Henrik Koivisto

  • 23 511
  • 81

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuulin jo jokin aika sitten, että Henrik Koivisto ei ole tyytyväinen valmennukseen. Siitä en tiedä ovatko henkilökohtaiset välit kunnossa, mutta Lukossa tällä hetkellä vallitseva tyyli(valmennus ja peluutus) ei sovi Koivistolle. Toisaalta tämä asia on jo pääteltävissä peliajan ja tuloksienkin mukaan. Toisinsanoen, jos kuulemani huhu pitää paikkansa, pelaaja itse on halukas siirtymään pois Raumalta.

Onnea Koivistolle matkaan ja toivottavasti saat Vaasassa reilun mahdollisuuden!
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
H.Koiviston saldoksi jäi Lukoksi 37 otteluun tehot 2+9=11 ja plus/miinus saldo +3. Peliaika ka. oli vain 10:06 min, eli Henrik veti käytännössä nelosketjun jarruminuuttteja. Sportissa rooli on varmasti isompi ja näyttöpaikka parempi.

Aina en itse ymmärtänyt, miksi RD lähes aina viltitti Henrikin pelin aikana, vaikka peliesitys näytti pirteältä ja putki liikkui terävästi. Olisiko puolustupelissä sitten ollut liian isoja puutteita RD:n sapluunaan, vaikka plus-miinus tilasto kielii muuta? Tai sitten tosiaan kemiat eivät toimineet, kuten huhut kertoivat.
 
Viimeksi muokattu:

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
http://liiga.fi/pelaajat/22049667/koivisto-henrik/ottelu-ottelulta

Mitä luulette kaunko RD antaa vielä Henrikille aikaa? Peliaika on pudonnut viime peleissä todella pieneksi, kun puhutaan kakkossentteristä. Yleensä nelosketjun sähisijät kellottavat noita peliaikoja. Tuloksellisesti joukkueella kulkee nyt loistavasti, mutta silti mestaruus keväällä on se päätavoite. Silloin tarvitaan kuitenkin mitat täyttävä kakkossentteri.

Yllättävän kauan tuohon meni.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotenkin jäi vähän sellanen kuva, että ei edes testattu kunnolla. Koittakaa itse vedellä jollain 10 minuutin peliajalla kovia tehoja. Itse olisin peluuttanut Koivistoa alusta asti normaalin käytännön mukaisesti - ellei jopa enemmän. Sitten oltaisiin nähty, saako hän mitään aikaan.

Noh, ehkä parempi näin. Sellainen aavistus minulla kuitenkin on, että Sportissa alkaa niitä tehoja syntymään kohtuu rivakkaan tahtiin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Henrik Koivisto maalaa Sportille avausottelussaan. Hyvä niin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Hieno homma Henrikille, ihan assien kiusaksi se sinne lahetettiin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tsemppiä täältäkin H Koivistolle. Potentiaalia on ja toivottavasti löytää pelinsä ja itseluottamuksen nopeasti Vaasassa. Ainakin hyvä alku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös