Nurmisella lievä polvivamma

  • 1 936
  • 7

Tupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit Goldissa kerrotaan, että Pasi Nurminen kärsii lievästä polvivammasta ja huomisessa Jyp-pelissä Pasin peluuttamista mietitään.[addsig]
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Onkos Jokerit Gold luotettavakin lähde?
<BR>[addsig]
 

Tupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä mä pidän sitä ainakin luotettavana, Westerlund oli itse sanonut sen haastattelussa.
<BR>
<BR>Myös Hesari oli kuulemma kertonut samaa.[addsig]
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minä veikkaan, että Pasilla ei ole mitään sen vakavampaa. Jokereissa on huomattu, että Nupe tarvitsee nyt treeniä ja lepoa, että alkukauden kunto löytyy. Niinpä en yhtään yllättyisi, jos ilmoitettaisiin, että Nurminen ei voi lievän polvivamman takia osallistua Sweden Hockey Gamesiin.
<BR>
<BR>Eikä minun mielestäni tarvitsekaan osallistua. Nupe on tasonsa osoittanut. Nyt on vain löydettävä se taso uudelleen. Pelkällä pelaamisella se ei välttämättä löydy.
<BR>
 

ahk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos näin olisi, niin miksi sitä ei voitaisi reilusti myöntää.
<BR>
<BR>On aivan selvää, että välillä täytyy levätä, varsinkin kun puhutaan maalivahdista joka pelaa lähes kaikki joukkueensa ottelut.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ai myöntää, että meidän Nupe ei nyt valitettavasti jaksa lähteä tähän pilipali-turnaukseen.
<BR>
<BR>Kieltäytyminen on vähän erinäköinen juttu kuin \"loukkaantuminen\".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kieltäytyminen valinnasta voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa sen että joutuu Aran \"mustalle\"-listalle ja ei pääsekään sitten itse MM-kisoihin vaikka muuten olisikin paikkansa ansainnut.
<BR>
<BR>Ja voihan tuo Nupen loukkaantuminen olla todellinenkin, mutta hieman epäilen. Uskottavuuden lisäämiseksi olisi voitu ilmoittaaa että Nupe on loukannut polvensa harjoituksissa ja vamma on lievä mutta se vaatii tarkkailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös