Vain elämää – kovimmat vedot?

  • 172 712
  • 730

Vain elämää – kovimmat vedot?

  • Kaduilla tuulee (Cheek)

    Ääniä: 17 7,9%
  • Rakastuin mä luuseriin (Cheek)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Levoton Tuhkimo (Cheek)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Tinakenkätyttö (Cheek)

    Ääniä: 28 13,0%
  • Giving Up! (Cheek)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Puhelinlangat laulaa (Cheek)

    Ääniä: 34 15,8%
  • Unta en saa (Erin)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Nahkatakkinen tyttö (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Mitä tänne jää (Erin)

    Ääniä: 52 24,2%
  • Vapaa (Erin)

    Ääniä: 23 10,7%
  • Jos menet pois (Erin)

    Ääniä: 19 8,8%
  • Vasten auringon siltaa (Erin)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Pariisi-Helsinki (Kaija Koo)

    Ääniä: 4 1,9%
  • Vanha sydän (Kaija Koo)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Mennään hiljaa markkinoille (Kaija Koo)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Won't Let Go (Kaija Koo)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Katson sineen taivaan (Kaija Koo)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Bum Bum Bum (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Tuhlaajapoika (Neumann)

    Ääniä: 8 3,7%
  • Tuulikello (Neumann)

    Ääniä: 6 2,8%
  • Moment of Our Love (Neumann)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Anna mulle tähtitaivas (Neumann)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Valkeaa unelmaa (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Vanha nainen hunningolla (Katri Helena)

    Ääniä: 9 4,2%
  • Jos mä oisin sä (Katri Helena)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Kuka keksi rakkauden? (Katri Helena)

    Ääniä: 3 1,4%
  • Still Alive /Elossa taas (Katri Helena)

    Ääniä: 15 7,0%
  • Satulinna (Jonne Aaron)

    Ääniä: 12 5,6%
  • Syytön (Jonne Aaron)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Rio Ohoi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 13 6,0%
  • Jippikayjei (Jonne Aaron)

    Ääniä: 16 7,4%
  • Kylmä ilman sua (Jonne Aaron)

    Ääniä: 54 25,1%
  • Lintu ja lapsi (Jonne Aaron)

    Ääniä: 22 10,2%
  • Teflon love (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 7 3,3%
  • Sinä ja minä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 11 5,1%
  • Liekeissä (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 69 32,1%
  • Kaunis rietas onnellinen (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 18 8,4%
  • Jealous Sky (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 10 4,7%
  • Nuoruus on seikkailu (Jari Sillanpää)

    Ääniä: 16 7,4%
  • MUU, Mikä siinä on - Kaija Koo, Satasen laina - Neumann tai Autiotalo - Katri Helena

    Ääniä: 8 3,7%

  • Äänestäjiä
    215

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En tiedä oliko @TosiFani vai kuka, joka jokin aika sitten heitti, että Elastinen myy vielä stadionin täyteen tämän ohjelman jälkeen.

No, olen nyt katsonut kakkosjakson, enkä tietenkään heitä spoilereita, mutta sanottakoon vaan, että hänen esityksensä kuulosti aika varmalta suurhitiltä, mitä radiossa tullaan kelaamaan valtavat määrät. Kun noista heittäytymisistä puhuttiin, niin kyllä hän heittäytyi nyt oikeasti myös oman mukavuusalueensa ulkopuolelle (samaa en sanoisi kakkosjakson perusteella ainakaan Vartiaisesta).

Ehkä bonuksena se, että Vesala oli noista hänen uusista/lisäämistään sanoituksistaan aidon tuntuisesti vähän kateellinen.

Hienoa Kimmo!

Sananen vielä Loirista. Hänen biisinsä ei ehkä painu hittitaivaan historiaan, mutta kyllähän mieltä lämmitti nähdä vähän tuollaista sekoitusta noista vanhoista roolihahmoista, Jean-Pierre Kuselasta välispiikkeineen jne. Loirilla on edelleen aika hyvää huumoria ja heittoja tuonne väliin, enkä nyt puhu pillujutuista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siitä, että etunimet Alexandra ja Camilla sointuvat kovin huonosti yhteen sukunimen Jurvanen kanssa. Syntyy koominen kontrasti. Tätä tosiasiaa ei poista se, että kappaleessa yhtenä teemana on aisankannattaminen.

Okei... Ehkä sinun ei kuitenkaan kannata julistaa tulkintaasi kuitenkaa ainoana mahdollisena.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Olen tuon Hanhiniemen Siideripissis -esityksen kyllä katsonut Nelosen sivuilta joskus. Olihan se ihan hauska, mutta kappale itsessään on varsin raivostuttava renkutus, kuten koko Jukka Poikakin on varsin rasittava hahmo Suomen musiikkikentällä, etenkin nykyään.

Jos haetaan viime kauden kovinta vetoa Paulilta niin Maaritin päivä ja "Laakson Lilja"... Käys kuule Ted katsomassa niin jutellaan nokikkain lisää Seniori-mööttessä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos haetaan viime kauden kovinta vetoa Paulilta niin Maaritin päivä ja "Laakson Lilja"... Käys kuule Ted katsomassa niin jutellaan nokikkain lisää Seniori-mööttessä!
Voin minä ne käydä tsekkaamassa, mutta kappaleet ei ole millään tavalla tuttuja ja tärkeitä, että en usko saavani niistä mitään erityistä irti. Sitä olen tässä yrittänyt tolkuttaa, että kappaleen tulee aina olla jotenkin ennestään tuttu ja merkityksellinen. Se, että joku vetää sen tunteella ja omaperäisesti ei välttämättä avaa mitään.

Tuskin tälläkään kaudella esim. Elastisen, Koivuniemen ja Edelmannin biisitkään suuremmin säväyttää, kun niillä ei ole suurempaa merkitystä itselleni, mutta toisaalta niitä on tulkitsemassa mielestäni hienoja artisteja joten se voi kompensoida. Sen näkee sitten!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ei ehkä formaatin mukaista lähteä muokkaamaan sanoja, mutta ainakin tuossa toimi aivan loistavasti.

Tuntuu jotenkin apukoulutason kamalta ettei jengi ymmärrä miksi räppärit luovat omat riiminsä jonkun toisen teoksiin. Vähän sama kun vesalapaulan pitäisi laulaa Veskun tuotantoa juuri samalla äänellä ilman mitään omaa. Tämän formaatin rikkaus on juuri kun joku vitunmikälie Elastinen tekee omat 32 riimiä vaikkapa nauravaan kulkuriin. Räppärit eivät osaa laulaa, eli tehdään omat riimit+sitä kautta tarina.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Räppärit eivät osaa laulaa, eli tehdään omat riimit+sitä kautta tarina.

Olen ihan samaa mieltä kanssasi, että ihan hyvin toimii se, että räppäri riimittelee omaa tulkintaansa mukaan. Lainaamaani kohtaan, Elastinen osaa näemmä laulaakin ihan hienosti, mainio veto Paula Vesalan päivänä ja varmaa hittimatskua.

Meidän kotistudiossa selvä ykkönen päivän esityksistä, mutta jätetään spoilaamatta, että minkä veti.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Meidän kotistudiossa selvä ykkönen päivän esityksistä, mutta jätetään spoilaamatta, että minkä veti.

Johan tuo hänen valintansa kaikkialla lukee. Oo siellä jossain mun on mielestäni koko PMMP-kuran pelastava teos. Kaunis biisi ja odotan innolla miten Ela siitä kokonaisuuden luo. Kohtuu karmealta kuulosti tuo pätkä missä lauloi ko. teosta.

Media jo paljastanutkin joka tuutista, mutta Vesku Loirin tulkinta Anna Soida -biisistä vaikuttaa lupaavalta. Tuo siis Elastisen päivänä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Johan tuo hänen valintansa kaikkialla lukee...

Aah okei, mä olen ajatellut, että ehkä tätä lukee joku sellainenkin joka haluaa nähdä ja kokea yllätyksen vasta päälähetyksessä, mutta samapa tuo. Anyways, kuten aiemmin jo kirjoitin niin aika hienot riimit oli lisännyt, niitä ihasteli myös Paula.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Aah okei, mä olen ajatellut, että ehkä tätä lukee joku sellainenkin joka haluaa nähdä ja kokea yllätyksen vasta päälähetyksessä

Näiltä yllätyksiltä ei välty kukaan joka avaa päivän aluksi nettinsä.

Kuulostaa lupaavalta jos Ela on ko. tekstiin saanut toimivat riimit. Mies kuitenkin on varsin pinnallinen aka. yltiöposi. Harvemmin siis pintaa syvemmältä raapaistaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Näiltä yllätyksiltä ei välty kukaan joka avaa päivän aluksi nettinsä.

Kuulostaa lupaavalta jos Ela on ko. tekstiin saanut toimivat riimit. Mies kuitenkin on varsin pinnallinen aka. yltiöposi. Harvemmin siis pintaa syvemmältä raapaistaan.

Saatat yllättyä positiivisesti, ainakin minä yllätyin. edit. toki onhan se vähän helpompi jatkaa, kun tarinassa kuitenkin menee se Vesalan sanoitus siinä rinnalla.
 
Sitä olen tässä yrittänyt tolkuttaa, että kappaleen tulee aina olla jotenkin ennestään tuttu ja merkityksellinen. Se, että joku vetää sen tunteella ja omaperäisesti ei välttämättä avaa mitään.

Minä olen tästä hieman eri mieltä. Toki se auttaa huomattavasti, jos kappaleesta on pitänyt jo ennen coverin kuulemista. Kuitenkin esim. NIN:n Hurt on minusta vähemmän ikimuistoinen teos ja U2:n One suorastaan ärsyttävää naukumista, mutta Johnny Cashin esittäminä molemmat laulut saavat aikaan kylmiä väreitä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voin minä ne käydä tsekkaamassa, mutta kappaleet ei ole millään tavalla tuttuja ja tärkeitä, että en usko saavani niistä mitään erityistä irti. Sitä olen tässä yrittänyt tolkuttaa, että kappaleen tulee aina olla jotenkin ennestään tuttu ja merkityksellinen. Se, että joku vetää sen tunteella ja omaperäisesti ei välttämättä avaa mitään.

Jännä, mun mielestä tässä koko ohjelmassa on parasta se kun itselle ennen tuntemattomat tai tyhjänpäiväiset biisit ja turhina pitämäni artistit pääsee vetämään maton alta. Toki on hauska kuulla versioita tutuistakin biiseistä, mutta eniten on aikaisemmillakin kausilla kopsahtanut otsaan kaiken maailman nevahöörd-biisit, jotka jotkut turhakkeina pitämäni mutta ohjelman edetessä mainioiksi laulajiksi ja tulkitsijoiksi paljastuneet juhatapiot ja erinit pääsee ihan puun takaa lataamaan otsaan.

Tossa ensi perjantain jaksossakin mm. Toni Wirtanen laulaa biisin, jonka olemassaolosta en ollut aikaisemmin tiennyt yhtään mitään, mutta niin vaan kolahti se kaikista eniten omaan hermoon, kun Paula ensin oli kertonut mistä siinä on kyse ja sitten Toni tykitti sen täysillä läpi. Lautturi-biisi nyt oli entuudestaan jotenkin tuttu, mutta en ollut pitänyt sitä oikein minään, mitään tärkeys-aspektia ei sillä ollut itselleni yhtään. Mutta nyt kun siitäkin kävi ilmi mistä teksti kertoo niin voi saatana, nousi koko biisi aika korkealle omassa arvoasteikossani. Kuten kävi koko PMMP:lle ja varsinkin Paula Vesalalle sanoitusten tekijänä. Huikea täti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jännä, mun mielestä tässä koko ohjelmassa on parasta se kun itselle ennen tuntemattomat tai tyhjänpäiväiset biisit ja turhina pitämäni artistit pääsee vetämään maton alta.
...

Näin minullakin. Kaksi ensimmäistä kautta toivat juuri tämän esiin. Esim. JukkaPojasta kun en ole oppinut mitenkään tykkäämmään, tai Anna Abreusta. Mutta Anna Abreu kun veti JukkaPojan Kylmästä lämpimään, niin siinä kuuli jopa jotain hyvää. Tai Ilkka Alangon veto Maaritin Neidosta ja ylioppilaasta.

Siksi tältä kaudelta ei osaa tuollaisia odottaa. Lähes 20 vuotta Apulantaa kuunnelleena odotan toki, millaisia vetoja kuulen Tonin päivänä. Ja toivon syvästi muitakin kuin radiosta tuttuja hittejä. Tai mitä kaikkea Toni kehittää muiden biiseistä. Jenni Vartiainen ja PMMP eivät ole kuuluneet mihinkään soittolistoihini, joten heidän joistain biiseistä varmaan saa jotain uutta irti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen tästä hieman eri mieltä.
Vapaasti. Puhun vain omasta puolestani, en muiden.

Henk.koht. keksin parempaakin tekemistä kuin kuunnella, kuinka mielestäni rasittava tai täysin mitäänsanomaton artisti veivaa toisen ärsyttävän tai täysin mitäänsanomattoman artistin kappaletta jolla ei ole minulle yhtään mitään tunnearvoa.

Minulle erittäin olennaista on se, että perustana on laulaja ja materiaali joka koskettaa valmiiksi. Muiden tulkinnat voi ehkä tuoda vielä uuden näkökulman asiaan. Sen takia en esim. suhtaudu covereihin lähtökohtaisesti huonolla, koska joskus ne voi tuoda kappaleeseen jotain olennaista uuttakin.

Ehkä tämä tästä. Tässä asiassa on aika turha käännyttää, koska en jaksa yksinkertaisesti keskittyä musiikkiin joka ei yhtään miellytä. Tuon takia en kuuntele radiotakaan oikeastaan lainkaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Henk.koht. keksin parempaakin tekemistä kuin kuunnella, kuinka mielestäni rasittava tai täysin mitäänsanomaton artisti veivaa toisen ärsyttävän tai täysin mitäänsanomattoman artistin kappaletta jolla ei ole minulle yhtään mitään tunnearvoa.. ..Tässä asiassa on aika turha käännyttää..

Senkin änkyrä. En kuuntele sun vänkäyksiäsi ja käännytyskieltojasi! Mene nyt kuuntelemaan niitä viime kausien Anna Abreuita ja Erineitä niin tajuat kuinka suuren virheen teit kun et aikanasi sarjaa katsonut. Äläkä kato pelkkiä biisejä, vaan koko jaksot, niistä ne biisit avautuu aina eri lailla. Mene! Käänny, ja mene! Ja katsokin ne kaikki!

Minulle erittäin olennaista on se, että perustana on laulaja ja materiaali joka koskettaa valmiiksi.. ..koska en jaksa yksinkertaisesti keskittyä musiikkiin joka ei yhtään miellytä.

Ihan mielenkiinnosta tiedustelisin, missä vaiheessa sulle tuli täyteen se mitta niistä laulajista ja materiaalista, jotka on sua koskettanut, ja joiden jälkeen et oo jaksanut enää keskittyä uuden musiikin ja uusien esiintyjien kuuntelemiseen? Siellä vois olla vaikka kuinka paljon semmosia ihan uusia laulajia ja bändejä joista voisit tykätä meinaan. Enkä nyt meinaa pelkästään tätä Vain Elämää-jutskaa vaan ihan yleisestikin. PMMP ainakin vielä kerkes esiintyy ennen ku tuli määrä täyteen, oisko se leikkuri siis tossa joskus 2010-luvun huippeilla napsahtanut?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ei se nyt ihan noinkaan mene. =) Kyllä ihan vuosittain löydän uusia (ja vanhoja) bändejä ja juttuja, en ole jämähtänyt millekään vuosikymmenelle. Mielestäni katalogini mistä pidän on varsin laaja ja ei rajoitu muutamaan musiikkityyliin.

Henk.koht. en voi sietää tuota Eriniä, kuten en voinut sietää Nylon Beatia ja sitä honotusta. Anna Abreuta on kyllä tullut kuunneltua myös. Taisin melkein koko levyn kuunnella joskus, jostain ihme syystä. Ei nappaa, jos nyt suomalaisittain ihan hyvin tehtyä poppia, mut ei vaan miun kakkupala.

Muita: Jukka Poika on jo tullut todettua, että aiheuttaa vitutusta koko juippi nykyään renkutuksineen, aikanaan oli ehkä jotain itua tuon hipin musiikissa - ei enää. Cheekistä ei kannata alkaa edes puhua tässä yhteydessä. Pauli Hanhiniemi on ihan ok, mutta ei nyt ole mitään erityisen syvällistä suhdetta hänen musiikkinsa, vaikka se aika tiiviisti soikin kaikkialla kun olin teini. Ketäs muita siellä nyt on... Neumann, joo sain siitä tarpeekseni kasarilla jo. Laura Närhi on nätti katsella, erittäin puisevaa kuunnella. Sillanpään Jari on taitava laulaja, mutta ei kiitos. Katri Helena... Kaija Koo, mitä näitä nyt oli. Juu, ei jaksa. Ihan riittävästi kuullut, että voi jo sanoa, että ei innosta. =)

Edit. Myönnän kyllä, että olen usein aika änkyrä ja se pahenee vuosi vuodelta!
 
Henk.koht. keksin parempaakin tekemistä kuin kuunnella, kuinka mielestäni rasittava tai täysin mitäänsanomaton artisti veivaa toisen ärsyttävän tai täysin mitäänsanomattoman artistin kappaletta

Siteerasit viestiä, jossa en todellakaan puhunut tällaisesta skenaariosta. Minä puhuin siitä, kun huikean hieno artisti esittää mitäänsanomattoman tai rasittavan muusikon kappaletta. Silloin jonninjoutavasta kappaleesta voi tulla upea teos. Näin käy, kun Bono vaihtuu Johnny Cashiin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siteerasit viestiä, jossa en todellakaan puhunut tällaisesta skenaariosta. Minä puhuin siitä, kun huikean hieno artisti esittää mitäänsanomattoman tai rasittavan muusikon kappaletta. Silloin jonninjoutavasta kappaleesta voi tulla upea teos. Näin käy, kun Bono vaihtuu Johnny Cashiin.
No totta, sori! Toki se voi ihan hyvin mennä noinkin kyllä, kuten sanot. Itse en esim. kyseisen U2:n mahdollista hienoutta ole koskaan oikein ymmärtänyt, mutta esim. mainitsemasi Johnny Cash, joka oli ilmeikäs ja kaikella tapaa uskottava kaikenlaista kokenut tulkitsija sai kyllä paljon lisää irti monen muun biiseistä. Pystyi antamaan lisämerkityksen omalla panoksellaan.

Tuossa vaan on menneillä kausilla ollut enimmäkseen sellaisia laulajia, joita en kummemmin arvosta tai pidä ihmeempinä tulkitsijoinakaan, joten sikälikin kiinnostusarvo on ollut vähissä. Nyt kuitenkin kiinnostaa useamman hyvän esiintyjän näkemys ja tulkinta tuolla sellaistenkin tuotannosta, joka ei merkkaa juuri mitään minulle. Hieman siihen tapaan kuin tarkoititkin. Eli ei sen käsiteltävän kappaleen tietysti tarvitse olla suoranaisesti lemppari. Joskus kieltämättä joku laulu ei kolahda siksi, että sitä laulaa ns. "väärä" ihminen.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Joo, myös itselle tuo Loiri-jakso oli ensimmäinen, jonka tästä ohjelmasta olen koskaan katsonut. En siksi että ihailisin erityisesti Loiria laulajana (pikemminkin päinvastoin), vaan paremminkin siksi että nyt satuin ohjelman ääreen kun se alkoi. Aiemmin kanavasurffailun varrella on toki tullut jotain yksittäisiä biisejä katsottua, mutta ei suuremmin innostuttua. No nyt sitten katselin äsken hotellikuolemaa välttääkseni katselin myös tuon toisen jakson Ruutu plussasta, ja olihan se perkele ainakin tuota Veskun jaksoa kovempaa kamaa. Räpistä olen pienestä asti ollut samaa mieltä kuin Seppo Rätyä oopperasta, mutta jotenkin ihmeen kummassa olen molemmista Elastisen versioista tykännyt. Toinen mikä enemmänkin säväytti oli tuo Wirtasen esitys. Molemmat tuntuu ainakin pistävän itsensä likoon tässä ohjelmassa. Loirikin perkele onnistui yllättämään positiivisesti. On se showmies kyllä, mutta sitä ylidramaattista naaman ruttaamista (eli tulkintaa!) tunteellisissa kappaleissa en voi sietää. Eiköhän sitäkin tosin jatkossa aivan riittävästi eli liikaa nähdä.

Tuo Paula Vesala on aika ihanan oloinen tapaus...ehkä se on se pohjois-pohjalaisuus siellä taustalla. Aiemmin jotenkin nirppanokka-tyyppinä olen häntä pitänyt mutta nyt, tämän jakson jälkeen, voisin kyllä antautua hälle.

Saattaapa olla että tulee kauden loputkin jaksot katsottua, tuntuu tämä nyt näistä lööppiohjelmista olevan poikkeuksellisesti ihan mukavaa viihdettä.

Jatkossa voisi kyllä olla vieläkin monipuolisempaa sakkia. Klamydian Vesku Jokinen mukaan, jolloin olisi mielenkiintoista kuulla "Masturbaatio ilman käsiä" Hanna Ekolan esittämänä. Ja sitten kun on "Villihevosten" vuoro, niin Remu lauteille. Katsoisin.

Edit. Ei se Klamydian biisi tainnutkaan tuolla nimellä kulkea, mutta se biisi kuitenkin missä tuota kertsissä hoettiin. Joskus teininä mulla se cd oli.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Elastinen - Oo siellä jossain mun

Veto tsekattu ennakkoon ja kyllähän tuo aika taivaallisen hyvää kamaa on miehen normitekemiseen nähden. Tuon rehellisemmän oloista tekstin soveltamista omin sävyin tuolta yltiöposilta tuskin koskaan enää kuullaan. Haavoitti itseään heittäytymällä jo pelkän räpräpin ulkopuolelle, mutta kyllä tuo vaan silti toimi. Uskoin välittömästi että jotain henkilökohtaista tuossa oli. Mainiota!

Edit. On muuten varsin kepeästi PMMP:n paras tekele tuo biisi. Toimi aikoinaan, toimii nykyään, jatkoon!

Edit 2.0 Miten noin söpöhymyisestä Paula Vesalasta on voinut irrota aikoinaan niin puupäisiä kannanottoja&kirjoituksia? Oleellisinta kysyä että miksi Lauri Ylönen? Ennakkoluuloni murentuneet pelkästään parin söpön hymyn vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Oleellisinta kysyä että miksi Lauri Ylönen?

Tämän ymmärtämiseen riittää ihan ala-asteen matikan oppimäärä:
http://www.iltalehti.fi/verot/200811038530386_vr.shtml

Rasmuksen ja Nightwishin tankeroenglannilla sanakirja kädessä väännetyt tekstit tuottavat paljon paremmin kuin mestarilliset suomenkieliset sanoitukset. Etenkin saksalaisiin tuollaiset räpellykset uppoavat kuin kuuma veitsi voihin, sillä ne osaavat lontoota vielä huonommin kuin suomalaiset.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olipa kova vetäisy tuo Wirtasen tulkinta. Kävi hienosti hänen tyyliinsä ja muutenkin aika hieno biisi. En muista biisin nimeä enkä jaksa kännyllä tsekata.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Täys fiasko toi Veskun veto. Ihan kauheeta paskaa
Veskulla on ikuisesti kourassaan ns. "musikaalinen natsi-kortti": tulkinta - ja sen vuoksi häntä ei voi eikä saa arvostella. Mistään. Naurava kulkurihan tuosta tuli mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös