Toivefinaali

  • 6 854
  • 36

Mielenkiintoisein finaalipari?

  • JYP-HIFK

    Ääniä: 42 29,2%
  • JYP-Lukko

    Ääniä: 10 6,9%
  • HIFK-Blues

    Ääniä: 63 43,8%
  • Lukko-Blues

    Ääniä: 29 20,1%

  • Äänestäjiä
    144
  • Poll closed .

Lohipoika

Jäsen
HIFK-Blues olisi kyllä täydellinen pronssiottelupari ja toivottavasti toteutuu.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Toivefinaali HIFK-Jokerit, mutta nyt jäljellä olevista HIFK-Blues, jotka tarjoavat värikästä, vauhdikasta kiekkoilua tehostettuna kovilla taklauksilla. Myös valmentaja Matikainen (2011/12 > HIFK) tuo lisäväriä. Itsekkäästi pitää myös ajatella seuraamisen helppoutta ; Espooseen on mukavampi matkustaa vieraspeliin kuin Jyväskylään.
 

trap

Jäsen
IFK - Blues, vaikka asetelmat olisikin sellaiset että en tiedä kestäisikö omakaan pää. Varmaan aika hyvin pyörisi ajatukset koko ajan kiekossa.

Mutta olisihan tuossa kaikki asetelmat aika kohdillaan... Joukkueiden välinen historia, valmentajien välinen historia, Petun jatko, Bluesin IFK-taustaiset pelaajat - etenkin Jere, jne.

Koko kauden ajan tullut välillä hymähdeltyä ajatukselle, että Blues voittaa Game 7:n henkisessä kodissaan. Jatkoajalla. Jeren maalilla.

"Yhtä välittömiä juhlia ei Jäähallissa ole nähty aikoihin."
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
HIFK-Blues tottakai. Olisi ihan mieletön pari omasta näkökulmastani.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Toivefinaali HIFK-Jokerit, mutta nyt jäljellä olevista HIFK-Blues, jotka tarjoavat värikästä, vauhdikasta kiekkoilua tehostettuna kovilla taklauksilla. Myös valmentaja Matikainen (2011/12 > HIFK) tuo lisäväriä. Itsekkäästi pitää myös ajatella seuraamisen helppoutta ; Espooseen on mukavampi matkustaa vieraspeliin kuin Jyväskylään.

HIFK tarjonnut vauhdikasta kiekkoilua? Salli mun nauraa. Olen nähnyt kaikki IFK:n urpopelit tämän vuoden pleijareissa, ja ne ovat olleet paskimpia pelejä viihdearvoltaan. "Klassikko"-sarja HIFK - Jokerit oli viihdetasoltaan järkyttävän paskaa, mutta toki ymmärrän, että Helsingissä se oli kova juttu, kun paikalliskamppailu kuitenkin kyseessä.

Blues sen sijaan on esittänyt erittäin viihdyttävää, vauhdikasta kiekkoa, jossa taklauksia satelee tuon tuosta.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
En päässyt enää äänestämään mutta toivefinaalia olis Blues-Lukko. Jypiä en vain sinne halua halua, ja kahdesta suurinhokista vielä toinen eli IFK on mukana, joten luonnollisesti ifk:lle en menestystä toivo.
 

scholl

Jäsen
HIFK tarjonnut vauhdikasta kiekkoilua? Salli mun nauraa. Olen nähnyt kaikki IFK:n urpopelit tämän vuoden pleijareissa, ja ne ovat olleet paskimpia pelejä viihdearvoltaan.

Itsekään en ymmärtänyt koskaan nunnuka-meininkiä. Fakta on se, että teillä poromiehillä on musta tukka, meillä se on vaalea. Silmätkin ovat eri väriset. Niinpä innostutaan eri asioista. Täällä ei innostu kukaan poroerottelusta, joten teidän perverssiviihde ei mene täällä läpi.

Urpolta on tullut 9 HIFK:n peliä (kaikki 7 Jokereita vastaan ja nyt 2 Lukkoa vastaan) ja selkeästi paskaa peliä niistä on ollut vain ilmeisesti eilinen. Edellisiä Lukkoa vastaan pelattuja ja Jokereita vastaan pelattua game 4:sta en itse nähnyt. Muut ovat olleet erinomaisia otteluita.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK-Blues, totta kai. Toki unelmafinaali on edessä jo pelkästään sen takia että suosikkijoukkue siellä tulee pelaamaan.

Blues on kuitenkin naapurikaupungin seura, joukkueessa pelaa paljon IFK-taustaisia pelaajia aina Karalahdesta lähtien ja joukkueen päävalmentaja on hyvin todennäköisesti IFK:n seuraava valmentaja. IFK-Blues -sarjassa toisi varmasti mukanaan paljon erilaisia sivujuonteita.

Ja tietysti finaalisarjan seuraaminen olisi helsinkiläiselle huomattavasti helpompaa, jos vastus tulee tuosta kivenheiton päästä. Kotiedun lisäksi IFK-fanit varmasti saapuisivat sankoin joukoin myös Espoon peleihin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minä haluan vaihtaa mielipidettäni, HIFK pysyy samana, mutta ilman muuta sittenkin Blues kaveriksi! Tulisi niin nätti loppu tälle kaudelle, Blues ei näköjään päässyt tuurilla Ässistä jatkoon ;P
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Minä haluan vaihtaa mielipidettäni, HIFK pysyy samana, mutta ilman muuta sittenkin Blues kaveriksi! Tulisi niin nätti loppu tälle kaudelle, Blues ei näköjään päässyt tuurilla Ässistä jatkoon ;P

Minäkin halua finaalipariksi IFK-Blues.

Hauskaa muuten miten otteluketjufoorumissa osa jyppikannattajista jo onnittelee hifkiä suomen mestaruudesta. Näin Blues-kannattajana tuohon on jo tottunut tänä keväänä. Säälien jälkeen sai lukea ässille onnitteluja välieräpaikasta ja ässäsarjan ollessa katkolla onniteltiin Jyppiä finaalipaikasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös