Ottelut ja ”show”

  • 663 609
  • 2 620

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Henkilökohtaisesti en vain voi ymmärtää showpuolen porukan motiivia yrittää kusettaa katsojia sillä naurettavalla ruletilla. ''... mutta katsomoa ei vielä tiedetä'', naapurin ipanakin ymmärtää, että se jokerihemmo ei teleporttaa toiselta puolelta hallia valittuun katsomoon. Ehkä kaverit luottavat vain siihen, että riittävän monet eivät hiffaa. Se taas toisaalta on asiakkaan ymmärryksen aliarvioimista, mikä on yleisesti katsottuna liike-elämässä erittäin suuri virhe.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Henkilökohtaisesti en vain voi ymmärtää showpuolen porukan motiivia yrittää kusettaa katsojia sillä naurettavalla ruletilla. ''... mutta katsomoa ei vielä tiedetä'', naapurin ipanakin ymmärtää, että se jokerihemmo ei teleporttaa toiselta puolelta hallia valittuun katsomoon.

VÄÄRIN! Maskottimme Otto on muuten ihan rautaisessa kunnossa ja JUOKSEE, usko tai älä, joka matsissa aivan saatanallista vauhtia sen ruletin tahdissa areenan käytävää ympäri Gigantin leivänpaahdin kourassaan. Siinä jäisi Boltti kakkoseksi, mutta Otto on siteerannut nimikaimaansa ja tarvitsee kuulemma vielä treenia koska: ultramegabetonijalat.

Huomiselta odotan vähäpukeisia tanssityttöjä, ilotulitteita ja gigantin leivänpaahtimia sekä vedenkeittimiä vähintään puoliin yläkatsomoista!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Henkilökohtaisesti en vain voi ymmärtää showpuolen porukan motiivia yrittää kusettaa katsojia sillä naurettavalla ruletilla. ''... mutta katsomoa ei vielä tiedetä'', naapurin ipanakin ymmärtää, että se jokerihemmo ei teleporttaa toiselta puolelta hallia valittuun katsomoon. Ehkä kaverit luottavat vain siihen, että riittävän monet eivät hiffaa. Se taas toisaalta on asiakkaan ymmärryksen aliarvioimista, mikä on yleisesti katsottuna liike-elämässä erittäin suuri virhe.
Olen ilmeisesti sitten lapsiakin tyhmempi, sillä olen ainoastaan kerran tiennyt etukäteen mihin katsomoon palkinto tulee ja silloinkin vain sen takia, että olin tulossa kuselta ja näin Oton siellä käytävällä venailemassa julkistusta. Muuten on aina tullut yllätyksenä, joten se kuuluttajan "katsomoa ei tiedetä" on ollut ihan validi väite.

Se, ettei katsomoa arvota realiajassa ei tarkoita, etteikö sitä arvottaisi ollenkaan. Mä luulin että tämä oli ihan selvää kaikille. Ihan turha arvonta se on, mutta jos joku sponsori tuollaista haluaa tehdä, niin ei se mua hirveästi jaksa ahdistaa. Turhia on oikeastaan kaikki muutkin arvonnat poislukien Jokerivisa, jossa on aina mahdollisuus, että joku vastaa erittäin helppoon kysymykseen väärin ja luo sitä kautta viihdearvoa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Siis se Otto the Maschott on bulkannut onnistuneesti viimeisen vuoden aikana. Vuosi sitten se tuli pelikatkolla mun paikkani viereen heittämään femmaa, joten läppäsin sitä kohteliaasti. Oli sellainen tervehenkinen pläts kämmenestä kämmeneen ei mitään. Juuri sellainen yläfemma kuin yläfemmat yleensä ovat. Otto oli itseäni ehkä parisen senttiä lyhkäisempi, jos ei laske niitä pehmeitä narrinhiippoja siinä pään päällä. Mukava muisto jäi tästä kohtaamisesta. Olin ihan näin aikuisenakin tyytyväinen, että meillä on kujeileva narri mestoilla jos tekee mieli sellaista läheisyyttä.

Tälle kaudelle Otto on saanut ns. vanhavenäläisen rauta- ja b-vitamiinikuurin. Se on nykyään jotain kaksimetrinen ja liikkuu Arenalla nopeasti sekä ennen kaikkea hiljaa kuin kissa yössä. N. kuukausi sitten pelästyin aivan helvetisti, kun sellainen keskiverto muurinpohjapannun kokoinen - ja painoinen - kangaskäsi iskeytyi mun päälakeen ja hieroi sitä aivan vitullisella furiositeetilla. Tsiigasin äkkiä kivusta ja uudesta yllättäen ja pyytämättä saamastani pälvikaljusta säikähtäneenä taakseni, jossa vekkulin näköinen Otto oli tuulettamassa pelikatkomusan tahtiin. Voi olla, että arvioin ihan reisille, kun ylempi rivi on mun riviä ylempänä, mutta Otto vaikutti todellakin kolmatta metriä pitkältä. Muskel knutte saatana.

Mun mielestä Eteläpäätyyn ei tulisi päästää näitä ylivoimakkaita ja ylisosiaalisia maskotteja. Siinä on se ongelma, että kun lätkämatsissa juodaan aina kaljaa ja yritetään silti keskittyä matsiin ihan täysillä, niin ei voi mitenkään varautua, että joku lyöttäytyy syliin out of nowhere. Erien ajan mä olen usein pahalla tuulella ja tosi fokusoitunut kentän ja oman kehon tapahtumiin. Erätauolla voi sitten vessassakäynnin jälkeen ottaa iisimmin ja on varaa ns. yllätyksiin. On se erienkin aikana ihan ok, jos puhutaan, itsekin puhun, mutta takaapäin ei saisi tulla varoittamatta. Haluaisin kyllä ylimmälle riville oman paikkani, ettei Otto enää tulisi sen kouransa kanssa, kaveri koki vieressä saman kohtelun silloin, eikä tykännyt sekään, joten en ole ihan yksin.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
V-G- puhuu silkkaa asiaa. Pois kaikki inhimillinen lämpö, kosketus ja - luoja varjele - kohtaaminen. (Mieluummin vaikka kohtaus.)

Liian nopeasti hörpittyjen erätaukomyrkkyjen jälkeen on muutenkin vaikea yrittää keskittyä sekä peliin että mölisemiseen. Asiasta tulee henkilökohtainen. Yksi kolmemetrinen maskotti on vielä pala kakkua, mutta fellaatiota tyrkyttävät tanssitytöt ovat toisinaan liikaa. Joskus olen lyönyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joo! Kun tanssitytöistä muovautuu jääkiekkoviihteen välisiksi 17 minuuttisiksi "taukotyttöjä", on kaikkein parasta muistaa taunopeltoslainen logiikka: Don't risk it, fist it sillä mistä sitä voi tietää mitä aikeita sen meikkikerroksen alla piilee. Lopulta voidaan yleensä helpottuneena todeta nasta fiilis - fista naalis.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi on niitä läpsyttimiä nykyään. Sellainen haviseva apuväline tekee sutturanpieksännästä jotenkin... Sivistyneempää.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Henkilökohtaisesti en vain voi ymmärtää showpuolen porukan motiivia yrittää kusettaa katsojia sillä naurettavalla ruletilla. ''... mutta katsomoa ei vielä tiedetä'', naapurin ipanakin ymmärtää, että se jokerihemmo ei teleporttaa toiselta puolelta hallia valittuun katsomoon. Ehkä kaverit luottavat vain siihen, että riittävän monet eivät hiffaa. Se taas toisaalta on asiakkaan ymmärryksen aliarvioimista, mikä on yleisesti katsottuna liike-elämässä erittäin suuri virhe.

Niin todellisuudessa se katsomokin tiedetään kun tuota kuulutetaan, ei se silti poista sitä etteikö sitä voitaisi arpoa. Tosin nämä nimmareilla varustetut paidat yms on kyllä menneen ainakin viime aikoina sen verran tiheää pienille lapsille tai muuten ns hyvään kohteeseen että epäilen että varsinaista arvontaa ei tehdä. Vaikka olisi näin niin en mä nyt suurta kusetuksen makua itselleni tuosta saa.

Tänään on sitten luvassa iso ottelu ja toivottavasti show on sen mukaista. Epäilen tosin ettei meidän tanssitytöt edelleenkään vedä vertoja SKA:n typyille ja vain parissa katsomossa ja tanssilavalla tanssivat tytöt on edelleen jääneet varsin etäisiksi, eikä niitä yleensä edes huomaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ne kerrat (6kpl) kun olen kotimatseissa tällä kaudella käynyt niin pizzat tulee aina samaan katsomoon ja about samoille paikoille. Pitääkö havaintoni kutinsa?
 

Masentaja

Jäsen
Ne kerrat (6kpl) kun olen kotimatseissa tällä kaudella käynyt niin pizzat tulee aina samaan katsomoon ja about samoille paikoille. Pitääkö havaintoni kutinsa?

Pitää. Ilmeisesti Kotihotelli tarjoaa Pizzasetin henkilöille, jotka on kotihotellin Facebook/twitter-kilpailussa voittanut liput peliin.
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohonen lupaa paremman show:n tämän illan matsiin. Onkohan ilotulitukset taas viritetty kattoon? Irtoaakohan päädyn sivusektoreista tänään ääntä aiempaa paremmin? Halli on ainakin täyteen pakattu.
 

tmaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Ainakin jonkilaisena showna voidaan pitää Jani Ritaa ykkösen laidassa. Tervetuloa vaan takaisin, Nikke.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Tänään show on varmasti tuunattu "kohdilleen". On läpsytintä, Amanda kehoittaa turvautumaan korvatulppiin, joten äänentoistokin on varmasti kunnossa. Kaikkea kivaa viihdykettä ja kisaakin on varmasti luvassa. Kohta mennään, toivottavasti ehtivät vielä välissä pelaamaan lätkääkin.
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Osoitti muuten täydellistä tilannetajun puutetta eilen henkilöltä/henkilöiltä, jotka vastaavat matsin aikaisesta viihdesisällöstä laittaa se live-bändi soittamaan Katupoikien laulua juuri niiden tappeluiden aiheuttamalla pelikatkolla: yleisö kävi vähintäänkin kuumana ja bändi yritti väkisin saada jengiä yhteislauluun! Ei toiminut. Kas kun ei kiss-camia vedetty siihen kohtaan. Kapasen ulosajoa tai tappeluita ei myöskään näytetty uudestaan Jumbolla.
 

Kennel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osoitti muuten täydellistä tilannetajun puutetta eilen henkilöltä/henkilöiltä, jotka vastaavat matsin aikaisesta viihdesisällöstä laittaa se live-bändi soittamaan Katupoikien laulua juuri niiden tappeluiden aiheuttamalla pelikatkolla: yleisö kävi vähintäänkin kuumana ja bändi yritti väkisin saada jengiä yhteislauluun! Ei toiminut. Kas kun ei kiss-camia vedetty siihen kohtaan. Kapasen ulosajoa tai tappeluita ei myöskään näytetty uudestaan Jumbolla.
Mainitaan myös avauserässä kosketinsoittimella vedetty yhteisläpsyttelymusiikki aloituksen ollessa Jokereiden päädyssä alivoimalla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Osoitti muuten täydellistä tilannetajun puutetta eilen henkilöltä/henkilöiltä, jotka vastaavat matsin aikaisesta viihdesisällöstä laittaa se live-bändi soittamaan Katupoikien laulua juuri niiden tappeluiden aiheuttamalla pelikatkolla: yleisö kävi vähintäänkin kuumana ja bändi yritti väkisin saada jengiä yhteislauluun! Ei toiminut. Kas kun ei kiss-camia vedetty siihen kohtaan. Kapasen ulosajoa tai tappeluita ei myöskään näytetty uudestaan Jumbolla.

Sitäpaitsi bändi raiskasi aivan anteeksiantamattomalla tavalla katupoikien laulun... Sanat JA melodia aivan päin vittua... Ei enää ikinä kiitos.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kuka tietää mihin hassunhauska ja narrimaisen veikeä Jokerimaskotti on kadonnut? Ei ole kahteen viime kotipeliin näkynyt.....
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ymmärrä, miten on mahdollista, että lähes jokaisessa pelissä joku päivänselvä syöttäjä tai maalintekijä kuulutetaan väärin. Eivätkö venäläistuomarit ymmärrä länsimaisia numeroita vai mistä kiikastaa?
 

naapuri

Jäsen
En ymmärrä, miten on mahdollista, että lähes jokaisessa pelissä joku päivänselvä syöttäjä tai maalintekijä kuulutetaan väärin. Eivätkö venäläistuomarit ymmärrä länsimaisia numeroita vai mistä kiikastaa?
Tätä samaa olen kelannut koko kauden. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa? Järjestäen jokaisessa matsissa menee päin helvettia ainakin kerran. Eteläpäädyssä on kiva värisytellä käsiä maalin jälkeen kun samalla saa toivoa että maalintekijäksi kuulutetaan edes joku kentällä olijoista... Dumarit on muuten keskimäärin parempia mutta järjestäen numeroiden ja nimien havainnointi on heikkoa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mites sen LOKOMO-tapauksen suhteen on käynyt? Ymmärtääkseni Jokerit sai idean täältä foorumilta, mutta saiko keksijänsä Jokereilta jotain korvausta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös