Timo Tersasta SaiPan pj

  • 3 558
  • 11

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Juuri tulleen tiedotteen mukaan Timo Tersa on SaiPan uusi puheenjohtaja. Tämä lienee hyvä asia. Käsittääkseni Tersa on kuulunut hallituksessa siihen porukkaan, joka olisi valmis rohkeampiin satsauksiin. Jäädään odottamaan jännityksellä, miten pj:n vaihdos näkyy seuran toiminnassa vai näkyykö mitenkään.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Juuri tulleen tiedotteen mukaan Timo Tersa on SaiPan uusi puheenjohtaja. Tämä lienee hyvä asia. Käsittääkseni Tersa on kuulunut hallituksessa siihen porukkaan, joka olisi valmis rohkeampiin satsauksiin. Jäädään odottamaan jännityksellä, miten pj:n vaihdos näkyy seuran toiminnassa vai näkyykö mitenkään.

Toivoa sopii, että "täsmähankintoihin" löytyy rohkeutta pienellä riskilläkin tarvittaessa taistelussa pleijaripaikasta. Samalla toivon, että edelliskausien "määrä korvaa laadun" jäisi historiaan. Kassellaan, kassellaan.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Olen tyytyväinen!
Myös minä olen saanut samanlaisen käsityksen kuin mirasane, että Tersa olisi ollut valmis ainakin jonkinverran rohkeampiin satsauksiin, mutta tulppana on ollut tarkanmarkan Räsänen.

Mielenkiinnolla odottelen, alkaako mitä tapahtua ja jos alkaa, niin milloin?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mihinkään raivopäisiin uudistuksiin ei varmaan lähdetä, sillä sama kokoonpanohan hallituksessa säilyy, vaikka pj:n nuija annettiinkin hallituksen sisällä toiselle kaverille. Mutta kyllähän pj:llä on vähän enemmän vaikutusvaltaa. Huomenna varmaan Etelä-Saimaa julkaisee haastattelun kaverista, mutta toivottavasti myös Jatkoaika tai SaiPan nettisivusto ottavat Tersan piinapenkkiinsä. Eiköhän faneja kiinnosta aika paljon uuden pj:n näkemys tilanteesta ja tulevaisuudesta.
 

Don Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mihinkään raivopäisiin uudistuksiin ei varmaan lähdetä, sillä sama kokoonpanohan hallituksessa säilyy, vaikka pj:n nuija annettiinkin hallituksen sisällä toiselle kaverille.

Tähän saatiinkin jo varmistus Hesarin nettisivuilta, jossa kerrotaan, että SaiPan liigakauden aloitukseen ollaan tyytyväisiä, eikä tarvetta uusiin pelaajiin ole. Spekulointi voidaan siis lopettaa. Näillä mennään sano Virmasen Matti!!

http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/...auppias+SaiPan+puheenjohtajaksi/1135249821371
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Ensi vaikutelma Tersasta puheenjohtajana Räsäsen tilalla on hyvin lupaava. Jämäkkää ulosantia kuuluvalla ja asiallisella otteella. Ihan terveitä ja ennen kaikkea rehellisiä ajatuksia tiedotustilaisuudessa on näköjään antanut, ja miksipäs tämä ei muuttaisi jatkossa koko hallituksen tapoja toimia joissakin tilanteissa hieman eri tavoilla. Aika näyttää.

Turha on silti kuitenkaan odottaa mitään radikaaleja suunnanvetoja, koska samaa porukkaa siellä kuitenkin jatkaa. Tietysti tuleva uusi myyntipomo voi tuoda vielä lisää uusia näkemyksiä.

Ja mitä tuohon pelaajahankinta-asiaan tulee, niin kumpi tilanne lienee sitten parempi:

A) SaiPa olisi rämpinyt urakalla runkosarjan alun pelit ja uusille pelaajille ei silti nähtäisi tarvetta.

B) SaiPa on kymmenellä pisteellään hyvin muiden kyydissä, eikä uusia pelaajia tarvita.

Moni varmaan odotti A-kohdan tilannetta, etenkin "asiantuntijat". Nyt ollaan kuitenkin B-tilanteessa, mikä on tässä vaiheessa hyvä suoritus tuolla menolla.

Loukkaantumisia ei kuitenkaan ole tullut kuin ykkössentterin kohdalla, mikä nyt sekin on jo paljon SaiPalle. Jos joukkue nyt selvittäisi kuten tähänkin saakka noita pelejä ja saataisiin se Tero takaisin.

Kauden alun aikana niin SaiPan joukkueessa kuin johdossakin on tapahtunut miehistömuutoksia, joihin kaikkiin olen itse ainakin tyytyväinen.
 

theref

Jäsen
Tähän saatiinkin jo varmistus Hesarin nettisivuilta, jossa kerrotaan, että SaiPan liigakauden aloitukseen ollaan tyytyväisiä, eikä tarvetta uusiin pelaajiin ole. Spekulointi voidaan siis lopettaa. Näillä mennään sano Virmasen Matti!!

http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/...auppias+SaiPan+puheenjohtajaksi/1135249821371

No vaikka se Hesarissa lukee, ei se välttämättä ole totta kokonaan.

Tarkalleenhan homma menee niin, että SaiPa on tilanteen muuttuessa / kehittyessä valmis reagoimaan pelaajapuolellakin. Eli tilannetta seuraillaan ja yksi asiaan vaikuttava tekijä on katsojamäärä otteluissa.

Itse koen tämän SaiPan muutoksen ihan positiivisena. Olen melkoisen varma, että nyt SaiPan puheenjohtajan tunnistavat muutkin kuin satunnaiset ihmiset.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tähän saatiinkin jo varmistus Hesarin nettisivuilta, jossa kerrotaan, että SaiPan liigakauden aloitukseen ollaan tyytyväisiä, eikä tarvetta uusiin pelaajiin ole. Spekulointi voidaan siis lopettaa. Näillä mennään sano Virmasen Matti!!
Kuten muut jo vähän viittasikin, niin taisit lukea kommenttia vähän kuin piru Raamattua. Ei se ihan noin mustavalkoisesti tosiaan mene edes tuossa Hesarin uutisoinnissakaan.

Eli tilanteen mukaan eletään ja reagoidaan. Nyt vaan ei ole mitään tulilla.

Mitä itse uutiseen tulee, niin hyvä, että asioita tapahtuu. Muutoksia ne on pienetkin muutokset ja sitä rataa.
 

atsku

Jäsen
Hemmetin hieno juttu! Josko Tersa nyt saisi hommaan vähän draivia, mies kun on oikeasti jääkiekosta kiinnostunut! Ehkä tämä itku vielä nauruksi muuttuu joku päivä... ellei sitten tiputa divariin keväällä... *naurua*
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Tuskinpa kukaan kannattaja on ollut viime vuosina tyytyväinen hallitukselta tulleisiin panostuksiin SaiPan kilpailukyvyn parantamiseen suhteessa muihin liigajoukkueisiin. Joten lähtökohtaisesti sikariportaassa kaikki muutokset voidaan ottaa positiivisesti vastaan.

Itse en Tersaa tunne henkilönä, mutta loistava uutinen jos hän on enemmän kiekkomiehiä kuin edellinen nuijanheiluttaja. Toivottavasti Tersan HS:ssä mainostama nopea reagointi pelaaja-asioissa on luokkaa nopeampaa kuin tällä kollegallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös