#ässät –kanava IRC:issä

  • 10 439
  • 63

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
13.6.2003 päivitetty tilanne - päivää ennen

Annuli
Kapa76
JPM
Arnold
paze
Irkku
JanJ
Korkki
1Euro
Jaamanen
mjarkko
Salkkis?
Pata?
Clark Kent?


+ ne (yksityis)henkilöt, jotka Annuli mainitsi avauksessa
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Ehkä yksi viesteistä, joka olisi kannattanut jättää lähettämättä.

Miitti oli jees. Kaikki olivat todella mukavia ja ihania. Ässät löi Jokerit ja aurinkokin hymyili meille. Rakastan kaikkia ässä-faneja.

Nyt on parempi mennä nukkumaan....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Heikossa hapessa..

Kesken aamun unien heräsin siihen, että oli jumalattoman huono olo ja melkein piti tehdä tuttavuutta wc-pytyn kanssa. Siitä onneksi selvittiin ja selvittiin myös muutenkin loppuillasta jo. Tai niinhän mää luulin. Yökerhosta poistuessa huomasi sen, että höyryt olivat vielä liiankin korkealla, vaikka paikan päällä muuta väitiin. Jorattua tuli yökerhossa pitkästä aikaa liikaakin, jalat ihan sohjossa. Ja tänään pitäisi vielä jaksaa mennä kahdeksi töihin ja pystyä ravaamaan siellä edestakaisin paikasta paikkaan, eh..

Itse miitti ja pohjienotto siinä samassa oli loistava tapahtuma. Paras ryyppykerta -asian virallisessa merkityksessä- vähään aikaan ja oli ylihuikeata! Uusia naamoja selvisi ihan kivasti taas lisää ja alun arkailun jälkeen promillemäärien kohottua allekirjoittanutkin alkoi päästää liikaa vauhtiin. Porukka sai muun muassa kärsiä DJ-valinnoista, heh.. Mutta joka tapauksessa hauskaa ja tälläisiä tapahtumia vain useammin - ehdottomasti!


edit:
ja suuren suuri kiitos illan emännälle ja isännälle! Miten saatoin ensin unohtaa mainita asiasta. Ääh, pistetään sen piikkiin, että olen edelleekin turhan heikossa hapessa. Pistän samalla tuota musiikkia taustalla hiljemmalle.. ai, korviin sattuu...
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Joo, hienoa oli... Meitsi vaan häippäsi hiukan yllättäen kun tuli kiire bussille (taksilla kun on niin kallista) ja jäi hyvästit sanomatta... Enkä ehtinyt Padan kanssa vaihtaa sanaakaan...

Otetaan uusiksi joskus (vaikka ensi vuonna) ja kyllä Rockin tarttis kanssa päästä mukaan...

Vittu mul on pää kipee ;)
 
Viimeksi muokattu:

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
JUU KATO !! =DD

KIITOS ANNULI JA MUU HENKILÖKUNTA ;o) !!!

Olihan mahtavat iltamat. Kiitokset kaikille paikalla olleille, olitte ihan mahtavia. Tästä porukasta saisi aivan jäätävän faniporukan Ässille, sen sanon.

Kiitokset vielä siitäkin että kaikki jaksoivat nauraa huonoille puujalka-tsoukeilleni sun muille tempauksille.

Irkku kirjoitti:
"Miitin järjestyspaikan edustalla oleva asvalttikin on kuulemma erittäin hyväkuntoinen. Asialle saimme oikean virallisen tarkastajan, joka tarkisti asian kantapään (vai pitäisikö sanoa kämmenten ja polvien) kautta"

Oli muuten parasta asvalttia mitä oon nähny. NI!

Mutta joo.. uusiks vaan joskus !

-Paze-
 

spake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo oli tosi hieno miitti. Oli kiva tutustua uusiin kasvoihin. Kiitoksia illan emännälle ja isännälle. Ensi vuonna uudestaan???.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti spake
Ensi vuonna uudestaan???.


Ehei, eiköhän me pojat ja tytöt oteta uusiksi mahdollisimman pian joskus, heh. Eli mitä suotta vuotta odottamaan, onhan tässä vaikka mitä vielä ennen kauden alkua (jazzit jne..) ja sitten kun kausi alkaa, niin silloinkin jotain saunailtoja voisi järjestää jossain (Anton jne..).

Töissä oli muuten tänään yhtä helvettiä, kauhea jälkikrapula... Jos jo huomenna alkaisi viimeisetkin viinahöyryt poistua päästä. Ei silti, kuuden tunnin päästä taas hommiin. Että sikäli, heh..
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oli kiva käydä ja tutustua.Kiitokset illan isäntäväelle.
Kiitokset myös Korkille nostalgiapätkistä ajalta jolloin Ringbom oli "vain" linjamies.

Ja Operation Mindcrime on edelleen parhaita ikuna tehtyjä levyjä.

Nähdään hallilla.

-mjarkko-
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt harmittaa. Kiireiden ym juttujen takia en ole konelle moneen aikaan eksynyt, samalla epähuomiossa unohdin tyystin koko miitin. En tiedä olisinko edes paikalle ilmestynyt, vaikka miitin olisinkin muistanut, koska olin kahden vaiheilla: "tulla vaiko eikö tulla". No ensikerralla lupaan tulla mukaan...tai sitten en...
 

Jaamanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara&HJK
Joo kiitos kaikille koko setistä.

Tiedän ettei mua rakasteta kun oon TAPPARA-fani, mutta ihan sama se mulle on ;)

Kiva miitti oli jooh......pian uusiksi?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Miten pääsisin jälleen nauttimaan hyvistä keskusteluista ässien kanavalle, kun tuo chat.ircnet.org ei toimi, ja Mirciä en saa toimimaan jostain syystä koneellani? Onko mitään muuta sivua, kuin tuo edellämainittu, mistä pääsisi kanavalle?

Ässien kanavalla tuli vietettyä hauskoja hetkiä, ennen kuin tuo sivu lakkasi toimimasta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös