Tutkimus SM-liigaseuroista

  • 1 617
  • 0

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko täällä halukkaita analysoimaan suosikkijoukkuettaan. Tuttu tutkija pyysi välittämään tänne.

Moi 30-50 -vuotias lätkäfani!

Haluatko osallistua haastatteluun, jossa kelailet suhdettasi suosikkilätkäjengiisi fanituksen alkamisesta (lapsuus/nuoruus) aina tähän päivään asti? Samalla saat "purkaa tuntojasi" siitä, miksi muut jengit eivät kelpaa (eivät ole kelvanneet) tai kiinnosta. Haastattelussa ei tarvii tietää mitään, mua kiinnostavat mielipiteesi, ajatuksesi ja fiiliksesi. On tärkeää, että vastailet mahdollisimman avoimesti ja ilman "filttereitä".

Nimeni on Samil Aledin, ja teen tutkimusta lätkäfanituksesta. Olen tutkija ja aktiivinen ikämiesfutaaja. Jos haluat osallistua max. 60 minuuttia kestävään haastatteluun toimi seuraavasti:

1) Lähetä mulle meili osoitteeseen saali@welho.com heti, kun pystyt.
2) Laita mulle suosikkijengisi ja alustavasti sulle sopivat haastattelupäivät(-ajat) ajalla la 5.1-to 10.1 (haastattelen tänä ajankohtana 5-6 hlöä).

Palkkio: 20€:n lahjakortti Stockmannille (käteen haastattelun jälkeen).
Tietoja haastatelusta: Haastattelut tehdään sovitussa paikassa (esim. kahvila Helsinki/Espoo/Vantaa). Nauhoitan haastattelun digitaalisella sanelimella ja mikillä. Tutkimus on luottamuksellinen. Säilyt anonyyminä eli en paljasta nimeäsi, kun kirjoitan tutkimusraporttia ja esittelen tutkimustuloksia. Kun olen analysoinut haastattelut deletoin nauhat.

Palaamisiin.
Samil

---

Onkohan tämän välittäminen tänne rikollista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös