Antti Niemi Pelicansiin

  • 14 074
  • 33

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niemelle on Jatkiksen pelaajalistan mukaan tehty muutaman vuoden (2015) jatkopahvi tuohon kuukauden jatkoksi.

Hyvä edellinen kausi siis poiki sen verran tuottoa, että Andy saatiin ostettua ulos NHL-sopimuksesta ja palautettua kotiinsa - Lahteen. Kyllä nyt kelpaa, tämä on varmasti järjestely jota molemmat osapuolet halusivat ja maalivahdeista ei pitäisi olla jatkossa ongelmia!
 

majusa3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kiekkoreipas, Lahti 1976-1985
Vaikka Antti Niemen viimeiset tosi pelit taitavat olla jo viime keväältä?, niin kyllä HYVÄ, LUOTETTAVA maalivahti, antaa joka ilta mahdollisuuden joukkueelle voiton, niin kuin tänään taas tapahtui. Ei mene varsinaisella peliajalla helppoja sisään ja voittomaalikilpailussa tekee ne ratkaisevat torjunnat. Kyllä Pelicansin on saatava loppukaudeksi ihan OIKEA MAALIVAHTI tolppien väliin, muuten ei tule mitään!
 
Viimeksi muokattu:
Antaako Niemi joka matsissa yhtä paljon helppoja ripareita eteen?

Itsellä on sen verran pieni otanta sen peleistä tällä kaudella.
 

Liito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Antaako Niemi joka matsissa yhtä paljon helppoja ripareita eteen?

Itsellä on sen verran pieni otanta sen peleistä tällä kaudella.

Mitä nyt oon melkein kaikki Andyn matsit nähnyt Pelsussa, niin aika paljon on sylkeny eteen ja välillä enemmän tai vähemmän epävarmaa on ollu tekeminen. Toki on pelannut ihan OK matseja, mutta ne ei vaa ton statuksen omaavalta räpyläroopelta riitä. Jos ei olis änäristatusta ja omapoika niin olis kyllä jo saanut melkein yhtä paljon paskaa niskaan kuin Kuusela. No, vähän ehkä liioiteltu mutta paremmin olis kyllä voinut mennä.

Niemestä tottakai odotettiin sitä varmaa puolustuksen rauhoittajaa ja vapahtajaa, mutta puihin meni. Nyt sitä pitää lähteä oikeesti veskarikaupoille (niiden hyökkääjien ja puolustajan lisäksi, heh) ja sieltä joku kovaluu loppukaudeks tolppien väliin tekemään niitä game savereita ja puhaltamaa toi jengi siihen suikkaskiimaan. Nyt se raha haisemaa! Brödööri mastojen alle.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En tiedä kuinka paljon jengi on nähnyt Niemen matseja NHL:ssä ja muistaa muutenkaan pelityyliä, mutta mun mielestä toi on kuitenkin ihan suht normia pelaamista Niemeltä. Toki paremmin olis voinut tarttua ja pelaamattomuus varmasti näkyi aluksi, mutta ei mun mielestä herran pelityyliin kuulu mikään sellainen ilmeetön kiekkojen liimaaminen. Ainakin viime pelissä tuli muutama gamesaver mitä ei voi edes toivoa Kuuselalta..
 

miree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
En tiedä kuinka paljon jengi on nähnyt Niemen matseja NHL:ssä ja muistaa muutenkaan pelityyliä, mutta mun mielestä toi on kuitenkin ihan suht normia pelaamista Niemeltä.

Mun mielestä viimeisin TPS-peli oli oikastaan eka sellainen "niemimäinen", sellaisen millaisena itse hänet muistan. Ekoissa peleissä näkyi vahvasti pelaamattomuus ja jonkinlainen epävarmuuskin. Viime matsissa tosiaan nähtiin muutama kunnon gamesaver, ja muutenkin varmempaa torjuntatyötä. Toivottavasti jatkaa samanlaisella ilmeellä näissä kahdessa viimeisessäkin pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös