TuTon harjoitusottelut 2009

  • 10 009
  • 29
Suosikkijoukkue
TuTo
Hitto kun en itse päässyt paikalle vaikka muutamassa vieraspelissä Lempäälässä olen parin viime kauden aikana käynyt. Nimimerkki "Kaukalon laidalla" selvästi oli onnekkaampi ja kommenteista päätellen on eilen Lempäälän uhkeaa XErox- areenaa päässyt ihailemaan. Kysymys "Kaukalon laidalle": minkälainen monumentti Xerox- areena nyt remontin jälkeen on?

Mitä tulee itse peliin niin netin laukaisukartta kertoo julmaa kieltä TuTon ykkösprobleemista: vastustajaa ei saada luututtua maalin edustalta sitten millään. Tähän Nissen olisi syytä satsata erikoishuomio ja joukkueen johdon HOMMATTAVA AINAKIN PARI SELLAISTA PAKKIA JOTKA TUON HOMMAN OSAA.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Kysymys "Kaukalon laidalle": minkälainen monumentti Xerox- areena nyt remontin jälkeen on?

Lempäälän halli on Mestiksen surkein areena, ennen ja jälkeen remontin. Ainoa näkyvä muutos oli seisomakatsomo kaukalon toisella puolella, olikohan jotakin muutakin tehty?

Istumapaikkoja on niin vähän, että kauden aikana vain jämäpaikkoja on satunnaiselle katsojalle tarjolla. Tilaa taas on niin vähän että pitäisi istua alemmilla riveillä jotta isohkon fanilipun heiluttelu olisi mahdollista. Näkyvyys on heikko, alemmilla riveillä todella heikko.

Jos nyt jotain hyvää pitäisi keksiä niin...en keksi.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mitä tulee itse peliin niin netin laukaisukartta kertoo julmaa kieltä TuTon ykkösprobleemista: vastustajaa ei saada luututtua maalin edustalta sitten millään. Tähän Nissen olisi syytä satsata erikoishuomio ja joukkueen johdon HOMMATTAVA AINAKIN PARI SELLAISTA PAKKIA JOTKA TUON HOMMAN OSAA.

Muutenhan tuo joukkue taitaa tällä hetkellä olla suhteellisen hyvässä kuosissa, mutta tämä on tosiaan iso ongelma. Eikä tähän ongelmaan taida löytyä ratkaisua nykyisestä pelaajaringistä, ellei sitten Honkanen ala pelata kokonsa mukaisesti.
 

tope senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
pirkanmaan kiekkoseurat
Vaikka halli Lempäälässä on mitä on, vaikeeta on useimmiten vierasjoukkueen voittajana lähteä. Viime tippaan Tutoltakin vierasvoitto eilen jäi, vaikka
kotihalli onkin komee. Ei se halli joukkuetta tee. Se on nähty Hartwall-areenalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös