Smallworldin Jatkoaika Division

  • 7 722
  • 115

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
mie kans

Mukana tiimillä KaansPeli
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Hah, onneksi otin Nabokovin maaliin, sainpas nollapelin!
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Minä taas himoitsin avauskierroksen jälkeen Justin Williamsia ja hänet hankinkin. No kaveri teki tehot 1+1, mutta eikös vaihdossa mennytkin 2+1 tehnyt Ryan Smyth. Gravesinkin olisin voinut vaihtaa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minun piti lähteä mukaan kavereiden painostuksesta (no ei mulla oikeasti mitään kavereita ole - on vain ihmisiä joita tunnen etunimeltä).

Tiimin nimi on Dana77

Edit: Minä tämän ketjun findillä löysin, enkä huomannut että se olikin vuoden vanha. No salasana ja käyttäjätunnus toimivat edelleen, joten eipä haittaa mitään.
 

Langkow#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPK
Mitenkäs tota jäätkö TSPN:ät tulematta jos en ollut ostanut ennen ensimmäistä kierrosta extra attackeria? Division Rank on 150 joka on samoissa niitten pelaajien kanssa joilla on pisteitä nolla. Eli taisi jäädä Daymondin saalistamat 41 tspn:tä saamatta?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Langkow#18
Mitenkäs tota jäätkö TSPN:ät tulematta jos en ollut ostanut ennen ensimmäistä kierrosta extra attackeria? Division Rank on 150 joka on samoissa niitten pelaajien kanssa joilla on pisteitä nolla. Eli taisi jäädä Daymondin saalistamat 41 tspn:tä saamatta?

Kyllä, rosteri pitää olla täynnä että saa pisteitä, myös Extra Attackerin osalta.

Tämä on muuten viime kauden ketju, eiköhän jätetä rauhaan...

Tämän kauden SportingNews Basic Hockeylle voisi kyllä perustaa oman ketjun, alkuperäinen kun riistäytyi käsistä ja muuttui Yahoo Hockey Manager-ketjuksi.
 

Akseli

Jäsen
Nythän ne keksi lopettaa kauden tämän kuun loppuun ja aloittaa sitten uuden. Mistähän tämmöinen johtuu?
Tietysti rahasta.
Mitäs tehdään, julistetaanko voittaja näillä perusteilla vai jatketaanko uudestaan alkavalla kaudella (4.2.03) eli ilmeisesti on tarkoitus nollata kaikki...
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Nousin viime yönä kaikista pelaajista alle 900 oon melkeen koko kauden kieppunu väliä 500-2000 välillä. Kerran tipuin vajaaks pariks viikoks sen ulkopuolelle, mut aina ollu alle 8000. Aika hyvin menny, mut viel ois parantamisen varaa. Saattaa olla viel mahikset 100 joukkoon jos hyvä pulla käy. Ärsyttää vaan ku noita vaihtoja saa ostaa selvällä rahalla. Sais olla eri Liigat Harraste(niille jotka ei halua maksaa)/Ammattilais(jotka haluaa maksaa). Ei paljon huvita ruveta oikeeta rahaa pistämään tähän. Sinne ihan kärkipaikalle sitä kyllä vaadittas, mut hiljast on. Ei tää nyt niin tärkee oo.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Siivotaanko Jatkoaijan divisioona?

Mitähän mieltä olette pitäisikö luoda uusi divisioona uudella salasanalla, johon sääntöjen mukaan pelanneet siirtäisivät joukkueensa. Saataisiin luotua paremmin totuutta vastaava sarja- ja lopputaulukko. Vai pitäisiköhän tyytyä nauramaan rahalla saavutetulle ylivoimaiselle voitolle?

Palautetta - Kiitos.
 

Akseli

Jäsen
Olen valmis siivoustalkoisiin.
Muutenkin tuntuu siltä, että internetissä on paljon kivempi siivota ja imuroida kuin kotona oikeasti.
Reilu voitto on kivempi voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös