Kelle pelinumerot kuuluvat?

  • 41 770
  • 133

ikt

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Stadi HC, St. Louis Blues
Itse olen Bad Bobin kannalla, mutta koska vanhoja paitoja on niin vähän saatavilla niin hyväksyn kyllä että edes jollain paitamallilla pidetään legendojen nimiä esillä. Mahtavaahan olisi jos KSBltä löytyisi myös paitoja, jotka muistuttavat vanhoja.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseasiassa aika lähelle Hakin aikoja pääsee retropelipaita.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Aikoinaan Matti Murron seurassa kulki nuori tyttö, jolla oli Murron aito TopMan-mainoksilla varustettu paita päällä. Siinä oli kyllä valtava määrä respektiä ja kateutta ilmassa samaan aikaan.
Valitettavasti noita tuon ajan (TopMan, Pepsi) paitoja ei löydy mistään. Vasta Saarinen, Kortelainen, Lindfors ja Lehtonen ovat sellaisia, joiden uran loppuvaiheen paitoja joskus harvoin liikkuu markkinoilla.
Minulla on 90-luvulta Köllin (myös pelihousut) ja Simon käyttämiä paitoja punaiset ja valkoiset.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Itselläni on lukuisia paitoja. Skaffasin viime kaudella tollaisen retrofanipaidan ja siihen kävisi mielestäni esim. Hagman 20 hyvin.
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Mun mielestä noi vanhat starat sopii tohon retropaitaan paremmin kuin hyvin. Mä ennakoin jo tulevan jäädytyksen ja tilasin #9 retron pyhävaatteiden jatkoksi. Musta on vaan hemmetin hienoa jos vanhat legendat näkyy käytävillä myös tänäpäivänä!
Eikä sekään mua häiritse, vaikka ne oliskin painettu näihin mainospaitoihin.
Mä en itse enään sitä keravalaista kuraa rupea mainostamaan, mutta se onkin mun oma henkilökohtainen boikkotti.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseasiassa aika lähelle Hakin aikoja pääsee retropelipaita.

Hitto! Mullahan on näköjään pelisilmää jo omastatakaa. Tähdet olalla retroa #20:lle tilasin, eli pukukoodisto osuu nappiin! Toivottavasti tilaus ehtisi lauantain peliin.
Olen samaa mieltä, että "Wanhojen Starojen" nimiä ei välttämättä näihin uusiin painettaisi, mutta annan tietenkin jokaiselle vapauden omiin mielipiteisin. Fani fanittaa valitsemallaan tyylillä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Luhanka pelaa Liigan sivujen mukaan numerolla #83 ja ainakin IFKn sivujen mukaan, sillä ei ole kukaan aiemmin Liigaa pelannut eli neitsyys lähtee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös