Positiivisuusketju

  • 1 335 637
  • 9 658

Nypsi

Jäsen
Niin eihän tuota Aho/Dufva kiekkoa kukaan täällä edes nähnyt vajaa kuukausi sitten. Nyt kun on voittoja tullut kotona kaikista peleistä niin aletaan näkemään kaikenlaista. Hävittyjen vieraspelien jälkeen Ahosta ja Dufvasta ei ole mainintoja.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Edelleen uskon, että yrität olla jonkinlainen kehittynyt trolli, joka yrittää vain ärsyttää muita. Pitkän aikaa tässä olin jo ihastellut asiallisia viestejäsi, joissa oli järkeä vaikka muille jakaa, mutta nyt yhtäkkiä on tullut sellainen käännös, että en tiedä mitä ajatella.

Tämän verran täysin asian vierestä, mutta kirjoitukseni/näkemykseni ovat ihan sitä samaa ja vähän keskilahjaista kehnompaa kuraa mitä olleet alusta saakka. En ymmärrä miksi tätä pitää tasaisin väliajoin niin kamalasti ihmetellä kun olen tyylini tuonut esiin useaan otteeseen. Minä en puolestani anna sinusta tähän hätään mitään diagnoosia, koska en sinusta mitään tiedä.

Pessimisti saa olla ja etenkin realismi on aina tarpeen, mutta yltiöpäinen pessimistisyys ei hyödytä ketään.

JYPiin pitää suhtautua tällä hetkellä aiempiin kausiin nähden täysin erilaisella vaatimustasolla ja sen vuoksi olen ihan aidosti iloinen yksittäisistä ja pienistä asioista. Niin joukkueen kuin yksilöiden osalta. En kuitenkaan mahda mitään että isompaa kuvaa pohtiessa alkaa nakertamaan ja läikkymään. Ehkä vielä jossain vaiheessa hyväksyn vallitsevan tilanteen.
 

MattiM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mun mielestä ainakin suurimmat erot varsinkin Dufvan aikaan tulee kiekollisessa pelissä. Omissa pyritään pelataan kiekkoa enemmän kuin aikaisemmin, eikä roiskita kiekkoa omista pienen paineen alla vaan pyritään pelamaan se kontrollin kautta ulos. Viime kaudella tämä johti erittäin usein pahoihin kiekonmenetyksiin, koska puolustajille oli ihan selvästi painotettu, että kiekko pitää ensisijaisesti pelata ulos eikä roiskaista. Varsinkin vuosi sitten Jyp joutui monessa pelissä ensin häviölle näiden typerien oman alueen menetyksien takia ja joutui sitten kaksi erää taistelemaan takaa-ajana. Tätä ylipelaamista näkyy vieläkin mutta ainakin vielä se on ollut paremmalla tasolla kuin viime kaudella.

Samoin hyökkäyspelaamisessa pyritään mielestäni pelaamaan syöttöjen kautta enemmän. Välillä tulee aika hienojakin kombinaatioita, mitä on ollut ilo katsella. Esim. viime vuonna tämäkin meni ylipelaamisen puolelle, eikä tarvittavaa suoraviivaisuutta ollut.

Mä olen käsittänyt tämän Virtasen reagointikiekon tarkoittavan sitä, että pelaajille on enemmän vapauksia reagoida tilanteisiin. Otetaan tilanteet sellaisina kuin ne tulevat ja reagoidaan niihin siten miten tilanne vaatii. Tämä vaatii pelaajilta enemmän, koska heidän täytyy olla pelin sisällä eivätkä he voi tyytyä tiettyihin yksinkertaisiin ratkaisuihin. Samoin vastuuta on enemmän. Esim. Dufvan aikana kiekko purettiin omista pois, vaikka tilanteessa olisi voinut pitää kiekkokontrollin pienehköllä riskillä. Samoin hyökkäysalueella pakeilla on lupa hakea 50-50 irtokiekkoja syvemmästä, mikäli uskovat siihen ehtivän. Dufvan aikana ei ollut lupaa mennä, vaan tilanteeseen reagoitiin pakittamalla.

Ehkä peli näyttää ja näytti välillä niin sekavalta, kun se pelin flow menetään. Ja taas parhaimmillaan peli näyttää todella hyvällä.

Puolustus- ja karvauspelin en sano mitään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPiin pitää suhtautua tällä hetkellä aiempiin kausiin nähden täysin erilaisella vaatimustasolla ja sen vuoksi olen ihan aidosti iloinen yksittäisistä ja pienistä asioista. Niin joukkueen kuin yksilöiden osalta. En kuitenkaan mahda mitään että isompaa kuvaa pohtiessa alkaa nakertamaan ja läikkymään. Ehkä vielä jossain vaiheessa hyväksyn vallitsevan tilanteen.
Minä en ole muuttanut vaatimustasoa mihinkään. Olen jo monta kautta putkeen "vaatinut" JYPiltä välieräpaikkaa - ja niin vaadin nytkin. Mielestäni JYPillä on kasassa hienosti rakennettu laadukas joukkue, joka pelaa tällä hetkellä hyvin ja on näyttänyt muutamaan otteeseen mihin parhaimmillaan pystyy.

Runkosarjassa kuuden joukkoon ja puolivälieristä jatkoon, niin olen tyytyväinen. Muussa tapauksessa kausi on pettymys. Ja tähän ei tarvitse kenenkään tulla viisastelemaan, että olenko pettynyt jos mennään säälien kautta jatkoon ja viedään mestaruus (en ole pettynyt, jos näin käy).

Ilmeisesti olen aiemmin ymmärtänyt väärin, sillä luulin jo käsittäneeni millainen keskustelija olet ja millä tavoin JYPistä ajattelet. Nyt huomaan, että en ole oikeasti käsittänyt mitään, eli en kertakaikkiaan ymmärrä ajatusmaailmaasi. Noh, eihän tuo niin vakavaa ole. Pääasia on, että JYP on meille molemmille hyvin tärkeä (jos olen tästäkin väärässä, niin sitten en ymmärrä enää mistään mitään).
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Niin eihän tuota Aho/Dufva kiekkoa kukaan täällä edes nähnyt vajaa kuukausi sitten. Nyt kun on voittoja tullut kotona kaikista peleistä niin aletaan näkemään kaikenlaista. .
Aijaa?

SergeiK 12.9 otteluketjussa:

"Nyt hetken old-school JYP-riistokiekkoa!!! Nostalgiaa..."

SergeiK 13.9 Ässät-JYP ketjussa.


"Eilen JYP pelasi Sportia vastaan kolmannessa erässä puhdasta RD pystysuunnan riistokiekkoa. JYP voitti tuon erän 3-0."

SergeiK 30.9 JYP-Pelicans ketjussa:

"JYP vaihtoi taas riistokiekkoon kolmannessa erässä ja hyökkäys alkoi taas näyttää siltä miltä se näyttää parinvuoden takaisissa Youtube-pätkissä. Hitto minä pidän tuosta lätkästä".

Tämä löytyi pelkästään katsomalla omaan viestihistoriaani hakusanalla "riistokiekko". Voisin etsiä paremmalla ajalla muita esimerkkejä omasta ja muitten viestihistoriasta, mutta ehkä tämä riitti jo puhkaisemaan ilmat noista sinun pulleista "eihän täällä kukaan" puheistasi.

Sitäpaitsi - en ymmärrä tuollaista "aletaan näkemään" väitteitä. Se fakta että sinä et erota pelitapoja ei tee muista kaltaisiasi. Monet naiset eivät erota autojen merkkejä muuta kuin värin perusteella, mutta musta Fiat Punto ja musta Audi A3 ovat kuitenkin kaksi eri autoa vaikkei joku neitokainen niitä osaa erottakaaan.
 
Viimeksi muokattu:

Nypsi

Jäsen
Jos JYP organisaationa päätti pitää välikauden niin eikö olisi ollut järkevintä mennä ns. vanhoilla höyryillä nojautuen vanhaan pelitapaan eikä vetää tälläistä oman toimivan peli-identiteetin tappamisprojektia jos tosiaan odotetaan jotain Karri Kiveä tippuvan taivaasta ensi syksyksi?

Kuten olen sanonut aiemmin - tämä kaikki tuntuu niin tarpeettomalta.
Niin, ota tästä nyt sitten selvää mitä mieltä olet.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Niin, ota tästä nyt sitten selvää mitä mieltä olet.
Tuo oli viittaus aikaisempaan kesällä tekemääni postaukseen jonka voit lukea tästä. Kyseenalaistin siinä koko ajatuksen Virtasesta välikauden valmentajana ja pelillistä uudistamista. En pelkästään tätä kautta. Tuossa ketjussa oli henki ettei Virtanen ollutkaan se iso uudistaja vaan placeholder ennenkuin varsinainen jeesus saapuu valmentajaksi.

Olen puhunut tämän kauden aikana että olen nähnyt elementtejä vanhasta jotka ovat - yllätys yllätys - toimineet. Minusta Virtanen ei ole tarpeeksi meritoitunut valmentaja että hänen pelikirjallisia ajatuksiaan tulisi ajaa sisään JYPin toimivan konseptin, vaan hänen tulisi lisätä korkeintaan omat mausteensa JYPin pelilliseen identitettiin.

En ole tyytyväinen siihen miten JYP pelaa kokonaisuutena (epätasaisuus) mutta olen tyytyväinen että osittain ollaan palattu rakastamaani pelitapaan. Kuten huomasit omista lainauksistani niin puhuin "hyvistä eristä". Jääkiekkossa on vähintään kolme erää.

Olen ollut tässä varsin johdonmukainen.

Mutta koska väistit kysymyksen, niin vastaappa nyt minulle nyt:

Onko kukaan nähnyt Aho/Dufva kiekkoa vajaa kuukausi sitten?

A) On nähnyt
B) Ei ole nähnyt
 

Nypsi

Jäsen
Tuo oli viittaus aikaisempaan kesällä tekemääni postaukseen jonka voit lukea tästä. Kyseenalaistin siinä koko ajatuksen Virtasesta välikauden valmentajana ja pelillistä uudistamista. En pelkästään tätä kautta. Tuossa ketjussa oli henki ettei Virtanen ollutkaan se iso uudistaja vaan placeholder ennenkuin varsinainen jeesus saapuu valmentajaksi.

Olen puhunut tämän kauden aikana että olen nähnyt elementtejä vanhasta jotka ovat - yllätys yllätys - toimineet. Minusta Virtanen ei ole tarpeeksi meritoitunut valmentaja että hänen pelikirjallisia ajatuksiaan tulisi ajaa sisään JYPin toimivan konseptin, vaan hänen tulisi lisätä korkeintaan omat mausteensa JYPin pelilliseen identitettiin.

En ole tyytyväinen siihen miten JYP pelaa kokonaisuutena (epätasaisuus) mutta olen tyytyväinen että osittain ollaan palattu rakastamaani pelitapaan. Kuten huomasit omista lainauksistani niin puhuin "hyvistä eristä". Jääkiekkossa on vähintään kolme erää.

Olen ollut tässä varsin johdonmukainen.

Mutta koska väistit kysymyksen, niin vastaappa nyt minulle nyt:

Onko kukaan nähnyt Aho/Dufva kiekkoa vajaa kuukausi sitten?

A) On nähnyt
B) Ei ole nähnyt
Juu, ehkä vetelin mutkat turhan suoriksi, kyllähän sinä kirjoitit, että olet nähnyt, mutta mielestäni se on erikoinen tulkinta, koska itse näen JYP:n pelaavan eri tavalla mitä aikaisemmin. Itse ainakin miellän pelikirjaksi sen mitä tapahtuu kokonaisvaltaisesti kentällä ja jos jo itsessään hyökkäyksiinlähdöt ja kiekollinen peli on erilaista mitä Ahon aikaan, niin silloin puhutaan mielestäni eri pelikirjoista. Ahon Blues (yllättäen) pelaa enemmän sellaista peliä mitä JYP pelasi Ahon aikaan(tosin hieman kai sielläkin on koitettu muuttaa pelitapaa), eikä minun mielestäni Bluesin ja JYP:n pelaaminen ole kovinkaan samankaltaista tämän kauden osalta.
Toki myös pelaajatyypit ovat hieman vaihtuneet Ahon JYP:n ajasta kun verrataan tämän kauden JYPiin. Kyllähän Ahon aikana pelityyli pitkälti perustui siihen, että kiekko heitettiin päätyyn ja mentiin perään tai sitten Vatanen toi kiekon vastustajan alueelle.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP tuskin tulee tällä pistetahdilla koko kautta suorittamaan ja olisin tuohon toki(my bad, sori) voinut lisätä oman spekulointini että 1,5ppg tismalleen kuulostaa realistiselta pistetahdilta runkosarjan lopuksi. Kauden edetessä alkaa varmasti tietyillä nuorilla pojilla(varsinkin pakeilla) painamaan kun kuitenkin pelataan ensimmäistä liigasesonkia isolla vastuulla ja tietyillä odotuksilla. Ekikään tuskin jaksaa enää olla tasaisen vahva pisteiden mättäjä koko kautta ja tuo tulee verottamaan myös. Eli itse prosessoin tätä asiaa siltä kantilta että tuleeko seuraavan 45 ottelun aikana enemmän voittoja kuin tappioita. Tälle pohjana on tämä ensimmäisen neljänneksen voitto-tappio-moodi minkä positiivinen puoli on ollut juurikin Ekin raikkaus/tehokkuus sekä nuorten poikien toistaiseksi riittänyt taso.
Jep, jaan kyllä huolesi ja oma ennusteeni on saman suuntainen. Tällä hetkellä faktat ovat positiivisella mallilla: pisteitä tulee ja peli sujuu kohtalaisesti, välillä jopa hyvin. Tänään on taas uusi mahdollisuus hukata positiivisuus tai vahvistaa sitä. En yhtään osaa veikata, kummin käy.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muista hyvin Dufvan ja Ahon ajat, jolloin omiin meni korkeintaan kaksi maalia, laidat ryskyivät ja vastustaja oli köntsät housussa aina ottelun alussa Hippoksella. Muistan hurrikaaniprässin.

...

Minä myös! Ovat varmasti parhaita kiekkomuistoja koko pitkällä JYP-fanin uralla, joiden huipennuksena mestaruudet. Annetaan niistä kaikki kunnia sen aikaisille tekijöille.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Juu, ehkä vetelin mutkat turhan suoriksi, kyllähän sinä kirjoitit, että olet nähnyt, mutta mielestäni se on erikoinen tulkinta, koska itse näen JYP:n pelaavan eri tavalla mitä aikaisemmin. Itse ainakin miellän pelikirjaksi sen mitä tapahtuu kokonaisvaltaisesti kentällä ja jos jo itsessään hyökkäyksiinlähdöt ja kiekollinen peli on erilaista mitä Ahon aikaan, niin silloin puhutaan mielestäni eri pelikirjoista. Ahon Blues (yllättäen) pelaa enemmän sellaista peliä mitä JYP pelasi Ahon aikaan(tosin hieman kai sielläkin on koitettu muuttaa pelitapaa), eikä minun mielestäni Bluesin ja JYP:n pelaaminen ole kovinkaan samankaltaista tämän kauden osalta.
Toki myös pelaajatyypit ovat hieman vaihtuneet Ahon JYP:n ajasta kun verrataan tämän kauden JYPiin. Kyllähän Ahon aikana pelityyli pitkälti perustui siihen, että kiekko heitettiin päätyyn ja mentiin perään tai sitten Vatanen toi kiekon vastustajan alueelle.
Eli kumpi tuo on? A vai B?

Minulta puuttuu näkyvyys Ahon Bluesiin ja sen joukkueen rakentamiseen, mutta se pistää silmään että RD/Aho-kiekon kannalta Jani Nieminen on auttamattoman lyhyt maalivahti. Vanhaan RD-kiekkoon kuului tiukka puolustus jossa maalivahti vaan peitti vedot. Nieminen ei ole kokonsa puolesta peittävä maalivahti.

RD kiekko on oikeasti upeinta mitä jääkiekko tarjoaa. Riistokiekkoa ja tiivistiä puolustusta yhdistettynä ykköskorin maalivahtipeliin. Voitot aside, tuo on sellaista lätkää mitää haluan aina nähdä. RD kiekko on kuin upein nainen sukkanauhoissa.
 

MattiM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mitähän Jypille on tapahtunut, kun näitä maaleja tulee liukuhihnalta? Aikaisemmin otettiin Mourinhomaisia kliinisiä muutaman maalin voittoja. Hyvä että peli kulkee tällä hetkellä mutta eiköhän niitä vaikeampiakin kausia ole tulossa.

Tällä hetkellä alakerrassa pullottaa sen verran, että taidan lähteä tästä oikean käden käsivarsitreeniin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Mitähän Jypille on tapahtunut, kun näitä maaleja tulee liukuhihnalta? Aikaisemmin otettiin Mourinhomaisia kliinisiä muutaman maalin voittoja. Hyvä että peli kulkee tällä hetkellä mutta eiköhän niitä vaikeampiakin kausia ole tulossa.

Tällä hetkellä alakerrassa pullottaa sen verran, että taidan lähteä tästä oikean käden käsivarsitreeniin.

JYPille on nyt käynyt nyt niin, että joka jätkä on saanut haistella muutakin kuin pukukoppikaverin tuoksuja. Eli melko rennosti on pystytty pelaamaan, kiitos kotijoukkojen.

Tämän päivän pelikaanit ei nyt mikään paras mittari ollut, puolivaloillakin JYP pystyi melko helppoon voittoon. Huomenna päästään sitten kärppäjahtiin, tällä pelillä kyllä Kärpät nyljetään.

Niin.. niistä maaleista, 1. JYP 55 maalia, 2. Lukko 50 maalia
 

Torspo82

Jäsen
JYPillä kaksoisjohto plus/miinus-tilastossa kun Tuppurainen ja Hännikäinen ovat keränneet +11 ja +10. Top kymppiin mahtuvat myös Kemiläinen ja Löfman, joista jälkimmäinen on toistaiseksi ollut jäällä vain kerran vastustajan iskiessä tasakentällisin. Melkoinen suoritus!
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPillä kaksoisjohto plus/miinus-tilastossa kun Tuppurainen ja Hännikäinen ovat keränneet +11 ja +10. Top kymppiin mahtuvat myös Kemiläinen ja Löfman, joista jälkimmäinen on toistaiseksi ollut jäällä vain kerran vastustajan iskiessä tasakentällisin. Melkoinen suoritus!
Löfmanissa pisti jo viime kaudella silmään tuo kuinka vähän ukko tekee virheitä ja on jatkuvasti ns. pelin sisällä. Nyt kun joukkueen hyökkäyspeli toimii paremmin kuin viime kaudella, niin plussaa tulee niin kuin k-kaupassa.

Paljon ilon aiheita tällä hetkellä, niin kaukalossa, kuin sen ulkopuolella. Pelillisesti luonnollisesti on parantamisen varaa, mutta ero viime kauteen on huikea. Nyt Jypin pelissä on sellaisia elementtejä, joilla voi oikeasti menestyä tässä sarjassa. Viime kausi oli turhan rankka, mutta ehkäpä juuri siksi iloa irtoaa nyt pienemmistäkin positiivisista yksityiskohdista.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Löfmanissa pisti jo viime kaudella silmään tuo kuinka vähän ukko tekee virheitä ja on jatkuvasti ns. pelin sisällä. Nyt kun joukkueen hyökkäyspeli toimii paremmin kuin viime kaudella, niin plussaa tulee niin kuin k-kaupassa.

Paljon ilon aiheita tällä hetkellä, niin kaukalossa, kuin sen ulkopuolella. Pelillisesti luonnollisesti on parantamisen varaa, mutta ero viime kauteen on huikea. Nyt Jypin pelissä on sellaisia elementtejä, joilla voi oikeasti menestyä tässä sarjassa. Viime kausi oli turhan rankka, mutta ehkäpä juuri siksi iloa irtoaa nyt pienemmistäkin positiivisista yksityiskohdista.

Tähän huippukuntoinen Mäenpää jota KHL ei ehtine viedä. Kyllä. Se on mestaruustaistelu ilman avainpelaajien loukkaantumisia!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ilmeisesti olen aiemmin ymmärtänyt väärin, sillä luulin jo käsittäneeni millainen keskustelija olet ja millä tavoin JYPistä ajattelet. Nyt huomaan, että en ole oikeasti käsittänyt mitään, eli en kertakaikkiaan ymmärrä ajatusmaailmaasi. Noh, eihän tuo niin vakavaa ole. Pääasia on, että JYP on meille molemmille hyvin tärkeä (jos olen tästäkin väärässä, niin sitten en ymmärrä enää mistään mitään).

Sinä saat ymmärtää asiat aivan kuten parhaaksi ja asiasi mukaiseksi näet. Minä iloitsen tällä hetkellä näistä yksittäisistä onnistumisista monella osa-alueella ja märehdin takavasemmalla isosta kuvasta. JYPiltä kuitenkin eilen jo toinen häikäisevän hyvä sekä tehokas ottelu tälle viikolle. Ei voi olla muutakuin tyytyväinen ja tällä menolla on ruvettava pian kyhäilemään anteeksipyyntökirjelmää ja käänneltävä tuulitakkia tiettyjen ajatusten suhteen. Tässä tapauksessa tulen tarvittaessa tekemään sen oikein mielelläni.

Kohtuullinen mancrush tuohon Hännikäiseen. Viimeksi vastaavaa ollut erään Vatasen kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minä en ole muuttanut vaatimustasoa mihinkään. Olen jo monta kautta putkeen "vaatinut" JYPiltä välieräpaikkaa - ja niin vaadin nytkin. Mielestäni JYPillä on kasassa hienosti rakennettu laadukas joukkue, joka pelaa tällä hetkellä hyvin ja on näyttänyt muutamaan otteeseen mihin parhaimmillaan pystyy.

Ehkä sinullekin arvon palstatoveri nyt viimein aukeaa mitä tarkoitin puhuessani isosta kuvasta ja huolestani siihen liittyen. JYP voi piestä isoilla maaleilla nousija Sportia, 3x surkean junnupainotteista pelsua, Ilvestä sekä voittaa ihan(siis ..tun) hienosti kotonaan HIFKiä sekä palloseuraa. Ymmärtänet pointtini? Lukko, Kärpät sekä KalPa osaavat iskeä JYPiin 100-0(näädät 95-0) ja tämän jälkeen vasta painitaan tasaisesti TPS:n, HIFK:n sekä oletettavasti Tapparan(tätä ei edes vielä mitattu) kanssa. Muut joukkueet omaavat potentiaalin noususuhdanteeseen. Kuten toki JYPikin, mutta NYT haluan valoittaa sinun ihmettelylle syytä miksi puhun kuten puhun. Haluan kuitenkin itse ilmaista miksen näe sinun mitalihuokailuja kovinkaan realistisina tällä hetkellä.

Pienessä kuvassa JYP voi voittaa kenet tahansa, mutta tasaisuutta ei ole ollut vielä kertaakaan luvassa. Ja EI varsinkaan silloin kun puhutaan tuplapäivän peleistä. Ja tuollaiset peliotannat tulevat olemaan läsnä läpi kauden sekä pudotuspeleissä.

Positiivista löytyy pienessä kuvassa, mutta muuten jätetään lätinät lätinöiksi.

Toki olen ensisijaisesti tykännyt sinun trolli-viittauksesta sekä Sanaisen Arkun mielenterveysongelmaisen kehusta. Olette hienoja tapauksia! Tunnette allekirjoittaneen paremmin kuin hän itse.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Veli ZayWest, älä toki tulkitse minun juttujani yli. Missään vaiheessa en ole kyseenalaistanut mielenterveyttäsi. Sanasta miestä, mutta sanatarkasti tai huumorilla. Valitsit ensimmäisen vaihtoehdon joten sitoudu siihen.

Posia: tiistaina pääsen katsomaan ensimmäisen liigapelin paikan päälle. Tänään löysin talvitakin taskusta kulttuuruseteleitä edellisen työnantajan ajalta.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Tämän päivän peli oli hyvää, vaikka tappio tulikin. Pari selkeää yksittäisen pelaajan virhettä aiheutti vastustajalle kaksi maalia, mutta näitä sattuu. Kokonaisuutena Jyp on pelannut hyvää kiekkoa viimeiset viisi peliä ja toivottavasti jatkaa samalla tasolla.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Veli ZayWest, älä toki tulkitse minun juttujani yli. Missään vaiheessa en ole kyseenalaistanut mielenterveyttäsi. Sanasta miestä, mutta sanatarkasti tai huumorilla. Valitsit ensimmäisen vaihtoehdon joten sitoudu siihen.

Zay Westin vihanhallinta
ei kestä täyttä 60 minuuttista. Kirjoitukset ovat saaneet sävyn, joka viittaa jääkiekon ulkopuolisiin ongelmiin.

Ei tällä kertaa muuta.

No ehkä vähän olin(tiiäksäniinks) raflaava, mutta ehkä nyt kerrot vastauksen oletukseesi? Itse ainakin mielelläni kuulen.

JYPin tämän hetken tilanteen suhteen perustelut ovat turhat. Aikalailla jokainen kirjoittaja on pointissaan läsnä.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän päivän peli oli hyvää, vaikka tappio tulikin. Pari selkeää yksittäisen pelaajan virhettä aiheutti vastustajalle kaksi maalia, mutta näitä sattuu. Kokonaisuutena Jyp on pelannut hyvää kiekkoa viimeiset viisi peliä ja toivottavasti jatkaa samalla tasolla.
Kolme, joista kaksi Perriniltä, ja kolme maalia Kärpille.
Tänään pystyttiin melko tasapäisen peliin Kärppiä vastaan, erityisen positiivisia Tältä syksyltä: Hännikäinen, Nättinen, Salonen, Hietanen, Ikonen, Pihlman sekä tietysti Tarkki ja Tuppurainen. Myös pelisysteemi toimii.
Erityisen ilahduttavaa on ollut myös maalinedustapelaaminen, molemmissa päissä.​
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tämäniltainen peli oli hyvää viihdettä ja kiekkoilua. Vaikka tulikin tappio Kärppiä vastaan (ja millaisella maalilla.. näen ensi viikon painajaisia) niin nautin kyllä tuosta esityksestä mitä JYPin kentälliset antoivat tänään. Tunnetta ja yritystä oli pelissä, ei ollut mitään tylsää läpsyttelyä. Tuollaista pelaamista haluan nähdä JYPiltä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki olen ensisijaisesti tykännyt sinun trolli-viittauksesta sekä Sanaisen Arkun mielenterveysongelmaisen kehusta. Olette hienoja tapauksia! Tunnette allekirjoittaneen paremmin kuin hän itse.
Johtuu ihan siitä, että en voi ymmärtää miten ihminen pystyy suhtautumaan aidosti asioihin sinun tavallasi. Normaalisti kun sinun tekstiesi tapaisia juttuja lukee, niin kyseessä on trolli, eikä tosissaan oleva henkilö.

Ei millään pahalla siis. Kaikki johtuu vain siitä että en ymmärrä sinua lainkaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Johtuu ihan siitä, että en voi ymmärtää miten ihminen pystyy suhtautumaan aidosti asioihin sinun tavallasi. Normaalisti kun sinun tekstiesi tapaisia juttuja lukee, niin kyseessä on trolli, eikä tosissaan oleva henkilö.

Ei millään pahalla siis. Kaikki johtuu vain siitä että en ymmärrä sinua lainkaan.

Tämä kaikki lienee sinun ongelmasi ja sinun tapasi? Itseni jo perustelin aiemmin.

Sinä ja esimerkiksi Sanainen Arkku olette määrittäneet kirjoittajaa. Tuollainen toiminta on erittäin surkuhupaisaa kun kumpikaan osapuoli ei tiedä KRITISOITAVASTA PUOLESTA MITÄÄN. Sinäkin ihan rauhassa vain puhuit minusta trollina. JYP-osiossa on muutenkin tullut kohdattua varsin monenmoista tulkintaa itse itsestä.

Ehkä nämä modet joskus takertuvat pahimpiin. Ehkä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös