Heinonen takaisin!

  • 1 289
  • 5

Kumipatja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Blues.fi tiedottaa:

"Blues on tehnyt tänään HPK:n kanssa kauden loppuun asti kestävän vuokrasopimuksen maalivahti Sami Heinosesta."

Että semmoista. Mielenkiintoiseksi menee. Missä järjestyksessä mahdetaan veskareita peluuttaa?
 

Bandana

Jäsen
Jep. Hieno homma.

Jos itse saisin päättää, niin menisin playoffsit Myllys-Heinonen kaksikolla. Mielenkiintoista nähdä kuka jää katsomovahdiksi. Vuokrataanko Miku kenties jonnekin?
 

kiekkopomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oksa voitas kyllä mielellään tänne Hyvinkäälle ottaa. Itse en ainakaan ymmärrä mitä järkeä on pitää kolmea tuon tason maalivahtia riveissä. Mutta toivottavasti se ei ole nyt sitten Heinonen, joka saa katsella pelejä katsomosta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti kiekkopomo
Oksa voitas kyllä mielellään tänne Hyvinkäälle ottaa. Itse en ainakaan ymmärrä mitä järkeä on pitää kolmea tuon tason maalivahtia riveissä.
Loukkaantumisten takia. Molemmat maalivahdit ovat olleet loukkaantuneina, riski on olemassa että vammat uusiutuvat. Ihan fiksua hommata Heinonen vuokralle, ei siinä varmaan paljoa hävitä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Erittäin hyvä ratkaisu, nyt ainakin itse lähden luottavaisemmin play-offeja odottelemaan. Paras pelaa.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Mielestäni Heinonen on voittava maalivahti Oksaan verrattuna.
Eli loppukausi mennee akselilla Heinonen-Myllys.
Onko tietoa Heinosen ensi kauden sopparista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös