Terran Sandwith jättää Jokerit

  • 6 603
  • 39

Tapsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ( Jo ammoisista ajoista )
Siinä se taas oli Virmanen, ja suusta päästetyt sammakot!
Aika omituinen tapa tiedottaa tällä tyypillä!
 

JanJ

Jäsen

JanJ

Jäsen
Re: Niin ja oranssitakeissa...

Viestin lähetti conti
14.01 22:21
Sandwith Jokereista Itävaltaan

... tosin ilman omia kommentteja.
Pitänee kantaa läppäriä hallilla että ehtii ennen oranssitakkeja.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Bye bye The Terror

No tulipahan tämäkin odotustenmukainen ilmoitus viimeinkin, kiva kuulla Terranin olleen tyytyväinen Jokereihin ja harjoitteluun, itse en tosin ole noita kehittymisen merkkejä ainakaan noin selvästi ole huomannut, mutta mukava että äijä itse on tyytyväinen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: heh heh

Viestin lähetti hull16
Ja ilmeisesti Kun Virmanen sanoi Jokereiden uuden vahvistuksen olevan Dopita niin se tarkoitta, että se ei ainakaan ole Dopita!

No tässä ilmeisesti oltiin kuitenkin totuuden lähteillä ja se uusi vahvistus on todellakin Jiri Dopita.
Mahdollisesti tulilinjalla (jos otteet eivät kohene, kuulemma) olevat pelaajat eivät nekään onneksi ole omia junnuja, vaan yksi nuorehko jokeritaustaton hyökkääjä ja yksi puolustaja, jolla hälläkään ei jokeritaustaa ole.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: heh heh

Viestin lähetti liigajyrä
Matti Virmanen päivän I-sanomissa "Terran Sandwith ei lähde mihinkään Jokereista ,AINAKAAN tällä viikolla" heh heh olipahan lause....

Matti heittelee kyllä sellaisia kommentteja että oksat pois.
Viime viikon veikkaajassa oli mielenkiintoinen rykäisy.

"Ennen viikonvaihteen Continental-cupia joukkueeseen EI AINAKAAN MINUN TIETOJEN MUKAAN, hankita ketään. Jos joku hommataan niin todennäköisesti hyökkäysosastolle.

Eikös juuri Matin pitäisi tietää hankitaanko pelaajia vai ei ?

Toisaalta jos lukee jutut kääntäen.

Eli Sandwith LÄHTEE tällä viikolla ja että minä TIEDÄN että pakki on tulossa niin saa paremmin selkoa salakielestä.

Sori offtopic.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
08.12.2002 käytyä keskustelua:

"Viestin lähetti TheAnimal:
Ei kannata ihmetellä, että mistä se ostojoukkueen leima tulee otsaan. Poikkeuksellisen lahjakkaatkaan omat nuoret eivät saa luottamusta ja peliaikaa, mutta peliaikaa annetaan Sandwithin kaltaiselle onnettomalle tunarille. Minkäänlaiseksi pelotteeksi tai kauhun tasapainon ylläpitäjäksikään ei miehestä ole. Eväät riittää korkeintaan maskotiksi ja tahattoman huumorin ylläpitäjäksi."

"Viestin lähetti TheAnimal:
Sandwith ei aiheuta minkäälaista tarvetta hankkia yhtään ainoaa miestä."

"Viestin lähetti Cobol:
Tässä on niin järjetön ja viime kädessä HIFK-vastainen kommentti, että lupaan olla unohtamatta sitä."

"Viestin lähetti Cobol:
Katsotaan sitten kun tosipelit alkavat. Ja katsotaan samalla tuo sun älytön lausuntosi Sandwithin turhuudesta -;)"


Ei muuten ole tarvetta takertua menneeseen, mutta kun itse niin kovasti uhosit olla unohtamatta kommenttejani Sandwithista, niin palautetaan ne nyt uudelleen.

Ja ihan oikeasti voin sanoa, että edelleen vilpittömästi ihmettelen mitä tuollainen tunari Jokereissa teki, kun samaan aikaan olisi voitu peluuttaa parempia ja erittäin lahjakkaita omia nuoria pelaajia. Niin tosin näyttää ihmettelevän monet jokerilaisetkin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Ei muuten ole tarvetta takertua menneeseen, mutta kun itse niin kovasti uhosit olla unohtamatta kommenttejani Sandwithista, niin palautetaan ne nyt uudelleen.

Mikäpäs sen hauskempaa. Jos viitsisin, palauttaisin esille sinun lukuisat alkukauden ja preseasonin kirjoituksesi HIFK:n ylivoimaisesta fyysisyydestä ja nimenomaan fyysisestä pelotteesta Jokereihin verrattuna. Sandwith vei siltä fyysiseltä pelotteelta pohjan pois jo heti ensimmäisessä ottelussa Vopatia vastaan. Jäkikäteen näyttäisi siltä, että Vopat ei tästä iskusta koskaan oikein toipunut. Kun Ape tuhosi loputkin HIFK:n fyysisestä pelotteesta ja jopa fyysisyydestä ylipäätään, oli Sandwith tässä vaiheessa kautta jo suhteellisen turha kaveri Jokereiden rosterissa. Niinpä hänet päästettiin alan hommiin muualle. Kannattajat ja joukkue kyllä kiittivät Sandwithia lämpimästi. Meilläpäin ei kaveria jätetä eikä haukuta medialle ottelun jälkeen.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Sandwith vei siltä fyysiseltä pelotteelta pohjan pois jo heti ensimmäisessä ottelussa Vopatia vastaan. Jäkikäteen näyttäisi siltä, että Vopat ei tästä iskusta koskaan oikein toipunut.


Naurettavaa tekstiä. Kun mies ei edes pelaa silloin kun sinä aiemmin kerroit Sandwithin vahvuuksien tulevan esiin, niin kerrotkin hänen olleen erittäin tärkeässä roolissa ensimmäisessä liigamatsissaan. Ja silloinkin Sandwith oli ottavana osapuolena. Täydelliseltä nöyryyttämiseltä Sandwithin pelasti vain väliin tulleet tuomarit.

Meilläpäin ei kaveria jätetä eikä haukuta medialle ottelun jälkeen.


Eipä tietenkään. Mitä nyt jopa yksi Harkimon ajan kaikkein legendaarisimmista pelaajista, Otakar Janecky, sai täysin uskomatonta kohtelua osakseen. Sekin vain jäävuoren huippu.

Siinäkin olisi enemmän kuin paljon tehtävää, että Jokereissa kohdeltaisiin edes omia lahjakkaimpia kasvatteja siten kuin he ansaitsisivat.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti TheAnimal
Mitä nyt jopa yksi Harkimon ajan kaikkein legendaarisimmista pelaajista, Otakar Janecky, sai täysin uskomatonta kohtelua osakseen. Sekin vain jäävuoren huippu.

Tämä pitää paikkansa. Ikävä juttu, todella. Mutta siitä on jo jokunen kausi aikaa. Ja sekin oli Hjalliksen hommia, ei suinkaan valmentajan.

Sillä valmentajan toimesta ei ole kausiin Jokereiden nuoria ja lahjakkaita pelaajia haukuttu Suhosen Apen tyyliin ensin medialle ja vasta sitten käyty asiaa joukkueen kanssa läpi. Suhonen syyllistyy tällaiseen omissa paineissaan hyvin usein. Eilen Ape haukkui julkisesti kolme omaa pelaajaansa siitä, että he luovuttivat voiton Lukolle. Mahtaa tuntua kivalta juniori Kolehmaisesta ja aivotärähdyksestä toipuvasta Hedbergistä sekä parhaansa tehneestä Kantorista kun oma valmentaja noin näkyvästi syyllistää ja nöyryyttää julkisesti. Ja tämä Apen julkinen nöyryytys IFK:n pelaajille ei ollut ensmmäinen kerta edes tällä kaudella.

Edellisen kerran Jokereissa tapahtui HIFK:n Suhosen tavoin kausia sitten. Valmentaja oli silloinkin(!) Ape Suhonen, siihen aikaan Jokereissa. Hänellä on selvästi tapanaan työntää kaikki syyllisyys ja paska mistä tahansa omilta harteiltaan pelaajien niskaan - ja tehdä se erittäin ikävällä ja julkisella tavalla. Suhonen on suomalainen versio jenkkien TV-pastoreista: älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä kauniisti kirjoitan kirjoissani.

Hvetti mikä ämmä!
 

Kippari

Jäsen
Suosikkijoukkue
useampiakin
Onko "voileivästä" edes mihinkään?

Minun puolestani SM-liiga ei tarvitse Sandwithin tasoisia pelaajia kun omia nuoriakin vastaavantasoisia on tarjolla. Jos sopimus on purettavissa, siitä vaan.
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Viestin lähetti cobol


Edellisen kerran Jokereissa tapahtui HIFK:n Suhosen tavoin kausia sitten. Valmentaja oli silloinkin(!) Ape Suhonen, siihen aikaan Jokereissa. Hänellä on selvästi tapanaan työntää kaikki syyllisyys ja paska mistä tahansa omilta harteiltaan pelaajien niskaan - ja tehdä se erittäin ikävällä ja julkisella tavalla. Suhonen on suomalainen versio jenkkien TV-pastoreista: älkää tehkö kuten minä teen, vaan kuten minä kauniisti kirjoitan kirjoissani.

Hvetti mikä ämmä!

Ei kai se Suhonen nyt kuitenkaan antikristus ole...
En minä ainakaan IHAN noin kriittisesti Apea luonnehtisi, vaikka ei kai kaikki ihan putkeen aina menekään.
Apella taitaa olla vähän erinlainen mediankäsittely kuin mitä Suomessa on tapana, mutta täytyy muistaa, että kun jotain erityistä tapahtuu, niin kaikki paska valmentajista nostetaan aina esille.

Sitä kylläkin ihmettelen, että mikä sille äijälle nyt on tullut. Kaiken maailman turhia narinoita kun luulisi näkemystä ja kokemusta löytyvän. Jos taannoinen Jokeri-matsi oli ruminta mitä mies on koskaan nähnyt, niin muisti on vissiin mennyt.

Olisi varmaan ollut parempi lopettaa kiekkotouhut NHL:n jälkeen, varsinkin kun on paljon järkevää sanottavaa yhteiskunnasta yleensä.
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Re: Onko "voileivästä" edes mihinkään?

Viestin lähetti Kippari
Minun puolestani SM-liiga ei tarvitse Sandwithin tasoisia pelaajia kun omia nuoriakin vastaavantasoisia on tarjolla. Jos sopimus on purettavissa, siitä vaan.

Tavallaan samaa mieltä, meinaan vaan että Sandy oli liian hyvä tänne.
Ite kuulun niihin jotka lumoutuivat täysin Sandyn pelaamisesta ja taidoista.
Totuus on se, että Jokerit ei tarviit pahista, vaan maalintekijän.
Sandy ansaitsee paljon, paljon enemmän, kun penkin päässä istumista joka toisessa ottelussa toivoen peliaikaa...

Sandy oli ylivoimasesti liigan paras pakki, joka kuuluu NHL:ään muiden pahisten kanssa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Satuinpa tonne Innsbruckin jäähalliin katsomaan Itävallan liigan kärkiottelua HC TWK Innsbruck - EHC Black Wings Linz. Kärkiottelulta peli ei vaikuttanut, niin vastaantulija Linz oli. Peli päättyi 7-1. Surkeasta linziläissikermästä surkeudellaan erottui muuan Terran Sandwith. Valmentaja peluutti häntä yli- ja alivoimalla, ilmeisesti toivoen, että "kyl se kohta onnistuu, vahvistukseksihan hänet hankittiin". Terran katseli vierestä muutaman maalin (yksi tosin Linzin pelatessa alivoimalla), kaatuili itsekseen (itävaltalaisyleisökin nauroi), ei pysynyt vauhdissa mukana (HUOM! edes ITÄVALLAN LIIGASSA), ym. Sääliksi kävi Sandwithia: mahtaa tehdä itseluottamukselle huonoa, kun huomaa, ettei pysy vauhdissa Itävallassakaan.

Henkilökohtaisesti toivoin Sandwithin onnistuvan. Tosi ikävä homma hänelle, ettei peli näytä kulkevan uudessakaan seurassa. Toivotaan Terranille kuitenkin parasta mahdollista jatkoa, joskohan se siitä lähtisi, kun kotiutuu uuteen joukkueeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös