Puolivälierät 2013: Hokki - KooKoo

  • 21 660
  • 83

WLuK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Perusteluissa sanotaan, että löi poikittaisella mailalla Lippojokea kasvoihin. Ja jos viittaat siihen klassiseen / urbaaniin legendaan, jonka mukaan pelaajat purevat tahallaan verta esille isomman jäähyn toivossa, niin tuskin siitäkään oli kysymys. Tai sitten ei ole oikein koordinaatio toiminut, kun samaisten perustelujen mukaan Lippojoki on tarvinut tikkejäkin.

En meinaa mitään tahallaan puremista, mutta jos leukaan olisi osunut jokin ja suu sattuisi olemaan auki niin on ihan mahdollista, että vahingossa puraisee suussa jotain, josta saattaa verta tirskahtaa. Verta ei ainakaan tullut paljoa ja se tuli nimenomaan suusta. Mä varmaan muistan itse pelitapahtuman väärin, mutta muistan ainakin sen hetken, kun sitä verta tultiin tuomareille esittelemään ja syljeskeltiin siinä Hokin rangaistusaition edessä. Tosin kait tämänkin voi jo unohtaa, kun asia taitaa olla jo about loppuunkäsitelty.

EDIT: Laitan tähän vielä miten itse muistan, eli Leinonen ei juurikaan poistunut maalin edestä tilanteen aikana minnekään, vaan veti aluksi poikittaisella jonkun miehen kumoon maalin edestä, kaatunut pelaaja nousi aika vikkelästi pystyyn ja sen jälkeen Leinonen oli selkä tähän Lippojokeen päin ja taisi jossain tilanteessa huitaista tai nostaa mailaa turhan korkealle tai mitä lie, en nähnyt sen tarkemmin. Jollekki tuli pipi ja sillä selvä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KK
...Laitan tähän vielä miten itse muistan...
Monta joit? God damn, sori onelineri.

Siis miten voit kertoa asian, miten itse sen muistat? Eihän tästä ole kuin pari päivää tapahtuneesta. Kerro asia niin kuin sinä sen näit, älä "niin kuin muistat sen käyneen". Jotenkin sain sellaisen kuvan, että et itsekään ehkä muista, mitä juurkiaan kävi.

Tottakai jos kaverilta vähäänkään tulee verta suusta, niin tietenkin se näytetään tuomareille. Tuossa tilanteessa olisi voinut olla hampaat kurkussa, piste. Sitä ei pelasta mikään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei, vaan Leinonen veti maalin kulmalla KooKoo-pelaajan nurin poikittaisella mailalla. Poikkarina se annettiin, estäminenkin olisi varmaan ollut ihan kelpo syy tuolle jäähylle. Tällä tapahtumalla nyt ei ollut periaatteessa mitään tekemistä tuon korkean mailan kanssa, sattuivat vaan tulemaan kaikki samassa ajassa.

Ok, lienee varmasti noin tuon ensimmäisen kontaktin kanssa (streamistä oli vaikea nähdä tarkasti) ja kuten myös kirjoitin, niin olivat toki erillisiä tilanteita tuon Lippojoen loukkaantumiseen johtaneen kanssa.
 

wilma

Jäsen
Tuo Kookoon streami kyllä ihmetyttää kun siellähän olisi yksi oppilaitos täynnä kameramiehiä ja ohjaajia(KyAMK), miksei heidän kanssa voisi tehdä sopparin mistä hyötyisi niin opiskelijat kuin mestistv:n varassa olevat fanit. Parhaiten on nuo pelit nähnyt iPadilla kun yhtään isommalla ruudulla kiekko häviää pikseleihin.

Minä olen katsellut lähetyksiä 42" LCD-televisiosta ja minusta se on lähes saman tasoinen (riittävän hyvä) kuin Veikkauksen URHO-TV -striimi.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt näyttää kyllä hyvältä kun kookoolla joka kentässä ratkaisuvoimaa. Kukaan ei edes loukkaantunut ottelusarjassa ja vielä saa viikon lepäillä ennen seuraavia taistoja. Olisihan tämäkin sarja voinut olla eri näköinen jos Hokki olisi jatkoaika voiton ottanut mutta tällä kertaa näin :)
Hyvää kesää Hokille!
 

Kioto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos KooKoo!

Olipa hieno sarja koko joukkueelta tähän paikkaan sillä ennen pleijareita oli sellanen fiilis, että kausi saattaa päättyä jo valitettavankin nopeasti.
Kyllä Hokki sarja ainakin allekirjoittaneelle palautti uskon tohon joukkueeseen ja sen tekemiseen, tästä voi vielä tulla meille kouvolalaisille hieno kevät.
KooKoo vei Hokki sarjaa välillä mennen tullen paria tasaisempaa erää lukuunottamatta.
Oli myös hienoa nähdä että Hokin kahvatessa ja roikkuessa jätkillä kesti hermot eikä ruvettu provosoitumaan ja mussuttamaan tuomareille sekoittaen omaa peliä siihen.
Tänään saatiin myös tärkeitä onnistumisia maalien muodossa sellaisille kavereille jotka eivät olleet vielä aikasemmissa peleissä saaneet limppua häkkiin pois lukien Peltonen, ainakin Salosella ja Ropolla näytti vähän isompi gorilla pudonneen harteilta kun osuivat.
Myös Rämö maalissa osoitti sarjan aikana että hänestä ei ainakaan tule menestyminen jäämään kiinni, huikeita gamesavereita oikeisiin paikkoihin.

Tästä on hyvä jatkaa kohti ensi viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:

Veripelto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä KooKoo!

Neljä ottelua, neljä voittoa. Maalit 17-8, jäähyminuutit 26-65, nolla minuuttia tappioasemassa pelaamista. Sairastupakin taitaa olla aika tyhjänä. Ihan OK kevätstatseja tässä välissä.

Kiitos vielä Hokille vastuksesta. Muistakaa että Suomen kesä on lyhyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös