Lisää uusia pelaajia Lukkoon?

  • 21 400
  • 222

uusiaika

Jäsen
jees...

Viestin lähetti RaLu
Itse kyllä toivon menestystä myös Ässille, mutta en aio tulevaisuudessakaan huolestua heidän vahvistustensa tasosta.

En minäkään huolissani lukon pelaajien tasosta ole,
minulle on aivan sama ketä siellä pelaa,
ihmetyttää vain tämä 'ihmeidentekijän' odottelu.
Kyllähän Robert varmaan on ihan ok vahvistus,
mutta jos olisi huippukunnossa pelaisi varmaan
ihan jossain muualla tällä hetkellä.
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Väisänen

Olikos tuo Väisäsen koeaika tuonne siirtoajan umpeutumiseen asti? Ihmetyttää jos hänet saadaan kokoonpanoon mahtumaan vielä Kronin tulonkin jälkeen. Tai sitten me peluutamme viittä ketjua.

Jämsä pelasi hyvin tuossa Isosalon ja Siivosen kanssa. Myös Normio on samassa paikassa kova luu, vaikka osaakin ajaa itsensä boxiin pelissä kuin pelissä. Itse nostan tässä vaiheessa myös Vidmanin Väisäsen edelle. Näillä perusteilla odottaisin että Väisänen palaa Kiekko-Vantaalle suhteellisen pian. Ehkäpä sitten syksyllä uudestaan?
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmeidentekijä?

Mihin Lukko tarvitsee ihmeidentekijää? Viisi ottelua ilman tappiota, joulutauon jälkeisissä kolmessa ottelussa joukkue on esiintynyt erittäin lupaavasti myös vieraskentillä. Kron vahvistaa edelleen hyvässä iskussa olevaa joukkuetta.

Kronilta odotetaan ilman muuta tehoja, mutta myös sitä kokemusta ja esimerkkiä millä ratkaistaan niitä tärkeitä otteluita, jotka ovat voitettavissa, mutta kääntyvät käsittämättömästi tappioiksi. Häh? Mieti viime kautta ja tämän kauden syksyä.

Heikoin Lenkki-teoria: Kronin tulon myötä joukkueen heikoin lenkki vahvistuu (lue ei turhia surffailijoita kentällä).
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei lukko ihmeidentekijää tarvitsekaan, mutta maalintekijää/pelintekijää/ratkaisijaa kaivattaisiin. Tähän luulisin ainakin Cisarin tuovan apua. Tällä kaudella on vain Ipa tehnyt vähemmän maaleja ja me tehty noin 2.4 maalia per peli. Vaikka viimeiset viisi peliä ollaan tahkottu ilman tappiota niin 1.8 maalia per peli ollaan kuitenkin menty (ei voi jatkua loputtomiin samalla tavalla) eli sitä olisi jo tänään kiva voittaa pelicans kunnon numeroin eikä mitään 0-1 varmistelua tai 1-1 tasuria..

Kronin merkitys on varmasti kova henkisellä puolella ja hyökkäyspäähän odotan aikamoista panosta ainakin pelinrakennuksessa ja hyökkäyksen juonikkuudessa. Ei enää samaa kompuroimista vastustajan siniviivaan tai pitkä päätyyn meininkiä.

Hearsay:
"Kronilta odotetaan ilman muuta tehoja, mutta myös sitä kokemusta ja esimerkkiä millä ratkaistaan niitä tärkeitä otteluita, jotka ovat voitettavissa, mutta kääntyvät käsittämättömästi tappioiksi. Häh? Mieti viime kautta ja tämän kauden syksyä".

Tuo on ihan totta, tiukat pelit voitoiksi!!! Oltaisiin jo lipomassa hifkin persuksissa jos oltaisiin väännetty edes ässäpelit rutiinilla kotiinpäin.

Väisäseltä olen nähnyt yhden pelin ja mielestäni potentiaalia on enemmän kuin Vidmanissa, virheet pois ja hyvä on. Normio on ottanut ihan hemmetisti tyhmiä jäähyjä koko kauden ja alkaa siinä mielessä v***ttaa koko mies.. Kuitenkn liian pehmeä koviin vääntöihin. Ei muuten ole merkitty kokoonpanoihin tänään 4.1 pelicanssia vastaan..
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Normiosta

Olen taas täysin eri mieltä. Normio oli viime kaudella itse Lady Bingbong ja tällä kaudella on keskittynyt parantamaan fyysisyyttään, mutta kuten Ika sanoi Blöös matsin jälkeen, niin Lukon on pakko taipua Liigan painostuksen alla ja alkaa pelaamaan tätä kahvakiekkoa oikein miesten lailla. Normio on lentänyt peleistä pihalle juuri sen tosiseikan takia, että nykyään puhtaistakin pommeista saa penalttia, kyllä näio! Esim Weckström-pommi Saipaa vastaan...


Itse pitäisin kyllä kaverin ilman muuta joukkueessa, koska hänellä ei kädet jäädy samaan tapaan kuin esim. Toivonen, Lotila yms. ja saa läpiajoistakin kiekon sisälle, eikä surffaa pitkin tannerta vrt. Koivisto.


summa summanen(kuten joku leikkisästi sanoi) olen täysin eri mieltä. Normio lisäksi kentän ulkopuolella tietääkseni suht epäitsekäs?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnittelut viime aikojen ulkomaalaishankinnoistanne. Niiden todellisen vaikutuksen Lukon peliin näemme lähitulevaisuudessa, mutta joka tapauksessa tässä vaiheessa kautta on hienoa saada peleihin jotain uutta seurattavaa ja odotettavaa. Lukolla on playoff-viiva täysin omissa käsissä, niin mukavissa asemissa raumalaiset ovat viivan tuntumassa.

Huvittuneena olen seurannut tätä keskustelua porilaisten huolesta. Suurin osa porilaisista ei ole tainnut sanoa koko asiasta halaistua sanaa. Epäilyksistään kirjoittaneita on tainnut olla pari. Käsi sydämelle lukkolaiset. Eikö teiltä olisi vastaavassa tilanteessa tullut yhtään epäilevää kommenttia, jos tilanne olisi ollut toisinpäin? Epäileviä arvioita tunnutaan heittävän sitä paitsi useimmista seurojen ulkomaalaishankinnoista muutenkin, joten ei siihen välttämättä mitään satakuntalaisvääntöä tarvita.

Mitä Isomäen yleisömääriin tulee, niin valitettavasti porukka on erityisen herkkä kaikkoamaan hallilta, koska viime vuodet on tarvottu niin surkeissa merkeissä. Monta vuotta paskaa peräjälkeen. Ihmiset janoavat voittoja ja hyviä fiiliksiä. Ehdoin tahdoin itseään ei jaksa kiduttaa kuin uskollinen perusporukka, joka tulee ja maksaa illasta toiseen peleihin vaikka taivaalta sataisi niskaan tulta ja tulikiveä.

Minä toivoisin, niin kuin varmaan moni muukin, että molemmat satakuntalaisjoukkueet pääsisivät playoffeihin. Näinä korpivaelluksen vuosina olen haaveillut jopa sellaisesta, että näkisimme vielä joskus satakuntalaisfinaalin. Ikävä kyllä silloin jos koskaan hoppee olisi häppee, joten melske halleilla voisi mennä vähän turhankin pitkälle.
 

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Carlos
Sen sijaan mitä jääkiekon sm-liigaan tulee, mikään ei tunnu olevan kunnossa. Jos Veikkaaja huhuilee jostain pelaajasiirrosta, on aina n. 99,95% varmaa että se ei tule toteutumaan.

Nyt taidat muistella n. viiden vuoden takaisia Veikkaajan ns. Rönkä-vuosia. Niinpä katson asiakseni ilmoittaa, että Jukka Rönkä ei enää pitkään aikaan ole vetänyt Veikkaajaa. Onneksi. Sen sijaan hän on ehtinyt polttaa miljoonia MatchOn-portaalin konkurssiin päättyneeseen saagaan. Ansiolistalle on liitetty myös Suomen perinteikkäämmän urheilulehden Suomen Urheilulehden totaalinen pilaaminen lyhyessä ajassa.

Nykyinen "Hot Line"-osio sisältää erittäin vähän varsinaisia huhuja. Ja jos niitä on, Jatkoajassa nämä on kerrottu jo ajat sitten.

Viestin lähetti Carlos
Nämä heidän "analyysit" joukkueista ja heidän pelaajistaan ovat yleensä kyllä aika kamalaa puppua, joita kirjoitetaan selkeästi riittämättömällä ammattitaidolla.

Tätäkään en nyttemmin halua täysin allekirjoittaa. Eivät nuo analyysit nyt niin pieleen yleensä mene. Useimmiten päinvastoin. Tietty, kun erilaisia rankingeja tehdään, tulee esiin aina jonkinasteisia mielipide-eroja. Mutta jos käsiisi on osunut jokin lähiaikojen Veikkaaja, jossa todella pahoja sammakoita on, voisit ehkä siteerata joitakin niistä.

Minäkin tosin keskityn Veikkaajassa enemmän futis-osastoon. Olen todella tyytyväinen erityisesti siitä, että eurooppalaisesta futiksesta kerrotaan noinkin kattavasti täällä kaukana Pohjolassa. Mielestäni Veikkaaja on kokonaisuudessaan maamme paras urheiluaiheinen lehti.


Mitä sitten ketjun varsinaiseen aiheeseen tulee, olen edelleen tyytyväinen Lukon viimeaikaisiin hankintoihin. Kron tosin ei ole pelannut vielä otteluakaan, mutta luotto on kova. Joidenkin skeptismin ymmärrän, ja floppauksiin olen varautunut itsekin, mutta kun Raumalle tuodaan miltei 800 NHL-ottelun kokemus yhdessä paketissa, en voi olla kuin erittäin tyytyväinen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuohon Patarouvan edellä olevaan tekstiin ei oikeastaan ole mitään lisättävää. Minun mielestäni on pelkästään hienoa että Lukko ja sen pelaajat kiinnostavat muidenkin joukkueiden kannattajiksi tunnustautuvia.

Mielipiteiden sanomisesta ei ketään kannata moittia. Jos joku Ässäfani epäilee esimerkiksi Kronin osoittautuvan pelkäksi rahastajaksi ennen ensimmäistäkään peliä, niin siihen hänellä on täysi vapaus. Näytöt kaukalossa sen kumminkin ratkaisevat, onko pelaaja floppi vai ei.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Roku
Mielipiteiden sanomisesta ei ketään kannata moittia. Jos joku Ässäfani epäilee esimerkiksi Kronin osoittautuvan pelkäksi rahastajaksi ennen ensimmäistäkään peliä, niin siihen hänellä on täysi vapaus. Näytöt kaukalossa sen kumminkin ratkaisevat, onko pelaaja floppi vai ei.

Ilman muuta näin, mielipiteitähän täällä ollaan esittämässä, ja mitä ristiriitaisempia ne ovat, sitä enemmän syntyy keskustelua, ja sitä mukavampi niihin on osallistua. Ketä kiinnostaa lukea palstaa jossa joku toteaa että "Levokari on homo" ja sitten 29 kirjoittajaa sen jälkeen toteaa että "niinonkin". Lopuksi ketju menee sulki.

Mutta keskustelun nimissä minua näin puoli-ulkopuolisena on vain pistänyt silmään tämä juuri Ässä-fanien suuri huolenpito Lukon tilanteesta. Varsinkin jos epäillään rahastajaksi miestä joka on tienannut kymmeniä miljoonia dollareita NHL:ssä, sanoo tulevansa Suomeen juuri pelin tason vuoksi sekä on torjunut monta rahakkaampaa tarjousta muista sarjoista/seuroista, on mielestäni perusteltua esittää kommentti että siinä puhuu lähinnä kateus.

Mutta mitäs näistä, ajan mittaan nähdään miten käy. Nyt ensimmäinen erä takana, ja Kronilla 0+0.
 

Pronger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Re: Normiosta

Viestin lähetti masaman
Olen taas täysin eri mieltä. Normio oli viime kaudella itse Lady Bingbong ja tällä kaudella on keskittynyt parantamaan fyysisyyttään, mutta kuten Ika sanoi Blöös matsin jälkeen, niin Lukon on pakko taipua Liigan painostuksen alla ja alkaa pelaamaan tätä kahvakiekkoa oikein miesten lailla. Normio on lentänyt peleistä pihalle juuri sen tosiseikan takia, että nykyään puhtaistakin pommeista saa penalttia, kyllä näio! Esim Weckström-pommi Saipaa vastaan...


Itse pitäisin kyllä kaverin ilman muuta joukkueessa, koska hänellä ei kädet jäädy samaan tapaan kuin esim. Toivonen, Lotila yms. ja saa läpiajoistakin kiekon sisälle, eikä surffaa pitkin tannerta vrt. Koivisto.


summa summanen(kuten joku leikkisästi sanoi) olen täysin eri mieltä. Normio lisäksi kentän ulkopuolella tietääkseni suht epäitsekäs?


No perkules kun sitä ollaan niin eri mieltä :)

Tulta munissa täytyy myöntää, että viimeistä Ässät matsia lukuunottamatta (siellä tyhmyri jäähy) en ole Normiolta nähnyt pelejä tällä kaudella vaan ne perustuvat kavereiden kommentteihin ja tilastoihin/raportteihin. Tuo sanomani "Normio on ottanut ihan hemmetisti tyhmiä jäähyjä koko kauden ja alkaa siinä mielessä v***ttaa koko mies.. " oli tietoihin nähden vähän liioiteltu, myönnetään.

Toisaalta, Väisäseen olen muutaman pelin nähnyt ja nyt tullut tulokseen, ettei hyvä yritys riitä, siis pettynyt ja korvaisin hänet vaikkapa sitten sillä Jämsällä!
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Prongerille

Väisäsen olet nähnyt ja pettynyt häneen koska vaikka yritystä on niin jos ei tulosta tule niin yritys ei riitä?Samaa mieltä kanssasi olen tuosta,mutta sitten menet tokaisemaan,että korvaisit hänet Jämsällä.Mikäs tuossa nyt sitten muuttuisi?Yritystä Jämsälläkin on mutta ihan yhtä tyhjän kanssa tulosten suhteen.Ainoa missä Jämsää ehkä voisi käyttää on jäähyntappajana tai jarruketjun alimpana hyökkääjänä/varmistajana.

Normio on jäähyherkkä se mynnettäköön mutta luulisi kaverin oppivan pikku hiljaa mitä saa tehdä ja mitä ei kun tarpeeksi monta kertaa istuu jäähyboxissa.

Tietenkään ei ole suotavaa,että kovinkaan usein siellä jähyllä istutaan koska nyky-lukko ei osaa tappaa jäähyjä ja pelkää jäähyistä aiheutuvia virheitä/omaan päähän päästettyjä maaleja koska lukko ei osaa nykyään itse tehdä vastustajan jäähyn aikana maaleja,saatika tasakentällisin.Siitä voisi syyttää enemmän Ismoa kuin Normiota,koska Normio ei yv:tä pääse edes pelaamaan.Tietysti voisi syyttää lukon kahta yv-kentällistä tehottomuudesta mutta Ismohan on yv-kuviot kehittänyt joukkueelleen.

Normio pystyy haastamaan voimallaan melkein kenet vaan yksi vastaan yksi vääntöön ja on taitavampi kuin Jämsä ja Väisänen yhteensä.Normiosta on paljon enemmän apua hyökkäyspäässä kuin Jämsästä tai Väisäsestä mutta toisaalta pitää myöntää,että Normion vahvinta aluetta ei puolustaminen ole.

Itse siis näkisin milloin vaan Normion ennen kentällä kuin Jämsän tai Väisäsen.Laittaisin Normion ehkä jopa Koiviston edelle nykyisessä hierarkiassa.Ennenkin on osattu tappaa muutama jäähy niin miksi ei nykyään.Porkkakin on sanonut ettei aina ehdi taklata tarpeeksi ja samalla puolustaa tehokkaasti ja vähentänyt taklauksia hiukan mutta onneksi ei kokonaan mutta Normio tulisi tähän taklaus puutteeseen ihan sopivasti tarpeeseen.Joo joo,tiedetään ettei nyky-liiga anna taklata edes puhtaasti,mutta kaikesta huolimatta.

Veikkaan kaikesta huolimatta,että Ismolla on jotain henk.koht. Normiota vastaan eikä sen takia peluuta Normiota.Ei se ainakaan taidoista jää kiinni ja tuskimpa jäähyistäkään näin kauaa viltissä joutuu istumaan.
 

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Normio

Normiohan on Ikan mielihyökkääjiä. Eiköhän se Teemu sairasta tällä hetkellä nilkkaansa ja palaa kun se on kunnossa. Teemun paikka on aina ollut suhteellisen varmasti pelaavassa kokoonpanossa.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Skodalle

Onks Normion nilkka pas...rikki?Ei oo ollu kauheasti mitään juttua.Onks sitten mitään tietoa tuosta Purontakasen loukkaantumisesta,ei ollu ainakaan länskärissä kommenttia?Miten mahtaa olla Piekkolan kohdalla tilanne,on ollu jo ainaskin välillä harjoituksissa vaan ei aina?Kesä varmaan on vielä jonkun aikaa poissa peleistä?Harmi kun ei lukon omillakaan sivuilla mitään kerrota koska loukkaantuneita odotetaan peleihin edes vähän sinne päin ajalla.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Lukossa näytillä ollut Hannu Väisänen palaa takaisin K-Vantaan joukkueeseen. Väisänen ei saanut vakuutettua valmennusta taidoistaan. Toinen Lukossa näytillä ollut pelaaja eli puolustaja David Schneider sensijaan jatkaa Lukossa kauden loppuun asti. Tämä selviää myös osoitteesta www.raumanlukko.fi
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Viestin lähetti TiDo28
Onks Normion nilkka pas...rikki?Ei oo ollu kauheasti mitään juttua.Kesä varmaan on vielä jonkun aikaa poissa peleistä?
Ei Normion nilkka ainakaan kauhean pahasti pipi ole kun kerran JYP-ottelussa muutaman kerran kentällä kaarteli. Kesä lienee pian pelikunnossa, toiveita hänen pelaamisestaan eläteltiin jo lauantain Saipa-pelissä, polvi ei vielä silloin ollut peli kunnossa. Eiköhän Teemukin jo perjantaina ole kehissä HIFK-kaadossa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan odotettu ratkaisu Lukolta. Ei Väisäsestä apuja ollutkaan. Sen sijaan Schneider on mielestäni aika hyvin aloittanut, ja kunhan oppii täkäläisen tuomarilinjan niin on varmaan ihan kelpo pakki.
 

goys75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selkeästi off topiccia

En viittiny avata tälle omaa ketjua, joten tumppasin tän vaan johonki ketjuun, jossa arvioin meikäläisiä eniten vierailevan.
Onko porukalla siis tietoa mihin katsomoon Lukko-fanit on ryntäämässä lauantain Ipa-pelissä? Varaisin liput mulle ja kavereille tietenkin sinne päin.
Hienoa päästä näkemään uudistunut Lukko omin silmin. Se on valitettavan harvinaista herkkua nykyään.

Hallilla nähtäillään.
 

your_m8

Jäsen
katsomo

Kannattaa käydä katsomassa ilveksen sivuilta kuvaa hallista. Siel on muistaakseni vielä kuvia millai jostain paikoista näkee kentälle. Aikaste hyvin selviää mistä kannattaa ottaa sen perusteella,niin siis Lukko hyökkää kaks kertaa C-katsomoa kohti eli itse olen aina sieltä ottanu lipun.
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Pasi Saarelan kyynärpää on jälleen palasina

Ikävä uutinen tottavieköön. Nyt on sitten Lukon syömähampaan kyynärpää vamma uusiutunut. Keväällä leikattu kyynärpää on nyt turvonnut ja siitä on irronnut palasia :(. Toivotaan nyt ettei vaan taas olisi loppukausi pilalla :(. Kyllä Lukkoa taas koitellaan:(.

Uudessa raumassa oli juttua tästä ja kentällisistäkin. Siellä mainittiin, että Kron ottaa Saarelan paikan ykkösessä ja Kaipainen Kronin paikan kakkosessa ja kolmonen pelaa muodossa Koivisto - Viinanen - Siivonen.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Todella ikävä uutinen :( Toivottavasti Pasi saadaan mahdollisimman pian pelikuntoon. Mies joka hankkii joka pelissä itselleen 5-10 tekopaikkaa on kyllä todella paha menetys. Nyt vaaditaan mm. herroilta Kaipainen-Viinanen-Cisar lisää tehoja, jotta Saarelan tehot pystyttäisiin paikkaamaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lempo soikoon

Kuinka se tuolla tavalla taas on hajonnut, se kyynärpää? No, rikki joka tapauksessa. Toivottavasti mies pystyy pelaamaan edes Ikan suunnittelemalla tavalla erikoistilanteet, vaikka ei tuommoinen vamma itsestään parane. Puukkoa huutaa taas, mutta toivottavasti vasta kauden jälkeen.

Harmi. Tämä tietää sitä, että Kron nousee entistä tärkeämpään rooliin, kun Pasi ei pelaa kuin korkeintaan ylivoimat. Varmaan tietää myös sitä, että tammikuun lopussa kutsutaan Mestikseen vuokratut Vidman, Jämsä ja Hagelberg takaisin.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Pasi Saarelan kyynärpää on jälleen palasina

Viestin lähetti Siirappi
Ikävä uutinen tottavieköön..
No voi tuskan parahdus sentään! Juuri nyt kun taistelu play-offs paikasta alkaa olla kuumimmillaan, niin tulee tällainen uutinen. Pelkäänpä että Pahin poissaolo voi vaikuttaa negatiivisesti myös valtakunnan otsikoihinkin nousseen S. Torkin otteisiin kentällä.

Kron, Cisar, Kaipainen ja kumppanit saavat nyt tosissaan pistää parasta osaamistaan kehiin. Viime otteluissa Pahi naputteli pisteitä hyvällä keskiarvolla, joten ns rivimiestenkin on nostettava profiiliaan nyt kun ykköspyssy näyttää olevan poissa kuvioista. Viikonlopun ottelu-triplassa nähdään, miten kantti äijillä kestää. Onneksi Eepi palaa ruotuun, mutta kuka tekee ja järjestää maalipaikat..??
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös