[xbox360] NHL12 EASHL: 65MIN

  • 3 638
  • 35

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Juu mukaan vaan, pistelkääs niitä liittymispyyntöjä. Pystynkös itse niitä hyväksymään ja mistä kyseinen homma tehdään jos näin tapahtuu.

Jos ei tunnu alkavan tulla tämän joukkueen nimissä tarpeeksi porukkaa niin voin olla mukana perustamassa uutta joukkuetta.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Koulussa olen juuri nyt, mutta voisin pelata tänä iltana, jos vähintään kaksi pelaajaa minun lisäksi on linjoilla. Laittakaa liittymispyyntöä, niin hyväksyn teidät joukkueeseen, kunhan pääsen Boxin ääreen. Ehkäpä siinä yhdeksän maissa voin aloitella.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Koulussa olen juuri nyt, mutta voisin pelata tänä iltana, jos vähintään kaksi pelaajaa minun lisäksi on linjoilla. Laittakaa liittymispyyntöä, niin hyväksyn teidät joukkueeseen, kunhan pääsen Boxin ääreen. Ehkäpä siinä yhdeksän maissa voin aloitella.

Joo Jauhoman on mestoilla ainaki!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Jos on tarvetta laajentaa pelaajarinkiä, niin olisi kaksi varmakätistä pelaajaa tarjolla:

Puolustava puolustajan paikkaa pelaava Uuhenkujan King (Daywalker-75 =minä) ja jompaa kumpaa hyökkäyksen laitaa pelaava veljeni aisakujan king (Nakki)..
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Onko paljonkin otteluita? Mietin jos nykyisestä joukkueesta vaihtaisi?

Mieluisin rooli on sentteri, mutta pystyn hoitamaan kunnialla kaikkia muitakin rooleja, jopa maalivahtia.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tuli nyt kuitenkin ostettua tuo 2012 ja sillointällöin todella casuaalisti meinasin pelaskella. GT: Soosi paikka puolustaja. Jos vaan tilaa on
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taitaa pelit olla aikalailla minimissään? Pitänee etsiä uutta seuraa kun pelejä ei löydy... Meinaako väki vielä pelailla?
 
Viimeksi muokattu:

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mä voisin tulla mukaan, sain netin toimimaan hyvin, nyt pari päivää toiminut hyvin. Tosin jostain syystä mut kickataan ea:n servereiltä aina silloin tällöin pois. En tiedä miksi, live yhteys pysyy.

Eli oletteko vielä aktiivisia? Jos ootte ja voisin tulla messiin olisi hienoa saada vähän keskustelua peleistä tännekin?
GT: Team 51cc ja olen nyt aloitellut laiturina.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Vähän väärä ketju, mutta laitetaan tännä silti... Eli edelleen kaikki halukkaat voi laittaa kyselyä tms yksityisviestinä jos aktiivinen eashl teami kiinnostaa..
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös