Ämpäripää kertoo asioita

  • 1 873
  • 2

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ATV:llä esiintyy mies jolla on hieno lakki.
Ämppis on mun idoli!

Itse olen hullaantunut tähän roskasankoa päässään pitävään rääväsuuhun. Ämppis sanoo suorat sanat ajankohtaisista asioista jättämättä ketään kylmäksi.



Löytyykö muita ämppis-faneja?

Asiantuntemattomille avautuu upea mahdollisuus tutustua tähän roskasankkojournalistiin sanan varsinaisessa merkityksessä:

www.kaeraja.com/amparipaa.php

Pitäisköhän laittaa joskus kusisanko omaankin päähän lähetystä tehdessä...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Heh, heh. Ämpäripää on todellakin ATV:n muutenkin niin loistavan ja monipuolisen ohjelmatarjonnan helmiä. Ämpäripää on idoli. Ämpäripää eduskuntaan! Lienee tuo Ämpäripää sama heppu, joka juontaa sitä kolmosen uutta visailuohjelmaa, bonusta. Jussi Halli, eli taiteilijanimeltään Kaarle Kimpulainen. Siinä on muuten harvinaisen sanavalmis miekkonen, hauska aina katsella, mitä mies saa aikaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Bisnesman, nyt puhut asiaa!!

Kun ensimmäistä kertaa näin ämpäripään, pidin koko ilmestystä lähinnä ärsyttävänä, mutta nykyään kyseinen rääväsuu on tv:n suosikkihahmojani, sillä hänen sinisen kypäränsä alta tulevalta verbaaliselta ruoskinnalta ei säästy kukaan.

Voin kertoa, että ämpäripää ei ole Jussi Halli vaan käsittääkseni eräs toinen ATV:lla silloin tällöin vilahtava kasvo...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös