Gloryhunttaus- ja peleissäkäyntiketju

  • 2 048
  • 0

Tuplahuuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalapa
Säännöllinen pelien seuraaminen Niiralan montussa alkoi 1994 tai 1995. Sitä ennen olen kuulemma käynyt katsomassa JyP HT:n kaatoa pleijareissa vuonna 91 ja kuunnellut radiosta TPS-KalPa finaalipeliä, joka alkoi KalPan logistiikkaongelman vuoksi (Turussa sumua) reilusti aikataulusta jäljessä. Tämän jälkeen muutamaa pakottavaa poikkeusta luukuunottamatta tuli nähdyksi lähes kaikki KalPan kotipelit edelliseltä liigataipaleelta.

Ennen liiganousua tuli käytyä katsomassa muutama Suomisarja- ja mestispeli sekä luonnollisesti kaikki liiganousupelit. 2005-06 oltiin heittopusseja, mutta viihdyttävällä pelillä. Jokainen päivä oli liigaa! Kotipelilogistisesti nykyinen asuinpaikka, Jysäri (JKL) ei ole ollut enää optimi perheelliselle miehelle, mutta silti toista kymmentä kotipeliä tuli nähtyä/kausi.

2008-09 kauden alussa, kuulemma, toisen lapsen syntymän aikoihin (10.9.) suurin huoleni synnytyksen osalta oli ensimmäisen kotipelin näkeminen paikan päältä. Ja turpaanhan silloin Jypiltä tuli livenä.

Sitten alettiin voittaa. Tuplahuurun playoff taksi suhasi katsoen kaikki pelit. Sakkojakin maksettiin. Voitettiin mitali!!! Yhdeksänkytluvun salainen haave oli toteutunut; kukapa olisi silloin uskonut, paitsi Jussi?

Urhon (RIP) ja Ruudun myötä kaikki kauden pelit tulee tuijoteltua töllöstö. Joka kausi noin 10 kotipeliä ja 5 vieraspeliä on tullut nähtyä ihan livenä. Hupparilla ja pipolla on toimistolla tullut "riittävä määrä" kuittia paikallisen palloseuran kannattajilta. No Government Tractors on Government Tractors... hyi

Nyt on tulossa se mestaruuskausi. Itse suoritan kaudenavausinvaasion Niiralan monttuun lauantain Kyrppäpeliin. Mukaan sain lisäkseni houkuteltua pari kaveria ja Tuplahuuru-seniorin. Tää on mun KalPa! Nyt voitetaan!

Kiitos Sami, kiitos muut Kapaset! Ilman teitä meillä tuskin edes pelattaisiin nykyisin 1ügaa!

Ps. Joku ManU voi olla uskonto, mutta KalPa on elamäntapa!

Pps. Kaikki peliin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös