Otteluseurantaketju NHL ma-ti 5-6.12.2011

  • 8 270
  • 106

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
En kylla huomannut mita tapahtui ennen sita ja enemman se huvittaa kuin pilaa. Ei tama ole ensimmainen kerta TML kun tasta asiasta vaannamme. Nayttaa olevan joka kerta kun Rangers ja Leafs ottaa mittaa toisistaan tuomarit on selkeasti Rangersin puolella.

Noh, Rangersin jäähyt 4kpl tulivat tänään kaikki puolustuspäässä. Lupul / Liles olivat saamassa laukaisupaikan keskeltä pisteiden välistä, koukut selvät boxit. MacArthur maalin edessä selvä maalipaikka ja maila lukkoon koukulla. Crabb oli ajamassa pisteen yläkaarelle hyvään vetopaikkaan ja virveli, selvä jäähy.

Leafsin jäähyjä mm. Steckel luistelee omaa linjaansa päädyssä, Rangersin kaveri yrittää puikata välistä ja sotkeutuu Steckeliin. Jonka ei tuossa tilanteessa tarvitse kummemmin väistellä. Bozak koskettaa hyökkäyspäässä käsille, ilman että vastustaja häiriintyy mitenkään. 5v3 AV. MacArthur ja Gaborik vääntävät kiekosta, selvempi jäähy tämä mutta osittain tuossa saatiin Gabon vaikutuksella se maila sinne naaman korkeudelle. Bozakin toinen jäähy oli ihan puhdasta komediaa, jos se oli koukku, niin ei sitten voinut ottaa Toronton hyökkäyspäässä pois sitä kun Frattinilta koukattiin vauhti pois kun oli ajamassa päätyyn tai Phaneuffilta omassa puolustuspäässä virvelöitiin vauhti pois. Rosehillin koukku oli peruskoukku keskialueella. Toronto käytännössä sai pakottaa kaikki jäähynsä, Rangers sai noita ihan ihmeellisiä jäähyjään eri puolilla kenttää. Mitään muuta linjaa ei ollut, kuin se että jäähyt menivät suunnilleen tasan.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Hmm.. Itse muistan vain vuosi sitten kauden alussa sinun kovan Rangers-uhon kun Leafs voitti jatkoajalla Rangersin. Käsittääkseni en muutoin ole sinun kanssasi keskustelua edes käynyt näissä otteluketjuissa (voin toki muistaa väärinkin).

On niita pari ollut, eika silla niinkaan valia. Toivottavasti liiga tekee jotain talle ongelmalle jossa Leafsit saa aina huonot tuomarit jotka on linjattomia ja puolueellisia. Onnea voitosta ja hyvaa yota.


Eikohan tama ole jo taputeltu.
 

TML

Jäsen
On niita pari ollut, eika silla niinkaan valia. Toivottavasti liiga tekee jotain talle ongelmalle jossa Leafsit saa aina huonot tuomarit jotka on linjattomia ja puolueellisia. Onnea voitosta ja hyvaa yota.
Jos sinä sait minun puheistani (viesteistäni) tietynlaisen kuvan tässä otteluketjussa, niin haluatko arvata minkä kuvan näistä sinun viesteistäsi ottelun jälkeen olen saanut?
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Jos sinä sait minun puheistani (viesteistäni) tietynlaisen kuvan tässä otteluketjussa, niin haluatko arvata minkä kuvan näistä sinun viesteistäsi ottelun jälkeen olen saanut?

Ei pelkastaan tassa otteluketjussa, tartuin tuohon Bozakin ja Steckelin mainitsemiisi heppoisiin jaahyihin Leafsin ketjussa. Ja se tietynlainen kuva oli juuri tuo "tuomarit on puolueellisia"-mantra. Enka nyt millaan jaksaisi lahtea viemaan tata henkilokohtaiselle tasolle. Ei tama niin totista ole etta siita kannattaisi loukkaantua ja tama on totaalisen vaara paikka naiden puinneille. Yv:lla tasta eteenpain jatkot.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Katkaistaanpas tämä kiistely. Chicagossa jatkoaika tilanteessa 3-3. Ja pilkuille. Nämä jatkoajat ovat kyllä NHL:ssä poikkeuksetta tajutonta rallia päästä päähän.

Ekman-Larsson: Maali
Toews: Smith torjuu
Vrbata: komea harhautus ja maali! Vrbatalla aika kovat statsit rankkareista
Hossa: Smith torjuu, Vrbatalle uran 11. rankkarin voittomaali.

Tyylikkäät tanssit Kojoottien molareilla :D
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös