Petr Pohl SaiPan hyökkäykseen

  • 22 620
  • 63

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pohlin soppari tuntuu omaan silmään hyvältä asialta. En usko että mies hirvittävän kalliilla itseään möi, joten hinta/laatu pitäisi olla ihan OK.

Nyt vaan miehelle näyttöpaikkaa ykkösketjuun, Topo ja Reeperbahn viereen. Näkisi miten homma näillä herroilla klikkaisi. Olisi piristävä saada kunnon tuho-ykkösketju vaihteeksi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Morrisonin ja Pohlin vertailu on tässä vaiheessa ihan turhaa. Katellaan sitten Runkosarjassa kummalla kulkee paremmin..

Nyt on runkosarjaa ehditty pelaamaan jo jonkin verran ja kaverit olivat juuri TV-ottelussa vastakkain. Kummalla kulki paremmin? Itse en pelia nahnyt.

Nayttiko silta etta saksalainen kiekkopomo oli oikeassa kun ottaisi Pohlin 100 kertaa mieluummin jengiinsa kuin Morrisonin? Vai oliko nimimerkki Dustwallow oikeassa kun naki miesten olevan suurin piirtein saman tasoisia noin ennakkoon? Vai jotain muuta?

Lukkomanian puolella lukon savolaisosasto raportoi etta Morrisonille huudeltiin rasistisia torkeyksia katsomosta. Ilmeisesti kyseessa pieni joukko idiootteja.
 
Viimeksi muokattu:

Blur

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seeprat
Urpolta katsoneena voin todeta Morrisonin olleen Lukon näkyvin pelaaja, pyöritteli ketjukavereidensa kanssa meidän viisikkoa miten tahtoi..
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nayttiko silta etta saksalainen kiekkopomo oli oikeassa kun ottaisi Pohlin 100 kertaa mieluummin jengiinsa kuin Morrisonin?

Vaikea sanoa puhuiko saksalaiskiekkopomo totta, mutta en ainakaan lähtisi epäilemään, etteikö ehkä noin puolta halvempi Pohl saataisi olla saksalaisseuralle kiinnostavampi hankinta.

Kummalla kulki paremmin?

Eiköhän Morrisonin 0+2 vs. Pohlin 0+0 kerro kummalla kulki eilen paremmin. Hyvää peliä Morrisonilta koko ottelun, mutta huippuna oli Keräsen maaliin johtanut esityö.
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän Morrisonin 0+2 vs. Pohlin 0+0 kerro kummalla kulki eilen paremmin. Hyvää peliä Morrisonilta koko ottelun, mutta huippuna oli Keräsen maaliin johtanut esityö.

Morrisonin saldo olisi ollut vielä komeampi jos hän olisi tehnyt maalin, eli siis 1+2. Ei hetkinen, voisiko pelaaja saada kaksi pistettä yhdestä maalista, Hirson kohdalla se on mahdollista, muiden kohdalla ehkäpä ei.

Hjallis ja Masa katselevat jo ketä Raumalta tilataan ensi kaudeksi Jaffalaan, omista junnuista kun ei ole taas(kaan) yhtään sitten mihinkään.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Vaikea sanoa puhuiko saksalaiskiekkopomo totta, mutta en ainakaan lähtisi epäilemään, etteikö ehkä noin puolta halvempi Pohl saataisi olla saksalaisseuralle kiinnostavampi hankinta.

Noh, jos katsoo Morrisonin viime kauden tehoja, voi olla, että kiekkopomo olisi saattanut sanoa ottavansa ämpärillisen kiekkojakin sata kertaa mieluummin kuin Morrisonin.

Nyt on runkosarjaa ehditty pelaamaan jo jonkin verran ja kaverit olivat juuri TV-ottelussa vastakkain. Kummalla kulki paremmin? Itse en pelia nahnyt.

Nayttiko silta etta saksalainen kiekkopomo oli oikeassa kun ottaisi Pohlin 100 kertaa mieluummin jengiinsa kuin Morrisonin? Vai oliko nimimerkki Dustwallow oikeassa kun naki miesten olevan suurin piirtein saman tasoisia noin ennakkoon? Vai jotain muuta?

Liikuttavaa nähdä, miten syvästi saksalaispomon kommentit ovat satuttaneet psychodadia. Reaktio on vähän sama kuin kauden alussa, kun useampi kirjoittaja veikkasi floppiketjussa Lukon ulkomaalaisten floppaamista. Tuo sai psychodadin flippaamaan sen verran totaalisesta, että herra kävi kauden alettua ja ulkkareiden onnistuttua useassa ketjussa vääntämässä jälki-itkut noista floppiketjun kirjoituksista. :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kai silläkin jotain painoarvoa on, että Morrison pelaa ykköskentässä ja Pohl on jämähtänyt neloskenttään. Tietysti syitä neloskentässä pelaamiselle voidaan miettiä, onko ne ehkä ansaittuja, mutta tuntuu äkkiseltään, että kaveri menee siellä hukkaan. Olisiko aihetta nostaa ylemmäs? Vai onko jalka virittynyt jo potkuasentoon kyseisen pelaajan kohdalla?

Siinä tapauksessa tuntuva korvaaja on paikallaan, eikä vaan "näillä mennään" tai joku "alasarjojen jyyrä."

Jos tuo uusi pelaaja tulee, meinaakohan se tosiaan sitä, että joku saa luvan poistua riveistä?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Liikuttavaa nähdä, miten syvästi saksalaispomon kommentit ovat satuttaneet psychodadia. Reaktio on vähän sama kuin kauden alussa, kun useampi kirjoittaja veikkasi floppiketjussa Lukon ulkomaalaisten floppaamista. Tuo sai psychodadin flippaamaan sen verran totaalisesta, että herra kävi kauden alettua ja ulkkareiden onnistuttua useassa ketjussa vääntämässä jälki-itkut noista floppiketjun kirjoituksista. :)

Ai niin, eihan naita vertailuja saisi tehda kauden aikana, vaikka alunperin olisikin sanottu etta katsotaan sitten kauden aikana kenella menee paremmin....

Ja tuosta floppiketjujen "jalki-itkuista"....miten minulta on nyt mennyt taysin ohi? Tapahtuiko tuo siis myos todellisuudessa? Itse kun muistelin etta minulta on viela jaanyt suunnitteluasteelle tuo besserwisserina lesoaminen naista floppaamisveikkauksista vaikka kauden alku onkin antanut aivan helvetin hyvaa materiaalia siihen. Voitko linkittaa, siis jotain sellaisia "itkuja" joita olen naista flopeista heittanyt kauden alun jalkeen?

Kavinpa viela muistuttamassa itseani lukemalla tuota floppiketjua johon on kieltamatta tehnyt mieli kirjoittaa oikeastaan jokaisen kierroksen jalkeen kuittailuja, mutta mielikuvani pidattyvaisyydestani oli nakojaan oikea koska en ole sanonut ko. ketjussa sanaakaan liigan alkamisen jalkeen. Ennen kautta kylla kyseenalaistin naita ylenpalttisia huolia lukon ulkomaalaisia kohtaan. Joku voisi nyt jalkiviisaana sanoa etta minulla oli jopa aihetta tehda niin...
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ja tuosta floppiketjujen "jalki-itkuista"....miten minulta on nyt mennyt taysin ohi? Tapahtuiko tuo siis myos todellisuudessa? Itse kun muistelin etta minulta on viela jaanyt suunnitteluasteelle tuo besserwisserina lesoaminen naista floppaamisveikkauksista vaikka kauden alku onkin antanut aivan helvetin hyvaa materiaalia siihen. Voitko linkittaa, siis jotain sellaisia "itkuja" joita olen naista flopeista heittanyt kauden alun jalkeen?

Tässä jotain noita lainauksia, joita sain nopsasti kaivetta:

Eniten floppiehdokkuuksia saaneet "lukon ulkomaalaiset" kokonaisuudessaan eivat nyt oikein vastaa kaikkien odotuksia.
Kohta perustamaan "ns. asiantuntijoiden veikkaukset" ketjua!

6-1 Petruzalek, yksi lukon flopeista.

Etko ole lukenut floppiketjua? Siellahan kerrotaan vaikka kuinka monen tietajan suusta etta lukko vaihtaa kaikki ulkkarit. Kaikki floppaa, koska pelaavat raumalla.
Toivottavasti vaihdetaan mahdollisimman myohaan kun tuntuu noita pisteita tulevan aika hemmetin kovaan tahtiin nailla jatkilla.

Lukon ulkkarien etukateisdissausta olen naureskellut jo pidempaan, koska perusteet ovat olleet naurettavia (koska lukossa ulkkarit floppaa!).

Etteko te nyt hyvat herrat ole lukeneet tuota floppiketjua? Siellahan kerrotaan lahes joka toisen suusta etta raumalla aina ulkkarit floppaa, joten ei namakaan jatkat voi tehda poikkeusta. Vaikka ovatkin eri ihmisia kuin ne jotka ovat jo floppaamassa kayneet.

Kyllä noiden perusteella saa sen mielikuvan, että kohtalaisen kipiää on tehnyt se, että monet veikkasivat Lukon ulkomaalaisia mahdollisiksi flopeiksi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tässä jotain noita lainauksia, joita sain nopsasti kaivetta:


Kyllä noiden perusteella saa sen mielikuvan, että kohtalaisen kipiää on tehnyt se, että monet veikkasivat Lukon ulkomaalaisia mahdollisiksi flopeiksi.

Niin nuohan ovat otteluseurantaketjuista tai otteluketjuista. Ei siita floppiketjusta.

Ehka sinun olisi syyta viela syventya uudelleen psykologian opintoihin, koska johtopaatoksesi motiivistani on aika pahasti metsassa. Kylla tassa puhutaan ennemmin terveesta narsismista.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Niin nuohan ovat otteluseurantaketjuista tai otteluketjuista. Ei siita floppiketjusta.

Enhän minä missään ole väittänytkään, että olisit kommentoinut asiaa floppiketjuun. Asian huvittavuutta ehkä vain korosti se, että veit nuo floppiketjun asiat muihinkin ketjuihin. Floppiketju kuitenkin on kohtalaisen harmitonta veikkailua siitä, kuka epäonnistuu. Ja suurin floppiriskihän on juuri niillä pelaajilla, joihin kohdistuu eniten odotuksia, ja siksi Lukon ulkkarikolmikkokin oli siellä niin vahvasti edustettu.

Mutta tämä tästä offtopicista. Jatketaan privaattiviesteillä, jos vielä asiaa tulee.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Enhän minä missään ole väittänytkään, että olisit kommentoinut asiaa floppiketjuun. Asian huvittavuutta ehkä vain korosti se, että veit nuo floppiketjun asiat muihinkin ketjuihin. Floppiketju kuitenkin on kohtalaisen harmitonta veikkailua siitä, kuka epäonnistuu. Ja suurin floppiriskihän on juuri niillä pelaajilla, joihin kohdistuu eniten odotuksia, ja siksi Lukon ulkkarikolmikkokin oli siellä niin vahvasti edustettu.

Mutta tämä tästä offtopicista. Jatketaan privaattiviesteillä, jos vielä asiaa tulee.

Otteluseurantaketjut ja otteluketjut ovat kertaluontoisia, siksi seurantaketjussa on jopa chat-viestit sallittuja. Naissa heitetyt jutut nyt eivat edusta mitaan pysyvaa, kyse on lahinna kertakayttolautasista. Jos taas kuittailisin floppiketjussa (joka on, kuten mainitsin, kaynyt mielessa lahes joka kierroksen jalkeen) niin silloin voidaan jo puhua siita etta olisin jalkiviisastelemassa. Mika ei sinallaan ole ollenkaan huonompi juttu, olivathan ne veikkauksien perusteet mielestani taysin alyttomat ja riittamattomat, ja olen sita mielta edelleen. Mita tulee ketjun aiheeseen eli Pohliin, hanta verrattiin sinun ja muutaman muun toimesta Morrisoniin tassa ketjussa, joten mielestani oli kylla ihan taysin aiheellista palata asiaan nyt kun on jo jotain kunnollista pohjaa vertailulle. Toki intoani palata vertailuun korosti se tosiasia etta olen asiassa oikeassa, ja etta oman joukkueen pelaaja on se dominoiva naista vertailun alla olevista pelaajista. Mutta pystyn kylla myontamaan tuon olevan osa omaa motivaatiotani. Pystytko sina myontamaan, etta yritat nyt vahatella tuota koko vertailua ja kaantaa keskustelua enemman minun muihin kirjoituksiini jossain muualla, koska tiedat ettei tama vertailu ole millaan tavalla enaa tassa vaiheessa edullinen Pohlille?

Enemman mina kuittailin kylla dustwallowille, jonka oma mielipide oli etta ennakkoon saman tason kavereita. Sina ainoastaan valitit kuulopuheita.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
intoani palata vertailuun korosti se tosiasia etta olen asiassa oikeassa, ja etta oman joukkueen pelaaja on se dominoiva naista vertailun alla olevista pelaajista. Mutta pystyn kylla myontamaan tuon olevan osa omaa motivaatiotani. Pystytko sina myontamaan, etta yritat nyt vahatella tuota koko vertailua ja kaantaa keskustelua enemman minun muihin kirjoituksiini jossain muualla, koska tiedat ettei tama vertailu ole millaan tavalla enaa tassa vaiheessa edullinen Pohlille?

Noh, varmasti itse toimisin sinun tilanteessasi samoin. Ja taisin toimiakin about vastaavasti vuosi sitten, kun Ässä-foorumilla muutama fani nauroi Nabokovin hankinnalle ja esitti julkisen kiitoksen siitä, ettei heille tuon tason pelaajia hankittu. :)

Saksalaisdirikan terveiset kuulostivat tosiaan hunajaisilta silloin elokuussa, kun ne ääneen lausuttiin. Toki jokainen tilastoscouttaustakin osaava huomasi, että lähtökohtaisesti kyse on eri tason pelaajista. Morrison on AHL-tasoa, Pohl toistaiseksi vasta ECHL-tasoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös