Jarmo Kekäläisestä Jokerien johtaja

  • 722 047
  • 2 043

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Still alive. Toinen klabbi vaan meni, tais olla sirotteena levitetty jalkaväkimiina.

Mutta kyllähän moni Keklusta on tuota mieltä oikeastikin..

Ne samat, joiden mielestä Semir tappoi brändin. Mutta tuo Brockin kirjoitus oli kyllä loistavan itseironinen. Ja tottahan se on, että keklu laittoi organisaation kuntoon, tämäkin on kyllä oikeasti iso asia, vaikkei paljon lohdutakaan jos urheilullista menestystä ei tule.
 

Viltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kekäläinen sukelsi rumasti. Kolme kautta suurimmalla pelaajabudjetilla vetovoimaisimmassa paikassa ja tuloksena yksi välieräpaikkka. Jumalauta meidän Hannu Vanhatalo näyttää ammattilaiselta kahdella välieräpaikalla samassa ajassa. Muistaakseni oli tämä ketju missä Jarmon erinomaisuudesta aikoinaan väännettiin nimityksen yhteydessä.

Ei suoranaisesti sukeltanut. Kuten jo moneen kertaan todettua, uudisti Kekäläinen Jokereita paljon ja hyvään suuntaan joka tasolla.

Tässä(kin) vaan nähtiin se tosiasia, että tämän päivän SM-liigassa ei pelkällä pelaajabudjetilla eikä vanhoilla meriiteillä pärjätä. Jotkut lätkän parissa toimivat on Suomessa nostettu jollekin ihmeen jalustalle ja täten kuvitellaan, että aina, kun he jossain toimivat, he pärjäävät. Ei se näin mene. Siinä missä Summanenkin on osoittautunut kuitenkin aivan tavalliseksi valmentajaksi, myös Kekäläinen voi joskus epäonnistua joukkueita kootessaan. Sitä paitsi, ei tuo joukkue aivan päin persettä oltu koottu. Mutta itse Kekäläistä lainatakseni, aina voi ja pitää parantaa.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Kekäläinen

osoitti sen kuinka syvällä Jokeripursi oli. Nyt sitä johtaa kaksikko Harkimo / Säilynoja joka yhdessä Virmasen Matin kanssa sinne oli upottamassa.

Jos seuraava UTJ on joku tuttu saunakaveri uppoaa laiva lopullisesti jos taas ei niin jotain orastavia toiveita paremmasta on.

Junnupuolelta ei puutu kuin VP Kinnusen paluu eiköhän sekin vuoden kuluttua tapahdu.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Siellä se Kekäläinen hommasi Columbukseen Marian Gaborikin NHL:ssa ja antoi vaihdossa kolme keskinkertaista pelaajaa. Ei mitenkään huonosti sujunut trade deadline muutenkaan Kekäläiseltä. Kannattaa käydä lukemassa tuolta änärin puolelta, jos vähääkään kiinnostaa.

Ikävä tulee Jarmoa, kun katselee miten äijä tuolla änärissäkin nyt vetelee. Kesän varaustilaisuus on varmasti yksi tärkeimmistä asioista Kekäläisen uran kannalta. Toivotan äijällä onnea vielä kerran.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kun on silmäillyt noita verotietoja liigapelaajien osalta, niin väkisinkin tulee siihen johtopäätökseen, että Kekäläinen ei välttämättä neuvottelupöydässä ole mikään kovin tarkan markan mies. Jarkko Ruudun ansiotulot olivat viime vuonna noin 212 000 euroa ja Antti-Jussi Niemelläkin noin 143 000 euroa. Kun ottaa huomioon rahastointimahdollisuudet, niin herrojen palkat tuntuvat mielestäni aivan järkyttävän ylisuurilta. Erityisesti Ruudun kohdalla on liki käsittämätöntä, että kolmosketjun ikääntyneelle duunarille maksetaan ykkösketjun staran mukaista palkkaa. Niemenkin palkka on ollut täysin kohtuuton rooliin nähden.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka Ruutu pelaa yleensä alemmissa ketjuissa, niin stara hän on. Jokereiden Mr Sirkushuvi. Vaikka ei välttänätä voi sanoa, että jokaisen euron arvoinen, niin en silti pois antaisi. Saas nähdä riittääkö jalka ja into koheloon asti.

Niemen kanssa riskiarvio meni pieleen ja annettu liian pitkä sopimus.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Kuulin eilen luotettavasta lähteestä että Peltosen teloituskäskyn takana oli Kekäläinen. Itse olin pitänyt Lämsää syyllisenä tähän asti.
 

hashomer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks, Rishon Devils & Rishon Legion
Kuulin eilen luotettavasta lähteestä että Peltosen teloituskäskyn takana oli Kekäläinen. Itse olin pitänyt Lämsää syyllisenä tähän asti.

Mä taas kuulin sellasen huhun, että tää Keklun Columbus-pesti on pelkkä salaliitto. Kaikki tähtää siihen, ett tän kauden vikaan paikallisderbyyn Keklu lainaa Columbuksesta jonku Goonin meille telottamaan!
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kuulin eilen luotettavasta lähteestä että Peltosen teloituskäskyn takana oli Kekäläinen. Itse olin pitänyt Lämsää syyllisenä tähän asti.

Tämä on todella hieno juttu, jos nyt viimeistään kaikki pääsisivät yli tästä yliyönnistä. Toivottavasti nukut ensi yönä hyvin nähden unia nittifem nevöfögetistä.

Jos jotain ketjun aiheeseen, niin Kekäläisen Columbus on toiseksi viimeisenä omassa sarjassaan, tosin kolmen pisteen päässä sijasta kolme.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kuulin eilen luotettavasta lähteestä että Peltosen teloituskäskyn takana oli Kekäläinen.

Mä sain tuossa yhtenä yönä ilmestyksen. Siinä Frank Moberg kertoili, että HIFK oli tilannut entiseltä junnultaan iskun, jonka avulla HIFK saa marttyyrin aseman mediassa ja leimattua naapurijoukkueen väkivaltaan taipuvaiseksi rosvosakiksi. Samalla Moberg kertoi Kekäläisen värvänneen Melartin Columbukseen vain siksi, että tuon visiitin jälkeen hänelle olisi helpompi sorvata KHL-pahvi Jokereihin.

Jos tällaisesta asiasta vielä heittelee ilmoille jotain tuollaista, olisi syytä puhua lähteistä niiden oikeilla nimillä. Muutoin painoarvo on tasan sama kuin tuolla keksityllä ilmestyksellä.
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Kuulin eilen luotettavasta lähteestä että Peltosen teloituskäskyn takana oli Kekäläinen. Itse olin pitänyt Lämsää syyllisenä tähän asti.

Pari samannäköistä turkulaista sanoi että kaiken takana on nainen.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tieto on lähtöisin teloituksen aikana jäällä olleelta jokeripelaajalta.

Kuulin eräältä IFK:n sisäpiirit tuntevalta pelaajalta, että eräällä RM:llä on joskus harkkojen jälkeen tapana järjestää IFK-pukkarin suihkutiloissa vain saman organisaation miehille suunnattuja kestejä..."Sä oot ihan poika vielä" on kuultu suljettujen ovien takaa useaan otteeseen. Kesteistä kieltäytyjät saa tuhmia tekstareita.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Kuulin eräältä IFK:n sisäpiirit tuntevalta pelaajalta, että eräällä RM:llä on joskus harkkojen jälkeen tapana järjestää IFK-pukkarin suihkutiloissa vain saman organisaation miehille suunnattuja kestejä..."Sä oot ihan poika vielä" on kuultu suljettujen ovien takaa useaan otteeseen. Kesteistä kieltäytyjät saa tuhmia tekstareita.

Onko RM ,Roger Moore vai tarkoititko SK nimistä entistä kauhua herättävää IFK -junnua jolloin suihkuhuoneen ovessa oli lappu. "Jos tiputat saippuan ja pyllistät varmista ettei SK ole takanasi" Kummaa touhua nordiksella. :).

Kekäläisestä sen verran että mietin juuri eilen mitä hän näki Mastossa, Kilpeläisessä, Tuomas Pihlmannissa ja miten ei löydetty rightin pakkeja. Nyt ihmettelen miten ei löydetä senttereitä ja tästä tulee mieleen miten ensi vuonna löydetään vaikka Moskovaan koska tuntuu että Jokereissa joka vuosi ei löydetä jotain .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös