Oma pelaajatausta?

  • 2 872
  • 3

Mikä on oma jääkiekkotaustasi?

  • Olen pelannut SM-liiga/Mestis tasolla

    Ääniä: 8 5,8%
  • Olen pelannut alemmilla sarjatasoilla

    Ääniä: 43 31,2%
  • Harrastelätkä on mun juttu

    Ääniä: 27 19,6%
  • Pihapelejä joskus

    Ääniä: 34 24,6%
  • Pleikkarin NHL on paras

    Ääniä: 13 9,4%
  • Luistimet oli viimeksi jalassa koulussa

    Ääniä: 13 9,4%

  • Äänestäjiä
    138
Mielenkiinnosta kyselen millaisen pelaajataustan jatkoajan kirjoittajat omaavat.
Joissakin keskusteluissa jotkut peräänkuuluttavat toisilta kirjoittajilta kokemusta miltä itse tuntuisi olla vastaavassa tilanteessa. Kuka on oikeasti ollut?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mitä jos on pelannut pihapelejä nykyisiä liigapelureita vastaan?

Kyllä ne kovimmat pommit jaettiin siellä, tehtiin hienoimmat maalit, ja kärsittiin kitkerimmät jatkoaikatappiot. Mikään uusi varuste ei myöskään päihitä tavallisen hanskan tai vanhan lätkähanskan päälle pahvilla ja teipillä väännettyä kilpeä johon kirjoitettiin tussilla esim. VAUGHN, koska NHL-jätkilläkin oli sen merkkinen. Ja harvaa asiaa on katunut elämässään yhtä paljon kuin sitä ylilyöntiä kun koukkasi hyvää kaveria mailalla munista.

Juuei no b-juniorikiekkoa kyllä pelasin vielä ennen siirtymistä JWC-proksi.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onko tuo alempisarjataso junnupelit myös, äänestin sitä? Olen kyllä junnuissa pelannut Suomen Mestaruudesta (ei tullut voittoa, mutta pronssi löytyy), mutta sitä nyt ei varmaan voi rinnastaa SM-liiga/Mestis kategoriaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös