Xbox360: NHL10 Talviliiga

  • 15 849
  • 242

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Itsekin heilun melko usein linjoilla, mutta harvemmin on sellaisia pelaajia linjoilla, joita vastaan en olisi pelannut.. Ja jos on sopivia, niin sitten eivät kerkeä pelaamaan.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Saanpahan melkein unohtaa pleijarit sitten, sija 18 tällä hetkellä ja ei peliseuraa linjoilta löydy vaikka joka päivä kävisi tunnin verran kahtelemassa. tai jos linjoilla on porukkaa niin sitten pelataan kerhopeliä ja ei "keretä" liigaa pelaamaan.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Joo, on jäänyt pelit vähän vähemmälle nyt. Syynä siihen oli se et hetken oli NHL kaverilla lainassa ja nyt kyllä MW2 vie kaiken ajan mitä konsolilla jaksaa heilua. On se vaan liian koukuttava peli.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
En ole hetkeen pelannut televisio-ongelmien takia mutta nyt kykin linjoilla mikroskooppisen näytön kera. Näyttää Calgarynkin playoff-paikka kaukaiselta haaveelta, ikävää.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
MW2 vie kaiken ajan mitä konsolilla jaksaa heilua. On se vaan liian koukuttava peli.

Tähän sama. Jonkin aikaa tosin kävin kurkkimassa olisko NHL-puolella joku linjoilla, jota vastaan en ole pelannut mutta aina siellä oli ne samat nimet online. Tässä vaiheessa kun pelejä on enää vähän jäljellä, voisi olla kätevää sopia ajat koska puuttuvia pelejä pelataan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Laitelkaapa viestiä ketkä haluavat otella Avsia vastaan vaikka tänään. Mulle sopii oikeastaan mihin kellonaikaan tahansa. Yhteydenotot täällä tai gamertagille Peteliuz.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jepjep, niin on tämäkin liiga näköjään kuihtunut kuten kaikki(?) aiemmatkin. Playoffeista lienee turha haaveilla... :P Eilenkin oli jokunen jengi linjoilla joita vastaan en ole vielä pelannut peliäkään, mutta he tuntuvat jauhavan aina vain eashl:ää (kirjoitetaankohan noin)... "Navigating menus" ja vastaukseksi kutsuun tulee aina "eashl kohta" - argh! :) Ainakin osa näistä varmaan pelannut tässä liigassakin ihan aktiivisesti, mutta minusta liigaan voisi ottaa lähinnä sellaisia pelaajia jotka sitten keskittyisivät siihen, että saatais nimenomaan se liiga joskus playoff-vaiheeseenkin asti. Kun monilla tuo eashl tuntuu kuitenkin tärkeämmältä, ja sitten jää perus liigapelit taka-alalle. Tosin roikkuuhan tuolla muutenkin muutama sellainen pelaaja, joilla pelejä oli muistaakseni alla joku max 10 - ei näin.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori, itse kyllä myönnän että on tullut pari pelikutsua skipattua viime päivinä kun on ollut EASHL peli alkamassa tai ollaan kasattu jengiä. Ei näin.

Pitäisikö nyt sopia monta jengiä pääsee pleijareihin ja mikä on DL runkkaripeleille. Turnauksen perustaja voisi tämän mielestäni päättää.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse en ole parin päivään päässy linjoille kun boksi päätti ruveta vilkuttelemaan taas 3 punaista. Hieman harmittaa!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitkästä aikaa tuli tässä liigassa edes yksi peli saatua aikaiseksi. Flyersistä tuli napattua puhdas 5-0 (vai 6-0...) voitto. Toisen erän maaleihin peli ratkesi. Tuli lauottua aika paljon ja 2-0 maali menikin säälittävänä näpyvetona viivan tuntumasta sisään, muut oli ihan kunnon maaleja. Muistaakseni ensimmäinen peli samaista vastustajaa vastaan oli tiukka ja hävisin sen(?), nyt meni viimeistään 5-0 tilanteessa loppu peli lähinnä pelleilyksi.

Rangers on onlinessä pitkin viikonloppua, eli haasteita vaan tulemaan! Pelatkaas välillä tätä liigaagin eikä eashl:ää... ;)
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitkästä aikaa tuli tässä liigassa edes yksi peli saatua aikaiseksi. Flyersistä tuli napattua puhdas 5-0 (vai 6-0...) voitto. Toisen erän maaleihin peli ratkesi. Tuli lauottua aika paljon ja 2-0 maali menikin säälittävänä näpyvetona viivan tuntumasta sisään, muut oli ihan kunnon maaleja. Muistaakseni ensimmäinen peli samaista vastustajaa vastaan oli tiukka ja hävisin sen(?), nyt meni viimeistään 5-0 tilanteessa loppu peli lähinnä pelleilyksi.

Rangers on onlinessä pitkin viikonloppua, eli haasteita vaan tulemaan! Pelatkaas välillä tätä liigaagin eikä eashl:ää... ;)
Olen pahoillani tästä ottelusta. Puolet pelistä olin puhelimessa, ja sitä myöten peli olikin ohi, ja loppu menikin molemmilla pelleilyksi. Ihan hauskaa sekin oli kyllä :)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen pahoillani tästä ottelusta. Puolet pelistä olin puhelimessa, ja sitä myöten peli olikin ohi, ja loppu menikin molemmilla pelleilyksi. Ihan hauskaa sekin oli kyllä :)

Heh, olisit laittanut mutual quittia. Tuota pelleilyä toisaalta näkee random online-peleissä jo ihan tarpeeks, mutta ihan sama kun olihan peli periaatteessa ratkennut. Harvoin sitä itsekään jaksaa kovin tosissaan tuollaisessa tilanteessa (tappiolla siis) pelata kunnolla loppuun saakka.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää on kyllä niin kuollutta kun voi olla... Muutamalla jampalla ollut jo ikuisuuden pelattuja pelejä vain muutama, jotkut vääntää eashl:ää niin ettei ikinä ehdi tätä pelaamaan, ainakaan kun minä kutsuja laittelen. Lisäksi ainakaan Massz0 ja Vimpelin kanssa ei pääse pelaamaan, kun siitä joukkueiden valintaruudusta ei pääse eteenpäin. Eikö tuohon ole mitään "fixausta" olemassa?

Melkein vois joku aikaansaava heebo laittaa liigan pystyyn, johon edellytyksenä se että ns. varmasti ehtii ja haluaa pelit pelata loppuun asti suht tiukassakin aikataulussa. Eri asia sitten miten sen pystyy varmistamaan mutta luulis jokaisen sen verran fiksuja olevan että tietää lähteä vaikka liigasta kytkemään jos ei pelaaminen kiinnostakaan. Joukkueita vois ottaa mukaan vaikka puolet vähemmän eli esim. 16, luulis että sen verran aktiivisia pelaajia löytyisi. Vai pitääkö tuo itse rueta tutkailemaan liigan pystytystä...

Miten yksittäisestä liigasta muuten erotaan? Tuo syysliiga nyt on ainakin ihan turha enää. :)
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joudun ikävä kyllä eroamaan tästä liigasta sillä boxi kyrvähti siihen malliin että sillä ei hetkeen pelata.

Pahoitteluni.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Niin, pitäiskö niitä pleijareita alkaa jotenkin pelailemaan, vai unohdetaanko suosiolla tämä ja aloitetaan uusi?

Oma ehdotukseni on, että vedetään max. 16 jengillä, vaikka tästä liigasta niitä aktiivisempia. Ei näitä muuten saada ikinä pelattua loppuun.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, pitäiskö niitä pleijareita alkaa jotenkin pelailemaan, vai unohdetaanko suosiolla tämä ja aloitetaan uusi?

Oma ehdotukseni on, että vedetään max. 16 jengillä, vaikka tästä liigasta niitä aktiivisempia. Ei näitä muuten saada ikinä pelattua loppuun.

Itsekin tuossa ylempänä ehdottelin 16 pelaajan (joukkueen) liigaa. Itseasiassa tässä parhaillaan tutkailen tuota liigan luomista kun en ole aiemmin moista tehnyt. Ajattelin siis laittaa moisen pystyyn, ketju ilmestynee tänne kierrätyskeskukseen kohtapuoliin.

siispä: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=46413
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös