Tappelut NHL:ssä kaudella 2014–2015

  • 34 947
  • 111

hitsaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Täytyy vielä kysyä että tietääkö joku miksi Farnham ei ainakaan NHL:n omien verkkosivujen mukaan saanut ylimääräistä kakkosta tuosta kypärän pois otosta, vaikkakin sen selvääkin selvemmin itse ottaa pois?
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Linkittämässäni lyhyessä pätkässä näkyy selvästi Farnhamin keskushermoston tilt-tila. Vintti meni siis hetkeksi pimeäksi, joka on eri asia kuin tyrmäys. Farnham pääsi lyömään vasta kun Bellemare oli jo jäässä. Pistevoitto paremmalla osumalla ranskikselle.

Itse näen tilanteen toisin ilman värilaseja. Farnham ottaa osumaa kupoliinsa, mutta videolla näkyy ettei jalat ainakaan ota alta. Tasapaino katoaa kun vaihdellaan lyöntejä luistimet jalassa ja vetää kaverin mukanaan jäihin. Tämähän toistuu yleensä kaikissa tappeluissa. Pisteet ehkä meni Phillyn hepulle, mutta moraalinen voitto Penssiläiselle kun ottaa kypärän pois ja hakee 'old school' valssia. Sanotaan suoraan, että munaton suoritus Bellemarelta.
 
Viimeksi muokattu:

hitsaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joku tuossa ylempänä jo sanoikin, mutta toistetaan vielä tuosta kun riisuu kypärän pois tappelun alkaessa. Joku noheva voisi kertoa koska tämä sääntöuusistus on astunut voimaan NHL karkeloissa?

Taisi tulla viimekaudella samaan aikaan tulokkaiden visiiripakon kanssa estämään pelaajien saamia aivotärähdyksiä, samalla poistettiin ns. tappelun visiirin kanssa aloittaneen pelaajan ylimääräinen kakkonen.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Viime yönä Michael Latta ja Steve Downie väänsivät ihan mukavan myllyn: https://www.youtube.com/watch?v=rSv3KriOm20 (linkki vie youtube videoon tappelusta).
Pistevoitto Lattalla ja Downiella totutusti mussutusta päälle, kun sai turpaan.

Toisessa matsissa Tom Wilson ja Zach Sill ottivat mittaa toisistaan: https://www.youtube.com/watch?v=otKSH4nFdzY (linkki vie tappeluun). Tämän vei Wilson.

Hyvin nämä kämppäkaverit Washingtonista hoitavat tämän homman.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kaikkien aikojen pohjanoteeraus tämä kausi.

Onneksi on youtube ja DVD:t, niin voi edelleen katsella pilaantumatonta jääkiekkoa.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Kyllähän se on fakta että tuo tappelukulttuuri on kuolemassa. Itse olen sen verran nuori että en osaa haikailla noita 80-90-luvun aikoja ja norrisdivisioonan vääntöjä yms. Älyttömän tuntuinen ajatus että nykyään olisi joku mukana pelkästään siksi että osaa mähistä.
Kuitenkin, kyl mulla on kunnioitusta esim jollekin Bob Probertille joka oli jääkiekkoilijanakin ihan taitava heppu sen lisäksi että tuo hanskaus sujui. Mun mielestä lätkässä pitää olla tunnetta, kovaa peliä, pikkusikaa jne. Tappelu sinne tänne spontaanina pelitilanteesta syntyneenä ei harmita. Instigator-säännön saisivat kyllä poistaa.

Alkaa olla vaan liikaa näitä Proberteja, Boogaardeja jne joilla aivot menivät mössöksi tuon homman vuoksi. Onko se sitten sen arvoista, ei minusta.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Täytyy sanoa, että NHL tappelija on (ollut) yksi allekirjoittaneen entisistä haaveammateista. Harmi vain että se olisi kaivannut peli ja luistelutaitoa. Kyllä siis uskon, että kyllä gooneja tulisi löytymään mikäli niin vain haluttaisiin. Valitettavasti NHL ei tällä hetkellä näytä haluavan, mutta katsellaan miten tilanne kehittyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös