Jyp - Pelicans 6.3.2003

  • 1 635
  • 1

Miku Noova

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tervetuloa valmentajien lehdistötilaisuuteen. Paikalla ovat JYPin Matti Alatalo ja Pelicansin Petterit Hirvonen, Sihvonen, Nummelin, Ahomaa, Summanen ja Punakuono. Olkaa hyvä Petterit, saatte aloittaa:

Kaikki Petterit kuorossa : Kiitos!
P. Hirvonen : Jos minä nyt aloitan. Minusta me pelasimme hyvän ottelun. Meiltä löytyi liikettä ja tahtoa, mutta tänään vaan vastustaja oli parempi. Siinä pelin koko kuva lyhykäisyydessään…
Toimittaja: Miten selitätte JYPin kaksi neljällä nollaan vastaan –alivoimahyökkäystä?
P. Hirvonen : No joo.. Lähdettiin aina rohkeasti pelaan yv:tä neljällä hyökkääjällä. Siinä pelin tiimellyksessä tuli sitten parit vaihtovirheet, kun jännityksessä huusin että Jämy, Kake, Joonas ja V-P kehiin. Sitten mä muistin, että perskeles.. eihän Kake ja Jämy enää pelaakaan meillä.
Sitten kun Joonaksen nivunen pamahti ja Latvala oli maalin edessä maskissa, niin siinä sitä sitten oltiin: nollalla neljää vatsaan.
Toimittaja: Mutta Nutikkahan oli koko yv:n varmistamassa keskialueella.
P. Hirvonen : No joo, mutta ei ihan Vellun liike riittänyt niissä tilanteissa…
P. Summanen : Saanko mää kertoa vitsin?
Toimittaja: Miksi?
P. Summanen : No kun mä haluun…
Toimittaja: No kerro nyt sitten…
P. Summanen: Me pelattiin kerran playoffseissa…
Toimittaja ja kaikki muut: HAHAHAHA! On tuo Summanen sitten hauska mies...
P. Summanen : Ei tuo se vitsi vielä ollut!
Toimittaja: Ai jaa… ihan niin luultiin...
P. Summanen : Ei kun me pelattiin kerran Playoffseissa Tapparaa vastaan. Siellä kuulin tämän vitsin. Ojanen kertoi sen. Se vanha ruma patu, tiedätte varmaan. Se sano, että Ilveksessä on meneillään orastava alkoholiongelma.
Toimittaja: Ai?
P. Summanen : No joo… kun kesken pelin Raipe oli sanonut Viitakoskelle: Mää otan Koskenkorvan niin ota sää Bissett …
Toimittaja: Nyt en kyllä oikein ymmärtänyt…
P. Summanen : No Koskenkorva…ja Bissett…(mutisee) äh anti olla …mikä pahvi.
Toimittaja: Mutta mitäs te muut Petterit täällä teette?
P. Punakuono : Mut rekrytoitiin tänne joulun jälkeen. Mulla oli siinä yks pätkätyö just päättynyt, ja noi etsi tyyppiä, joka vois tuoda valoa pimeään. Että siksi minä täällä…
Toimittaja: Entäs sinä Nummelin?
P. Nummelin : No mä nyt olen vaan pelkkä statisti.

Onko toimittajilla vielä kysymyksiä?

Toimittaja: Kysyisin vielä teidän ylivoimakuvioista. Näyttivät aika kesyiltä tänään.
P. Hirvonen : No joo, Cechin laukauksista puuttui ruuti tänään…
P. Sihvonen : Mutta eihän sekään enää pelaa meillä…
P.Hirvonen : No perskeles…ei muuten pelaakaan. Ei ihme, että oli vedot melkoisia tussuja…
P. Summanen : Tussuja…hahaha!

Kaikki katsovat P. Summasta kummissaan…

P.Summanen : No tussuja.. ettekö tajua…tussut… (mutisee) Anti olla. Kyllä koomikkona olo on rankkaa… tuhlata vaan koko ajan helmiä sioille...
 

Pelikaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olipas pitkä, ei jaksanut lukea kun vähän alusta. Eikä oikeun edes au'ennut. Pidettäisiinkö ne otteluotsakkeet tuolla yleisen puolella kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös