Bluesille taas uusi logo

  • 61 059
  • 185
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo

Toeryl

Jäsen
Ei edes ilmaista viinaa-osuudesta? Eikä tuolla tavalla saa pelotella, että joku postaa tekstin "uusi logo"-ketjuun!

Olin niin omissa maailmoissani näköjään jo ensimmäisen lauseen jälkeen että lopputeksti taisi mennä vähän ohi ajatusten... Pistetään tiistai-aamun piikkiin. Ja pahoittelut pelottelusta, voin kuvitella tilanteen.. heh.

Ettei mee OT:ksi täysin, niin koputetaan nyt kuitenkin puuta vielä ja todetaan että toivottavasti ei tarvi täysin uutta logoa lähivuosina sulatella :-) Tosin nykyistä aikasemman palauttaminen ei mua ainakaan haittaisi. Ei toi nykyinenkään tosin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Bluesille tulee uusi logo!

http://www.blues.fi/component/bluesnews/1433?view=uutinen

...siis kyseessä on roosa-nauha logo eli Bluesin logo on värjätty pinkiksi kaikissa lokakuun otteluissa kampanjan kunniaksi.

Aikoinaan oli hirvee itku tästä logo uudistuksesta mutta nyt kun tohon on tottunut niin ei sitä vanhaa edes kaipaa. Mulla on muutama T-paita jossa on se vanha kilpi (B jossa luki se Espoo) ja kyllä se nykyään näyttää aika aikansa eläneeltä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nyt jumalauta! Jotain rajaa näillä ketjunnnostoilla pelotteluun.
Mitäh? Täähän on ihan oikee ketju! :D

Mutta joo, toki ois tästä voinut mainita tästä kampiksesta myös tuolla markkinointi ketjussakin. Mutta tuumasin että siellä se saataa jäädä nakkimukin hinnasta keskustelun varjoon. Arvelin myös että jos tästä asiasta tässä ketjussa mainitaan ja tää ketju nousee ylös niin se varmasti enemmän huomiota. Ja kyllähän tää Bluesin hieno ele ja logo uudistus ansaitsee mielestäni huomiota. Vaikea muuten kuvitella että HIFK taikka Kärpät tätä Bluesilta apinoisi. Tosin hirveltä toi logo kyllä näyttää mutta kai se on hyvän asian takia kestettävä. :)
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Eikös TPS ilmoittanut muuttavansa pelipaitansa värityksen pinkiksi saman kamppanjan tiimoilta? Logoon he eivät kaiketi tee muutoksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös