Otteluseurantaketju - 13.9 Young Stars Classic

  • 4 528
  • 14

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ei ihan hirveästi seurantaa ole ollut, mutta Makke vissiin nakutti 4 pistettä? Katsoiko kukaan näitä pelejä?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei ihan hirveästi seurantaa ole ollut, mutta Makke vissiin nakutti 4 pistettä? Katsoiko kukaan näitä pelejä?

Itse katsoin ja Markus oli kentän parhaimpia pelaajia yhdessä Ehlersin ja Gaudreau kanssa. Kokonaisvaltainen pelaaminen oli äärettömän hyvää, vaikka ei ihan samanlaisia hyökkäyspään kikkoja esittänytkään kuin Gaudreau tai Ehlers.

Jos vertaa viimeisiin SM-liiga kauteen niin kyseessä on täysin eri pelaaja. Jos tämän pelin perusteella pitää sanoa, joka on tietysti aivan liian aikaista niin tässä on suurin suomalainen "yllättäjä" ensi kaudella.

Pahin pettymys itselleni oli sitten Bennett. jota ei juuri näkynyt.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on nyt sitten mielenkiintoinen tapahtuma. Jos joku voisi laittaa tänne otteluohjelman olisin kiitollinen, olen täbillä ja jostain syystä ei tuo yllä oleva linkki aukea.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eipä tuossa turnauksessa pelaakaan kuin tietyt kanadalaisseurat, eli Canucks, Flames, Jets ja Oilers, joten joku vois sen perusteella jo väittää ettei otteluohjelmassa muiden joukkueiden otteluita kuulukaan olevan merkittynä...
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
Mites Pakarisen Iiro, löytyykö kokoonpanosta?

EDIT: Joo, oma moka. Ei taida olla turnauksessa mukana laisinkaan.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Mites Pakarisen Iiro, löytyykö kokoonpanosta?

Taitaa olla liikaa pro-pelejä alla niin ei pääse pelaamaan.

Itse pelistä niin Draisaitl ja Ehlers ovat olleet ylivoimaisesti parhaat pelaajat. Näiden jälkeen sitten Nurse, joka on myös erottunut edukseen.
 

Stark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Minnesota Wild
Itse pelistä niin Draisaitl ja Ehlers ovat olleet ylivoimaisesti parhaat pelaajat. Näiden jälkeen sitten Nurse, joka on myös erottunut edukseen.

Mitä hetken aikaa seuraillut, niin Jetsin J.C. Lipon ja Nic Petan näyttävät myös ihan pelimiehiltä. Ihan hauska näitä on ennen varsinaisen kauden alkua katsella. Kiitokset striimistä.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Oli melkoista Ehlers-showta. Draisaitl väläytteli pelintekotaitojaan, haki vetoa yllättävän vähän. Tu-o-hima joutui pahaan paikkaan, mutta kai noista joku olisi pitänyt ottaakin. Jets voitti siis 5-4 rankuilla.

3-3-jatkoaika oli kiinnostavaa seurattavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös