NHL 09 PS2

  • 3 072
  • 4

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Pistin nyt tälle topicin pystyyn, kun tuossa toisessa topicissa puhutaan vaan PS3 ja Xbox 360 versioista. Täällä siis keskustelua vanhemmalla pleikkarilla pelaamisesta.

Tuli tosiaan kerrankin ostettua saman vuoden NHL ja ihan hyvältä tähän mennessä näyttää.. Tosin melkeinpä identtinen ulkomuoto ainakin 07:ään verrattuna.

Itse olen tuota Be a Prota pelaillut nyt muistaakseni 7 matsin verran.. Vähän kummastuttaa, kun pääsin heti Washingtonin ykköskenttään pelaamaan, enkä ole sieltä mihinkään tippunut. Mutta toisaalta pisteitä on eniten koko joukkueessa, mutta eikös ideana ollut se, että aloitetaan farmissa ja sitten sieltä noustaan pikkuhiljaa ylöspäin? Onko minulla jotkut asetukset viturallaan, vai pitäisikö vain vaikeusastetta hilata ylöspäin? Nyt on keskivaikealla.

Tänne vaan kaikkia änärin hinkkaajat. Ja kyselkää ja kertokaa vinkkejä ihan vapaasti..
 

myerz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa-a
Niin siis PC:n versio on vaan käännös PS2 versiosta vaikka se puuceelle ensin tulikin. Current Gen be a pro on roskaa jossa olet ihan rupupelaaja, ohjaat kaikkia sen pelipaikan tyyppejä ja oot automaattisesti ykkösessä jos et pistä itseäsi alempiin vitjoihin. Odotukset eivät silti laske, eli odotetaan hyökkääjältä 25 pistettä, 10 maalia yms. Lopetin muutaman pelin jälkeen CG pelaamisen ja jahka saan tuon 360 toimimaan niin siirryn NG.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vieläkin pelailen samaa peliä, ja täytyy kyllä sanoa, että on ihan liian helppoa. Vaikka pelaan vaikealla ja yritän muutenkin asetuksista vaikeuttaa peliä, niin silti en häviä yhtään matsia kaudessa ja voitotkin on yleensä 2 numeroisia.

Nyt ajattelin hakea vähän uutta intoa pelaamiseen ja aloitin kauden Sm-liigassa pelaamalla HIFK:n maalivahdilla. Siinä on ainakin haastetta tarpeeksi. Tällä hetkellä on takana yksi ottelu, joka päättyi HPK:n 5-2 voittoon. Jani Niemisen torjuntaprosentti 70,59. Ei mitään huippua, mutta olen kuitenkin suhteellisen tyytyväinen, ottaen huomioon, miten hankalaa se on.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Miten saan päivitetty PS2:n NHL09:n? Yritin googlettaa eilen, mutten löytänyt tai osannut etsiä. Ja jos on jotain linkkiä ohjeeseen, niin pliis, suomeksi. Lontoo ei taivu niin hyvin.

Eikös sen pitäis pelittää ihan normaalilla laajakaistan nettipiuhalla? Kaverilta yritin saada puhelimitse apua, muttä hänellä on se PS2:n vanhempi malli ja itselläni se uudempi versio, niissä oli jotain eroja. Laitan piuhan konsoliin ja virrat koneeseen, ilman peliä. Ei ole kuin "browser" ja oliko nyt "configuration" valikot, eikä niissä ole mitään verkkoyhteysjuttuja. Olis kiva saada päivitetyt SM-Liiga joukkueet käyttöön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös