Heinolan Peliitat 2011–2012

  • 158 528
  • 428

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Onnittelut Heinolaan Peliitoille ja faneilleen. Hyvä juttu! Siispä ensi kaudellakin tiukkoja SaPKo-Peliitat matseja.
 

boxmia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Onnea Peliitoille sarjapaikasta! Toivottavasti kova työ siellä itsenäiseksi seuraksi jatkuu ja saatte karistettua sen heki leiman pois. Itse arvostan Peliittojen perinteitä ja toivon teille kovia pelejä ensikaudelle.
 

jsavolai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat,TiTu,Akaan Kiekko,Pelicans
Mjoo.

Kausi on ohi, mutta jälkipuintia lienee hyvä jatkaa.

Sinkkonen mainitsi että 6 vuotta ollut HeKin/Peliittojen mukana, mutta eihän se niin ole mieshän oli Suomi-sarjan aikaan myös pelaamassa kolmena kautena eli 9 kauttahan mies on häärännyt Heinolalaisessa jääkiekossa. Melkein 1/3 ukon iästä, eli ihan pienestä ajasta ei ole kyse :)

Kuten olen aikaisemminkin maininnut niin sällin panos on ollut merkittävä Heinolan mittakaavalla, ja en ihmettele jos jossain vaiheessa miehen nimellä varustettu pelipaita killuu Versowood areenan katossa. Joskin veikkaan että Nurmisen Akin paita siellä liehuu aikaisemmin - toivottavasti siihen menee aikaa vielä hyvä tovi tosin :)

Mutta hattua pitää nostaa kyllä uudelle organisaatiolle siitä että ensimmäinen kausi mentiin melkein vaikeimman kautta. Toivottavasti "rysäyksellä" päästiin siinä määrin sisään että ensi kausi olisi huomattavasti helpompi ja yleisömäärissä päästäisiin pikkuhiljaa tasaisempiin lukuihin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Onnea myös täältä sarjapaikan suhteen, hienoa että saadaan nautti paikallispeleistä myös ensi kaudella. Lisäksi Peliitat pelasi parempaa jääkiekkoa kuin mitä sarjasijoitus antaa myöten ja organisaatiossakin tuntui olevan positiivista virettä. Itse veikkasin teitä kauden yllätäjäksi (jopa kotiedun pintaan) ja Vilkamania pistepörssin TOP10:iin, eli omiin odotuksiini nähden suoritus oli pettymys, mutta pääasia että sarjapaikka säilyi. Ei muuta kuin parempaa kautta 2012-2013!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös