Iiro Pakarinen, HIFK

  • 191 389
  • 663

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Melkosen offtopicis mennyt Iiron ketju ja nämä apinat vievät kaiken huomion pois siitä, että Iiro on todella breikkaamassa NHL:ään. Hyvä Iiro! Olet aina tervetullut mun HIFK:hon. Yksi parhaista 2000-luvulla omalla tontillaan.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
On kyllä melkoisella ryminällä Iiro tullut sisään NHL:ään. HFBoardsilla fanit jo kaavailevat ketjua Pakarinen-RNH-Hall. Ensin pitäisi mielestäni ainakin kasvattaa peliaikaa tuosta kahdeksasta minuutista, ja katsoa riittääkö intensiteetti ja draivi isommilla minuuteilla. Henkilökohtaisesti en tätä epäile, sillä asenteestahan homma ei ainakaan IFK:ssa koskaan jäänyt kiinni.

Todella mielenkiintoisia aikoja eletään!
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Yksi hyvä puoli tuossa Iiron keississä on se, että hän pelaa yhdessä surkeimmista NHL jengeistä tällä vuosituhannella ja tullaan näkemään MM-kisoissa, ellei mitään ihmeitä satu (loukkaantumisia jne.)
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä kundia onkin odoteltu jo himaan. Lämpimästi tervetuloa takaisin Nordikselle, Härkä!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tervetuloa. Tiedänpähän kenen paidan kiskaisen keskiviikkona hallille lähtiessäni päälleni.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Voimahyökkääjä a'la HIFK. Ei ainakaan säästele maalille menossa ja kutikin hyvä. Tervetuloa himaan!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Muistan sen pettymyksen ja suoranaisen vitutuksen määrän kun Pakarinen meni narreihin eikä tullut himaan. Nyt tuo fiilis on muisto vain. Tervetuloa takaisin!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eikö Iiro ekalla stintillä paljastanut aina olleensa HIFK fani?

Jeps, kertoi, että kaveriporukalla kävivät Suonenjoelta asti katsomassa Kuopiossa IFK:n pelejä. Siis täysiverinen oma kasvatti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Pakarisen saapumista itse toivoin kaikesta eniten. Jätti lähtemättömän jäljen ekalla stintillään aikanaan. Tervetuloa kotiin!
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Isosti tervetuloa takaisin, oli synkkien aikojen valopilkku edellisellä visiitillään. Onkohan vielä se hävytön skode veskarin puikoista hallussa?
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Muistan sen pettymyksen ja suoranaisen vitutuksen määrän kun Pakarinen meni narreihin eikä tullut himaan. Nyt tuo fiilis on muisto vain. Tervetuloa takaisin!

Sama ja olin vähän jopa katkerakin tästä, en ihan täysillä tuulettanut miehen onnistumisia maajoukkuessakaan tästä johtuen. Salaa sisällä kuitenkin diggailin.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai että mikä kooste!!

Ketä meit oli? Henrik Forsberg, Jason DeSantis, Austin Block... =)

Oli surkuhupaisa kausi. Monet suomalaiset liigatason huippupelaajat jätti tulematta koska Ramin kiekkokoulu ei houkutellut. Muukalaislegioonasta Rico Fata ja Braden Birch lopettivat uransa piakkoin saatuaan kenkää Nybarilta. DeSantis taisi olla ainoa pohjoisamerikkalainen joka selvisi loppuun asti. Kauden ainoat valopilkut oli juurikin Pakarinen, Puustinen ja Husso.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Eikö Iiro ekalla stintillä paljastanut aina olleensa HIFK fani?

Tervetuloa himaan!

Koska jatkoaika ja minä olemme molemmat vanhoja niin muistan, kun Pakarinen tuli liigaan ja aloitteli Kalpassa - silloin joku KalPan kannattaja kirjoitti siirtohuhu tms ketjuun, että "tämä Suonenjoen suurin IFK-fani siirtyy stadiin heti kun pystyy". Jotenkin se jäi mulle heti mieleen ja ennenpitkää tämä siirto sitten tapahtuikin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
The Iironman is back!!! Ai että, mehän ollaan Iiron kanssa käytännössä (ainakin jos asuttais Alabamassa) verisukulaisia kun mulla asuu serkku Suonenjoella. Tervetuloa takaisin oikeaan kotiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös