Tulitauko syksyllä 2014

  • 4 354
  • 16
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
JYP on juuri voittanut elintärkeän ottelun HV:ta vastaan 0-3. Takana on myös kotivoittojen putki, viimeisimpänä Ahon Bluesista hienolla esityksellä. Pelaajapuolella ovat ilahduttaneet sekä yllättäjät Kemiläisen johdolla, että johtavat pelaajat Tuppuraisen johdolla.

Ehdotan tulitaukoa sodassa Virtasta ja Tyniä vastaan. Ei vielä lopullista rauhaa kuitenkaan.

Tässä ketjussa voit laskea aseesi lepäämään. Voit myös seurata kuinka rauhanprosessi etenee. Liity mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
JYP on juuri voittanut elintärkeän ottelun HV:ta vastaan 0-3. Takana on myös kotivoittojen putki, viimeisimpänä Ahon Bluesista hienolla esityksellä. Pelaajapuolella ovat ilahduttaneet sekä yllättäjät Kemiläisen johdolla, että johtavat pelaajat Tuppuraisen johdolla.

Ehdotan tulitaukoa sodassa Virtasta ja Tyniä vastaan. Ei vielä lopullista rauhaa kuitenkaan.

Tässä ketjussa voit laskea aseesi lepäämään. Voit myös seurata kuinka rauhanprosessi etenee. Liity mukaan.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
jaahas. Tuli ties mistä syystä tuplana enkä osaa mobiililla poistaakaan.
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh hyvä keskustelun avaus. Varmistin on jo päällä. Aseiden laskeminen vaatii sitten pidempää tarkasteluväliä. Tyni on ihan omassa sodassaan itse aiheuttamana - se ei liity mielestäni tähän.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tyni on ihan omassa sodassaan itse aiheuttamana - se ei liity mielestäni tähän.

Juurikin näin. Jos Tynin viimeaikaiset ulostulot voitaisiin kuitata joukkueen hyvillä suorituksilla, niin samalla logiikallahan Ramzi Abidin viimesyksyisen HPK-pelissä tapahtuneen loppusummerin jälkeisen sikailun olisi voinut kuitata jollain onnistuneella markkinointitempauksella... tai siis jollain näppärällä lipunmyyntijutulla... tai siis jollain hauskalla ja osuvalla tv/youtube-mainoksella... tai siis ylipäänsä jollain, millä tahansa hommalla, mitä toimistolla olisi tehty hyvin ja siitä olisi seurannut myös valtakunnallista positiivista näkyvyyttä... tai siis...

Mutta joo, todellakin hienoon suoritukseen joukkue venyi tänään. 0-3 -lukemat vieraista on pakkovoitto-tilanteessa aina miehekäs temppu, oli vastassa sitten ihan mikä (ammattilais)porukka tahansa. Siitä ei mitään pahaa sanottavaa, eikä muutenkaan viimeisimpien liigapelien ilmeestä. Josko sitä Veltsu pikkuhiljaa alkaisi niinsanotusti saada juonenpäästä kiinni, sitä ainakin kovasti toivon.
 
Viimeksi muokattu:

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Joulutauon alussa täytyy kaivaa seuraavan kerran sotakirves eteen, silloinhan saattaa olla jo lumi maassa, myöhemmin mennee ihan urheiluksi.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Saako paljon parjattu posi-jengi kirjotella tännekkään enää? Siis kuten minä?

Näkyvän myynti, täys-osuma! Nää omat on vaan niin paljon parempia kiekolla, jalalla ja YV:ssä jo nyt!

Olen pettynyt viimekauden suorittamiseen. Kuka ei olisi? Valmentajaa erottamassa en ole ollut, koska näin ettei se peli vaan toimi niiiiin hitailla (Näk ja miss) pakeilla muutenkaan. Siis kauden aikanahan se peli oli aivan hirveätä kuraa ja vissii jonkun mielestä TJ kusi vielä päällekkin ulostuloissaan.

Ymmärrän mentaliteettia että syyllistetään Kari Tyni kaikesta media-hallinnasta ja haukutaan Marko Virtanen tälläkin kaudella. Vaikka/kun he onnistuisikin, se oli pelaajien peli ja Captain-Eki hoiti... Osa vinkuu urheilillisuutta ja osa vinkuu taloutta. Olen jo vanha höperö muistiltani vissii, mutta muistaakseni K. Tyni on lausunut nämä sanat julkisesti TJ-hommissa ollessaan: "JYP joutuu ottamaan joka vuosi riskejä pärjätäkseen Suomen huipulla."

Kuka haluu olla 1.4l TSI ja ehkä selviytyä Sääleihin vs. 5.7l V8 joka on aina välierissä? Kuka nyt haluu luistaa ja ketä penkiltä? 2,5 miljoonaa euroa pelaajabudjettiin (5. koko Liigassa) tällä kaudella pitäisi kyllä riittää. Ja kyllä minä ainakin olen tyytyväinen kahteen viiseiseen peliin. Pari voittoo ja maaliero 8-1!

Tää jatkoajan lukeminen on ollu jo vuoden aika raskasta. Viime kausi meni vihkoon monelta osalta, onneksi nyt on joukkueessa tekemisen ja taistelun mieliala. Viimekaudella mikään ei toimu ja...no se oli sillon. Nyt uusi taistelu päälle, joukkueellakin on! Nyt on oikeasti ollu JYPillä jo pari peliä putkeen sellanen hyvä ja raikas taisteluilme: rennosti mut tosissaan!

En puolustele mitää puolenmillin miinuksia yritykselle, mut kun tase on kunnossa ni riskillä rajaan vaan. Tase on kunnossa.
 

Seventeen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hauska ketjun avaus. Samantyylisiä ajatuksia ollut itselläni mielessä, mutta en kyllä olisi osannut sitä tämäntyyliseksi ketjuksi pukea. Näin blues pelin ja tämänpäiväisen telkkarista. Blues pelissä oli jo hyviä elementtejä, ja minulle tuollainen riittää ihan hyvin. Tykkäsin kyllä kovasti Tupparaisen ja Hännikäisen yhteispelistä. kunnon kikkailua. Toki muutakin hyvää, esim avaukset ja taklauksia. Viitanenkin ottaa hienoa roolia. Tykkäsin myös Nikun pelirohkeudesta. Itse en ole kuullut läheltä enkä huhuna että pelaajien välillä tai kopissa olisi erimielisyyksiä.

Olen puolittain valmis hautaamaan sotakirveen ja annan Veltsullle mahdollisuuden. Mutta Tyniä kohtaan on valtava epäluottamus ja vastenmielisyys toimitusjohtajan toimissa. Hyväksyn hänet ilomielin selostamaan matseja, mutta pelkään pahoin että hän onnistuu nyt sössimään jotain peruuttamatonta. Olen keskustellut joidenkin JYPissä aikaisemmin pelanneiden pelaajien kanssa, ja ajatus on ollut se että paluu tänne ei onnistu ennenkuin Tyni on poissa. Varmaan hän on nykyisille pelaajille mielein kielin ja tehnyt hyviä soppareita pelaajien kannalta (Pile).
 

-Junnu-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Tyni, sinäkö siellä?

Kritiikkiä pitää antaa kun siihen on aihetta. Se että parissa viimeisimmässä ottelussa on nähty voittavaa ja nousujohteisesti pelaavaa JYPiä ei tarkoita sitä että itse olisin mitään tulitaukoa sopimassa. Parempaan päin ollaan toki menossa, mutta nähtäväksi jää kuinka pitkään tämä trendi jatkuu.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Eilen teknisten ongelmien vuoksi (virheilmoitus jne...) tuli vahingossa lähetettyä avausviesti kahdesti. Voisikohan ylläpito siirtää edeltävän kommentin toiseen ketjuun ja samalla poistaa tämän vahinkolaukauksen.

Kiitos, jos.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Seuraava lainattu toisaalta.

Zay Westin vihanhallinta
ei kestä täyttä 60 minuuttista. Kirjoitukset ovat saaneet sävyn, joka viittaa jääkiekon ulkopuolisiin ongelmiin.

Ei tällä kertaa muuta.

Hyvä avaus tuolla ylhäällä/ketjun avauksessa ja samat terveiset vain ketjun avaajalle. Sekä tietysti yleisestikin uhriutumista harrastaneille sieluille. Eiköhän tästä hyvä tule jahka kaikki laskevat sotakirveensä. Jopa allekirjoittanut. Olen itse huutanut voittavaan tekemiseen pyrkivää jääkiekkoa ja tällä hetkellä homma on pirun hyvässä suunnassa. Tästä propsit menevät koko joukkueelle.

Itse keskustelun osalta näen vain tässä vähän samaa tyyliä kuin mitä tuonne homoketjuun kirjoitin. Ollaan nyt onnellisia, koska tulos. Huonompien hetkien kritiikin yhteydessä alkaakin sitten tuollainen lainaukseni mukainen toiminta. Näitä tiettyjä superupeita kirjoituksia löytyy enemmänkin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Zw: odotatko jotain vastausta tuohon? Et saa. Ota rauhanpiippu. Ugh.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Zw: odotatko jotain vastausta tuohon? Et saa. Ota rauhanpiippu. Ugh.

En tietenkään odota. Harvemmin odotan itseltänikään jos jauhan paskaa ja valehtelen henkilökohtaisuuksia. Ja se oli hei jätkä minun bong....
 
Viimeksi muokattu:

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Kaksi hyvää peliä putkeen viimeiseen 1,5 vuoteen ja nyt jo tulitauko??? Vitut sanon minä! Valkku vaihtoon!!!
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kaksi hyvää peliä putkeen viimeiseen 1,5 vuoteen ja nyt jo tulitauko??? Vitut sanon minä! Valkku vaihtoon!!!
Tämä. Marko hiuksista vittuun ja joku oikein kallis valkku tilalle. Sarjasijoitus tai yleisökeskiarvo tuskin nousee, mutta tuurilla saadaan Kemiläinenkin takaisin Mestikseen kehittymään, jotta voi tehdä ensi kaudella läpimurron Liigassa jossain Jyväskylän ulkopuolella.
 

mikkekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murskavoitto tai tappio ilman itkua jälkikäteen
Hyvä että tunnetta riittää. Olen sitä mieltä, että peli on näyttänyt paremmalle kuin viime vuonna jo useammassakin pelissä kuin kahdessa. Myös taisteluilme on ollut hyvä. Toki vastassa on ollut häntäpään porukoita eikä tämä ole vieläkään sitä JYPpiä mitä toivoisin sen parhaimmillaan olevan. Olen juuri nyt sillä mielellä, että tästä on hyvä jatkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös