www.jokerit.com

  • 124 818
  • 336

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pieniä selostusvirheitä tuossa Jokerit-Tappara pelin koosteessa. Muunmuassa Valtteri Filppula tekee maalin ja Jokeri hyökkääjä Dehner laukoo. Kuka nuo videot tuottaa?

Suoraan URHOn lähetyksestä nuo taidetaan ottaa. Voisivat kyllä poistaa ääniraidat kokonaan ikävää kuunnella tuollaista "selostusta".
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Pieniä selostusvirheitä tuossa Jokerit-Tappara pelin koosteessa. Muunmuassa Valtteri Filppula tekee maalin ja Jokeri hyökkääjä Dehner laukoo. Kuka nuo videot tuottaa?
Näitähän joutuu kuuntelemaan koko matsin ajan Urholla! Tämän "selostajan" osumaprosentti pelaajien nimissä on jotain 20% luokkaa. Esimerkiksi Hardt oli eilen milloin Lahti, milloin Ruutu. Mutta Urho-TV:n uhrina olen tähän "Lindegren vol 2":een jo jotenkin turtunut. Ääni on ainakin identtinen P.Lindegrenin kanssa. Huvittava veikko!
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Helsingin Jokerit
Nyt on mahdollisuutesi vaikuttaa! Jokerit.comissa on kysely, johon vastaamalla keräämme mielipiteitä nykyisestä sivustosta. Jokerit.com uudistuu kokonaan ensi kaudeksi, joten nyt on aika antaa risuja ja ruusuja...

Kertoo Facebook.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Helsingin Jokerit
Nyt on mahdollisuutesi vaikuttaa! Jokerit.comissa on kysely, johon vastaamalla keräämme mielipiteitä nykyisestä sivustosta. Jokerit.com uudistuu kokonaan ensi kaudeksi, joten nyt on aika antaa risuja ja ruusuja...

Kertoo Facebook.
On niin paskat sivut, ettei edes koko kyselyä löydy jokerit.comista.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
On niin paskat sivut, ettei edes koko kyselyä löydy jokerit.comista.

Jep, enpä ole itsekään vielä kyseistä kyselyä sivuilta paikantanut. Toivottavasti pian ilmestyy sinne, että pääsee itsekin vaikuttamaan.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Jep, enpä ole itsekään vielä kyseistä kyselyä sivuilta paikantanut. Toivottavasti pian ilmestyy sinne, että pääsee itsekin vaikuttamaan.

Minulle se avautui popuppina kun kävin aikaisemmin päivällä Jokerit.comissa. Ihan mielenkiintoinen ja kattava kysely se oli. Ovatkohan sitten saaneet jo kasaan tarpeeksi suuren otannan?
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Minulle se avautui popuppina kun kävin aikaisemmin päivällä Jokerit.comissa. Ihan mielenkiintoinen ja kattava kysely se oli. Ovatkohan sitten saaneet jo kasaan tarpeeksi suuren otannan?
No nyt mä ymmärrän miksi niistä sivuista tulee jokaisen uudistuksenkin jälkeen niin paskat. Sehän johtuu siitä, että niitä kehitetään sellaisten kyselyiden pohjalta, joihin voivat vastata vain osaamattomat netinkäyttäjät, joilla ei ole selaimissaan edes popup-estoa.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
No nyt mä ymmärrän miksi niistä sivuista tulee jokaisen uudistuksenkin jälkeen niin paskat. Sehän johtuu siitä, että niitä kehitetään sellaisten kyselyiden pohjalta, joihin voivat vastata vain osaamattomat netinkäyttäjät, joilla ei ole selaimissaan edes popup-estoa.

Niin, siitä se varmaan johtuu. En koe minkäänlaista häpeää tai itseinhoa myöntäessäni, että popup-esto ei ole prioriteettilistani kärkipäässä, enkä moiseen kiinnitä huomiota. Jos koet, että tällainen popup-estoton henkilö on kykenemätön vastaamaan Jokereiden kotisivuja käsittelevään kyselyyn, sallittakoon se sinulle. Mikäli haluat asiaan muutosta, suosittelen lähettämään palautetta kyselyn tekijöille. Mikäli vahingossa avaan tuollaisen oudon kyselyn tulevaisuudessa, lupaan heti lähettää sinulle yksityisviestin ja kysyä lupaa sen suorittamiseen. Loppuun haluan vielä kertoa kuinka pahoillani olen Jokereiden kotisivujen ja sinun iltasi pilaamisesta. Anteeksi.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Aika nostaa tätä ketjua taas ylemmäs.

Sivujen ulkoasu ei ole muuttunut, mutta jotenkin silmä on turtunut ulkonäköön eikä se niin oudolta enään näytä, mutta sisällöllisesti noi sivut on todella hyvät! Sinne tulee todella hyvää tahtia uutisia ja haastatteluita ja myös Jokereiden youtube -kanava on ollut todella kiva lisä faneille. Mä olen ollut tosi tyytyväinen sivustoon ja kävin jo laittamassa kiitosta Jokereillekin, toivottavasti myös muut muistaa laittaa palautetta niin saadaan jatkossaki nauttia noista sivuista.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kotisivujen pohjaväri on muuttunut viime näkemän sinisestä valkoiseksi. Se on hyvä uudistus. Haastattelujen tekstitys suomeksi on myös hieno asia. Tilastot puuttuvat kokonaan. Siitä miinusta.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös