Janne Ojanen SM-liigan kaikkien aikojen pistelingoksi!

  • 114 490
  • 485

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisihan tämän myöhemminkin kerinnyt. Esim. vuonna 2018 Jannen täyttäessä sopivasti 50.
Juuri näin, perinteitä kunnioittaen. Vaikka kyse onkin kaikkien aikojen kirvesrinnasta.

Jotenkin olen niin vanhanaikainen, etten ymmärrä tällaista kiirehtimistä. Hyvä kun luistimet on saatu naulaan, niin paitaa revitään jo kattoon. Ei jummarra.

Olen tottunut siihen että Hakametsän kattoon hinataan historiaa, sankareita, legendoja, perinteitä... ei sovi kuvaan että nyt sinne kiskotaan kaveri jonka näin pelaavan vielä viime kaudella!

Nro 8 kuuluu kattoon ilman muuta, mutta olisi sen voinut nostaa kattoon samalla tyylillä ja arvolla kuin muutkin legendat, K.Nummisesta lähtien.


edit: Kaikesta huolimatta, isot onnittelut Jannelle. Toivottavasti Urho TV tarjoaa hyvän lähetyksen paitaseremoniaan, kun en näköjään itse pääse paikan päälle.
 
Viimeksi muokattu:

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos joku haluaa aloittaa fiilistelyn jo aamupäivästä, kannattaa kuunnella Radio 957, jossa #8 on tänään pääosassa. KalPa-pelistä tulee myös poikkeuksellisesti selostus, vaikka kyseessä on kotiottelu.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Janne "8" Ojanen, hieno mies, Tapparan mies. Hattu lähtee päästä. Näitä on hieno lätkäfanien muistella ja halli on mukana, arvostan korkealle.

Hyvä Tampesteri.
 

pöljä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tammela-01
Samanlainen mokahan tässä tehtiin kuin Helmisen paidan jäädytyksessä. Liian nopeasti. Onko Tapparan kirstu niin tyhjä että viimeinen rahastus piti tehdä jo nyt?
Jannelle noin muuten -peukku-
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Todella hienosti järjestetty Jannen juhla eilen Tapparalta ja kelpasi olla hallissa. Sinne se #8 nousikin. Kallu, Marja, Juti, Timi, ja nyt Janne! legendoja kaikki.
 
Viimeksi muokattu:

HKoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puolueeton tarkkailija
Kaikki lätkää seuraavat ovat tienneet jo vuosia, että Ojasen kasi nostetaan Hakametsän kattoon. En ymmärrä miksi tässä olisi, keinotekoisesti, pitänyt viivytellä.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki lätkää seuraavat ovat tienneet jo vuosia, että Ojasen kasi nostetaan Hakametsän kattoon. En ymmärrä miksi tässä olisi, keinotekoisesti, pitänyt viivytellä.

Olen samaa mieltä, koska yksinkertaisesti peli oli Tappara-KalPa ja halli tuli täyteen. Kyllä se on se paras mittari homman onnistumisesta ja Jannen arvoinen juttu.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä Ojasta on enemmän tai vähemmän juhlittu viimeiset pari vuotta. Tämä jäädytys nyt vain jatkoi sitä ennätyspisteen juttua eikä muodostanut selvästi eri tapahtumaa.

Mutta miten vaan. Pääasia, ettei käy niin kuin Porissa, että sitä paitaa hilataan välillä kattoon ja välillä katosta pois. Eikä niin kuin Helsingissä, jossa joku Tikkasen Jokeri-paita on päätetty jäädyttää, vaikka mies on noin puoli kautta seurassa pelannut.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Kaikki lätkää seuraavat ovat tienneet jo vuosia, että Ojasen kasi nostetaan Hakametsän kattoon. En ymmärrä miksi tässä olisi, keinotekoisesti, pitänyt viivytellä.

Itse tykkään, että kunnioitetaan perinteitä ja annetaan tilanteen rauhottua. Toisekseen mitä jos Ojanen palaa jäille? Näitä jo lopettaneiden paluita on nähty niin paljon, että jo senkin takia olisi hyvä pitää vähän väliä. Monestikko esim Hasekin paita olis hinattu edes takaisin jos se joka lopettamispäätöksen jälkeen olisi nostettu kiireesti kattoon. En väitä että Ojanen tekisi paluun, mutta kaikki on mahdollista. Se on varmaa että tuo halli olisi ollut täynnä 3 vuodenkin jälkeen, jos paita olisi nostettu silloin vasta kattoon. Siinä nyt pari perustelua miksi sen olis voinut tehdä myöhemmin. Perinteet, ja mahdollisen paluun aihettama säätö. Mutta kaiken kaikkiaan pääasia että se on siellä katossa niin kuin kuuluukin. (enkä vetänyt itkupotku raivareita vaikka se nostettiin jo nyt..)
 

PJx

Jäsen
Itse tykkään, että kunnioitetaan perinteitä ja annetaan tilanteen rauhottua. Toisekseen mitä jos Ojanen palaa jäille?
Eiköhän molempien tamperelais-ikonien koneesta tullut kilometrit ajettua loppusuoralle, joten aika turha toivo. Kavereilla on maileja, vammoja ja ikää jo sen verran, ettei paluu pelikuntoon ole helppoa tai mukavaa. Lisäksi harva ikoni tulee takaisin höntsätäkseen. Paluussa pitäisi olla tekemisen meininkiä. Ei Hasekkaan höntsää huvikseen NHL:ssä vaan alemmissa sarjoissa, joissa pääsee vähän vähemmällä.

Siinä ole samaa mieltä, että olisi odottanut myöhempään syksyyn, että kausi oltaisiin saatu kunnolla vauhtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös