Liideriä hakemassa

  • 2 819
  • 4

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
It was lil'ol me, oi Modet. Sama siis tänne: löytyykö IFKsta tällä hetkellä johtajuutta? Kykeneekö siihen tsekki vai tuleeko kieli vastaan? Onko johtajuudessa edes kysymys puhumisesta?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti tant gredulin
Onko johtajuudessa edes kysymys puhumisesta?

Ei läheskään aina. Johtajuus muodostuu pelaajalle:

- teoista
- esimerkkinä toimimisesta
- pelaajakarismasta
- lojaalisuudesta
- me-hengestä
- periksiantamattomuudesta
- nöyryydestä (lainasin Penalta)
- antaumuksesta
- asenteesta
- positiivisista toimista pelin ulkopuolella
- tahdosta
- itseluottamuksesta

Listaa voisi jatkaa pitkään. Osa katoavia luonnonvaroja, näemmä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä, Senior. Osa syntyy senioriteetin kautta...Tää on vaikea asia, kun tuntuu että meillä ei tällä hetkellä kukaan huoli tätä roolia ja/tai kykene siihen. Hyviä ehdokkaita, anyone? Onko meidän Häbasta siihen, tai entäs Deiv?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Mun mielestä meillä oli alunperin tarkotuksena hankkii liideriksi semmonen heppu kuin Timo Pärssinen. Korjatkaa, jos olen ihan väärässä. Eikö se nyt ole alkanut nostaa tasoaan ja johtajuuttakin alkanut löytymään, en sitten tiiä.
Jokuhan on väläytellyt legendaarista JR:kin, enkä tarkoita Jeremy Roenickiä. Toivottavasti ei ole pelkkä ankka tämä huhu, sillä siinä olisi todellinen liideri, ainakin minun mielestäni. Yksi kysymysmerkki on se miten tämä herra sopii Apen kuvioihin...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samantyyppistä minäkin kuulin, ja että Simicek mukavana heppuna oli asian niin ymmärtänytkin, eikä tarttunut omaan tilaisuuteensa. Tuomohan siellä noin pelkästään katsomosta käsin on se liideri, joka sytyttää muut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös