelicansissa siitä huolimatta, että itse mahdollisesti vähän varmistui, kun ei päävalmentajaksi päässyt.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Itse kuulin sellaista että Joelin isä Pasi odotti Aravirran jälkeen että pääsisi itse päävalmentajaksi ja kun ei päässyt niin olisi hieman sitä vastaan että poika ei jatkaisi Pelicanseissa. En siis tiedä onko mitään totuuspohjaa mutta tälläistä kuullut. Ja tosiaankin omasta mielesta Joel pitäisi todellakin pitää Lahdessa.

Juu ei. Aika kummallista olisi jos täyspäinen aikuinen lätkätalentti rakentaisi uraansa ja tekisi valintoja sen perusteella missä iskä valmentaa. Käsittääkseni iskänsä on myös täyspäinen.

Kaikkeahan voi tietenkin halutessaan kuulla, mutta ei jatkoon tälle huhulle.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mustosesta ehdottomasti samaa mieltä.
Nyt pitää tarvittaessa kaivaa kuvetta isommallakin panostuksella. Joukkueen top3 hyökkääjiä ensi kaudella jos pysyy terveenä.

Olen vahvasti eri mieltä siitä, että Mustoselle kannattaisi alkaa maksamaan mottipäisiä summia. Mielestäni ne, jotka toivovat jatkossakin Mustosia ja Redenbacheja ykkösketjuun, voivat jatkossakin varautua taisteluun sijoista 10-14.

Oikeiksi osoittautuneet huhut Smothermanin siirtymisestä Ruotsiin ovat harmillisia, koska ko. herra oli omalla listalla yksi tärkeimmistä kiinnitettävistä tulevalle kaudelle. Smotherman hallitsi maalinteon harvinaisen taidon ja olisi varmasti päässyt jatkossa paremmin kiinni kokonaisvaltaiseen peliin (=peliin olisi tullut lisää tasaisuutta).
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No, trendi on ollutkin että paskaa tykätään tänne raahata ja edes vähän hyvistä luovutaan. En usko että pystyy tasoaan nostamaan enää.
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
No, trendi on ollutkin että paskaa tykätään tänne raahata ja edes vähän hyvistä luovutaan. En usko että pystyy tasoaan nostamaan enää.
Puistola kuitenkin viime vuonna Tapparassa 58 peliä, tasakentällisin +17.
Terveystilanteesta en tiedä mutta normaalikunnossaan vahvistus ehdottomasti tähän hetkeen. Ensi kaudesta en innostuisi niinkään ..

Muutenkaan en tässä isommin toimiston viime aikojen päätöksiä arvostelisi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Puistola kuitenkin viime vuonna Tapparassa 58 peliä, tasakentällisin +17.
Terveystilanteesta en tiedä mutta normaalikunnossaan vahvistus ehdottomasti tähän hetkeen. Ensi kaudesta en innostuisi niinkään ..

Muutenkaan en tässä isommin toimiston viime aikojen päätöksiä arvostelisi.

Nojoo, tänä vuonna ei olla pahasti mokailtu vielä. Mutta kyllä viime vuosina kyllä aika urakalla.
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Puistolaa toista kautta seuranneena täytyy ihmetellä, että joku liigaseura miehen hankkisi. Tappara sitoi kätensä mieheen pitkällä sopimuksella, ja itsekin pitkin viime kautta uskoin, että kyllä se siitä, kun veteli ykkösparissa (josta hyvä plusmiinus), mutta täksi kaudeksi on homma vieläkin pahentunut. Kiekolliset teot ovat pääosin varovaisia ja hitaita, kontaktitilanteissa häviää joskus tosi näyttävästi ja tuntuu arastelevan pitkin kenttää. En tiedä mikä mieheen on mennyt, taisi viime kauden paino olla jotain 76 kg, tällä kaudella toki 79 kg, mutta mies vaikuttaa olevan pääosan ajasta ikään kuin höyhen kentälle päästessään.
 

esa mäyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS , Pittsburgh Penguins
Pahoittelut kun huutelen vieraaseen pöytään.

Tuota Paakkolanvaaraa koskien olen kuullut kuiskintaa että olisi liikkeessä...Onko teillä mitään tietoa tai huhuja sen suhteen? Entäs Laurila tai mikä on Sopasen tilanne?

Palloseura ei tällä hetkellä ole mitenkään suosittu kohde, mutta pätäkkää pitäis löytyä ja nämä kaverit olis just sellasia ku tänne kaivattaisiin! Jos mä saisin päättää antaisin vaikka samantien Laschin ja ehkä hieman jotain väliin noista teidän kolmesta mainitsemastani pelaajasta.
 

melancHOLY

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelut kun huutelen vieraaseen pöytään.

Tuota Paakkolanvaaraa koskien olen kuullut kuiskintaa että olisi liikkeessä...Onko teillä mitään tietoa tai huhuja sen suhteen? Entäs Laurila tai mikä on Sopasen tilanne?

Palloseura ei tällä hetkellä ole mitenkään suosittu kohde, mutta pätäkkää pitäis löytyä ja nämä kaverit olis just sellasia ku tänne kaivattaisiin! Jos mä saisin päättää antaisin vaikka samantien Laschin ja ehkä hieman jotain väliin noista teidän kolmesta mainitsemastani pelaajasta.

Paakkolanvaara taitaa olla Ouluun matkalla, Laurilasta ainakin suurinosa faneista haluaa eroon ja taitaa olla toimistolla samankaltaiset ajatukset, ainakin toivottavasti. Sopasesta ei ole loukkaantumisen jälkeen kuulunut oikeastaan mitään, kunhan saisi itsensä ensin kuntoon.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelut kun huutelen vieraaseen pöytään.

Tuota Paakkolanvaaraa koskien olen kuullut kuiskintaa että olisi liikkeessä...Onko teillä mitään tietoa tai huhuja sen suhteen? Entäs Laurila tai mikä on Sopasen tilanne?

Palloseura ei tällä hetkellä ole mitenkään suosittu kohde, mutta pätäkkää pitäis löytyä ja nämä kaverit olis just sellasia ku tänne kaivattaisiin! Jos mä saisin päättää antaisin vaikka samantien Laschin ja ehkä hieman jotain väliin noista teidän kolmesta mainitsemastani pelaajasta.
Vaikka Lasch jo Tepsistä lähtikin, niin olisi kyllä ollut huvittavaa jos Pelicans olisi saanut Laschin vaihdosta Paakkikseen tai Laurilaan. Itseasiassa diili olisi koominen vaikka kummatkin olisivat lähteneet ja Lasch tilalle. Olisi tuosta treidistä jäänyt jälkipolville kerrottavaa ja olisi liigan historian surkein treidi Tepsiltä. Minun puolestani voitte ottaa Paakkiksen ja Laurilan ihan milloin tahansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös