NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 148
  • 9 692

Wire

Jäsen
Sellainen vinkki kaiken pahan varalta muillekin, että ei blackoutien kiertoon ainakaan mitään maksullisia lisäohjelmia kannata tilata, kun ne ilmaiseksikin on mahdollista kiertää. Toisaalta ei kai tuon sortin ohjelmien hinnat ihan kohtuuttomia ole..

Maksullisissa on se hyvä puoli että ne saa toimimaan kaikilla alustoilla ja ne toimii 99%:sti. Joskus yritin kikkailla ilmaisilla niin huomasin että ensimmäinen erä meni siihen että yritti etsiä jotain toimivaa ratkaisua. Tarkoitus on kuitenkin katsoa sitä jääkiekkoa.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Jos jollakkin sattuu olemaan yksinkertaiselle ihmiselle yksinkertaiset ohjeet VLC:hen, saa laittaa YV:tä!
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tänään aamulla katsoin ensimmäistä kertaa tällä kaudella GameCenteristä pelin jälkilähetyksenä. Oli mukava huomata että pelistä oli leikattu erätauot ja mainokset pois, eikä tarvinnut itse kelailla.
Mun kokemuksen mukaan niitä taukoja ei ole leikattu vielä aamulla pois, mutta iltaan mennessä kyllä. Riippuu tietysti siitä miten aamu määritellään... Tämä nykytilannekin on kyllä jo selvää edistystä viime kausiin nähden.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Edit: Otetaan ohje piiloon ja kysykää täällä jos ei osaa etsiä tai laittaa näkymään VLC pelejä
 
Viimeksi muokattu:

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Viaplaysta kysymys. En huomannut googlaamalla mitään järkevää vastausta miksi tuo sininen palkki tulee tuohon kelauksen tilalle, joka tuo hankaluuden kelata feediä. Onko tohon jotain järkevää selitystä / tapaa saada se pois? Muina vuosina se on välillä ollut feedissä vain, nyt se on aina.
 

chaosti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Mun kokemuksen mukaan niitä taukoja ei ole leikattu vielä aamulla pois, mutta iltaan mennessä kyllä. Riippuu tietysti siitä miten aamu määritellään... Tämä nykytilannekin on kyllä jo selvää edistystä viime kausiin nähden.

Tämä näyttäisi (jostain kumman syystä) olevan laiteriippuvainen feature. PS3:n Gamecenter -uusinnoista nuo mainokset on leikattu pois jo aamupäivällä, mutta jos katson samaa peliä iPadilla niin mainokset ja erätauot ovat siellä edelleen mukana.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onko kokemusta Viaplayn toimintavarmuudesta XBOX 360-alustalla? Oma kone on tällä hetkellä ulkomailla ja lainassa oleva kone on niin turkasen hidas, ettei tahdo streamit toimia. Mietin tässä, että otanko jo nyt heti Viaplayn, kun se löytyy XBOXilta, vai olenko vain katsomatta pelejä. Ei kuitenkaan ole sitoutumispakkoa Viaplayssa, joten voisin jopa maksaakin niin pitkään kunnes saan koneen himaan taas.
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
Toimii Viaplay xboxilla ihan hyvin, paitsi yleensä Suomessa prime time -aikaan esitettävien matsien kuvanlaatu tuplasti surkeampaa kuin 80-luvulta säästyneiden VHS:ien, kun Viaplayn serverit ei kestä katsojamääriä.

Yöllä toimii kuitenkin kuin unelma ja sieltä näkee kaikki pelit ilman GameCenteriä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Otin tuon nyt sitten käyttöön, mutta mitäs helvettiä. Enkö mä pysty katsomaan pelejä tai NHL Tonightia jälkikäteen. Sanoo vaan, että tapahtuma on jo mennyt. Jos näin on, niin irtisanon saman tien. En minä aio saakeli joka yö valvoa katsomassa pelejä, kun olen halukas nimenomaan aamulla herättyäni katsomaan noita pelejä.
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
Otin tuon nyt sitten käyttöön, mutta mitäs helvettiä. Enkö mä pysty katsomaan pelejä tai NHL Tonightia jälkikäteen. Sanoo vaan, että tapahtuma on jo mennyt. Jos näin on, niin irtisanon saman tien. En minä aio saakeli joka yö valvoa katsomassa pelejä, kun olen halukas nimenomaan aamulla herättyäni katsomaan noita pelejä.
Ei pysty katsomaan jälkikäteen Viaplaysta - ainoastaan GameCenterin kautta. Taitaa olla 4 tuntia mahdollista kelata taaksepäin Viaplayssa.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Lisää PS3-yllätyksiä. Nyt kun aloin tarkemmin katselemaan noita viimeyön matseja treenatakseni spoilerien välttämistä, niin huomasin, että nuo pelithän näkyvät miten sattuvat? Esim. Boston - Philly alkaa 2. erästä, Vancouver - Calgaryssa jatkuu vain 2. erään... Mitähän tämä on?

Oliko sinulla kirjautumisvaikeuksia PS3:lla Gamecenteriin? Latasin USA:n PS Storesta uusimman version ja yrittäessäni kirjautua sisään GCL herjaa muka väärästä käyttäjänimestä ja/tai salasanasta. Takuuvarmasti ne olen laittanut oikein... Samoilla tunnuksilla kirjautuminen tabletille tai läppärille onnistuu ilman mitään virheitä. PS:llä jos laitan cancel, niin en näe peleistä kuin highlightsit. Muiden vaihtoehtojen kohdalla on lukko. Jos valitsee esim. condensed, niin eteen tulee taas kirjautumissivu ja siitä en pääse eteenpäin.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Oliko sinulla kirjautumisvaikeuksia PS3:lla Gamecenteriin?

Ei ole ollut tuollaisia vaikeuksia. PS3:n GCL-sovellus on toiminut jopa kelvollisesti alkukankeuksien jälkeen, mitä nyt silloin tällöin edelleen matsit tulevat minulle liian myöhään, jolloin joutuu tyytymään umpipaskaan selainversioon pakollisine spoilereineen. Tai no jonkinlaista jäätyilyä tuossa PS-sovelluksessakin on, livenä joskus jumittelee pahastikin. Jälkilähetyksissä samaa ongelmaa ei ole ollut.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onkos muilla GCL:n käyttäjillä toiminut tänään nuo ottelukoosteet (condensed highlights)? Ei nimittäin jostain syystä suostu toimimaan itsellä ollenkaan eikä mistään ottelusta, sen sijaan koko matsin pystyisi kastomaan ottelusta kuin ottelusta. Ei vain ihan aika riitä katsomaan jokaista peliä. No, pitää kai nyt tyytyä noihin lyhyempiin highlighteihin...
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers

Dale Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Tappara
Minne on kadonnut linkki Gamecenteriin Viaplayn sivuilta? Ainakaan minä en löydä sitä.

edit: sinne pääse kyllä klikkaamalla yksittäisiä yön otteluita.
 

Härsk

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, #14 Shanahan
Onko tosiaan niin, että NHL gamecenter on palannut 5 vuotta taaksepäin ja ei piilota aikajanaa alareunasta millään ilveellä? Ainoa keino jonka olen keksinyt ei luojan kiitos ole sopiva laudan pätkä näytön alareunaan, vaan pop-up ikkunaan avautuva screeni. Eihän tää yksinkertaisesti voi olla totta.

Onko muilla ongelmia gamecenterin ipad/appletv appsien kautta tällä hetkellä? Itse en pääse kummallakaan sovelluksella katsomaan kokonaisia matseja. Yhdistelmä gamecenter+unblock us on muutoinkin ollut järkyttävän epävakaa tämän kauden. Viime vuonna ei käytännössä koko kautena juurikaan ogelmia. Olen myös viaplayn tilaaja, mutta sen tarjoamaa gamecenter ominaisuutta kun en saa streamattua langattomasti mitenkään telkkuun. Mielelläni jättäisin kikkailut jo pois, jos jollain olisi hyviä vinkkejä ongelmaani?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Tässä on kätevä ohjelma jolla saa vaihdettua peliä VLC:llä ilman että tarvitsee komentokehoitteita kirjoitella. Lisäät vain Javan, VLC:n ja .jarrin sijainnin. reddid.com - StreamAssist

Ohjelma näyttää tältä: Kuva - imgur.com
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko muilla ollut suht heavyja ongelmia Game Centerin kanssa nyt tänään/eilen? Mulla se ei meinaa millään laskea katsomaan livenä eikä tallenteena. Kaiken kruunuksi viskasi äsken kesken livelähetyksen ulos koko palvelusta.

Edit. Katselen nyt siis selaimella. Normaalisti on AppleTV käytössä. Siellä ei ole ollut ainakaan livepelien kanssa mitään ongelmia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös